Ezt UwU_Edina_UwU kérésére írtam.
Jó olvasást!- Atsushi? - néztem félénken barátomra, mire az érdeklődve nézett rám.
- Igen [Neved]-chan? - nézett mélyen a szemembe, mire elvörösödve kaptam el a fejemet. - Van valami baj? Az arcod nagyon vörös.
- Nem... Nem, nincs semmi baj! - motyogtam halkan. - De köszönöm, hogy aggódsz.
- Ez csak természetes! - húzott szorosan magához, mire beszippantottam az illatát, és elraktároztam a nehezebb időszakokra. Imádom az illatát. Imádom a létezését. Én...
- Szeretlek... - motyogtam bele a pólójába, mire Atsushi meglepődve tolt volna el magától, de én erősen kapaszkodtam a pólójába.
- Én is szeretlek. - simogatta meg a hajamat, mire óvatosan felnéztem, és észrevettem, hogy enyhén el van pirulva. - Ne! Ne nézz rám, kérlek! Olyan zavarbaejtő. Bénának érzem magam így.
- Pedig szerintem te vagy a legmenőbb. - mosolyogtam halványan rá, mire Atsushi még jobban elvörösödött, én pedig nekidöntöttem a fejemet a mellkasának.
- De most komolyan. - nézett rám komolyan, miközben a fűben feküdve hajtotta bele a fejét az ölembe. - Ugye Dazai-san nem tett veled semmit?
- Nem, nem. - nevettem el magam aprón. Mióta együtt vagyunk, Atsushi folyton félt engem, hogy egyszer Dazai rávesz egy kettős öngyilkosságra. - Nem hiszem... Hogy itt tudnálak hagyni.
- Hát.. ha itt hagynál, abba én is belehalnék. - mondta komolyan, mire fülig pirulva néztem oldalra.
- Kérlek, ne mondj ilyeneket. - motyogtam halkan. Atsushi felnyúlt, és megsimította az arcomat, én pedig játszottam tovább a hajával. - Zavarba hozol.
- Ha te tudnád, hányszor vagyok zavarban. - mosolygott rám, én pedig vigyorogva közel hajoltam az arcához.
Atsushi zavartan elfordult, én pedig elröhögtem magamat.- Most már tudom... - hajoltam vissza hozzá, és egy apró puszit nyomtam a szájára.
Sose hittem volna, hogy összejövök Atsushival. Neki egy szupermenő képessége van, nekem meg egy viszonylag átlagos. Mikor látom, annyira menőnek gondolom, és rögtön elgondolkozok, hogy egy ilyen ember mellet, mint Atsushi, mit keresek én.
- Atsushi. - néztem rá komolyan, mire érdeklődve nézett fel rám. Tekintetében már nem azt a gyerekes pillantást láttam, hanem egy tigris komoly pillantását, mint mikor a prédájára vadászik. Mély levegőt vettem, és elhadartam, ami bántotta a szívemet. - Te mit szeretsz bennem? Semmi különleges nincs bennem. Nem hiszem, hogy egy olyan emberhez, mint te, pont én illenék. Miért én? Miért nem valaki jobb? - kifulladva néztem rá, várva a válaszát. Ekkor aprón elmosolyodott, és megsimította az arcomat.
- Tudod miért? - mosolygott rám aranyosan, nekem pedig a torkomban dobogott a szívem. - Számomra te vagy a legjobb. A képességed, amivel teleportálni tudsz, szerintem nagyon menő! És ha te nem ezt gondolod, akkor nem tudom elképzelni, hogy neked mi a legjobb. - itt aprón elnevette magát, és én is elmosolyodtam. - Az, hogy kicsit félénk vagy... Hogy mindig előrébb helyezed mások érzéseit, mint a sajátjaidat. Mindig segítesz másoknak, még ha nem is szeretnél. Mindig kedves vagy. Nem mutatod meg azt, hogy mi bánt... Gondolom mert azt gondolod, hogy a terhünkre vagy. De ez nem igaz! [Neved]-chan, naaaagyon szeretünk téged! Tudni akarom, hogy mi bánt, hogy mitől vagy a legboldogabb. Mindent tudni akarok rólad!
- Én is ezt érzem. - Atsushi ekkor felült, és mélyen a szemembe nézett. - Még ezt az oldaladat se láttam, és örülök, hogy megismerhettem.
- [Neved]-chan... - nézett rám elérzékenyülten, majd felkapta a fejét, mintha csak eszébe jutott volna valami. - Mióta is vagyunk együtt?
- Lassan 2 éve. - gondolkoztam - Miért?
- Csak mert még mindig ugyanannyira szeretlek. - nevette el magát elvörösödve, én pedig meghatódva a karjaiba vetettem magamat, és megcsókoltam. - És egyre jobban foglak.
- Napról napra. - mosolyogtam a szemébe.
Oké, hát...
Nem tudom mennyire sikerült az, hogy legyen félénkebb, gomen😅
Nem nagyon képzeltem még el félénkebb karaktert, ráadásul nem is nagyon ismerek olyat, aki különösebben félénk lenne velem. De azért mindent megtettem, hogy sikerüljön jól megcsinálnom a karaktert😅
De azért remélem tetszett!
További szép napot!
És mindenkinek, akinek ma (meg akinek esetleg előbb) kezdődött a suli (nekem is) sok kitartást erre az évre!
YOU ARE READING
Animeboy×Reader (Kérések Zárva!)
Fanfiction♋Reakciójuk ha...♋ ♐Animeboy x [Reader]♐ !!!Kérések zárva!!!