Anne
Stau cu inelul in mana si astept ca el sa-mi raspunda, astept ca emotional sa ajung sa sterg toata experienta Alex cu buretele si sa uit totul sa uit tot ce am facut rau sa uit fiecare greseala si mai ales sa-mi spuna DA ca sa uit toate visele pe care mi le cladisem cu Alexander.
E un sentiment ciudat sa astepti atat de multe de la doua cuvinte, sa te astepti ca ele sa vinde orice durere, sa te scoata din mocirla emotionala in care te afli, pentru ca in momentul asta asta astept sa faca Andrei sa spuna da si sa ma salveze. Nu stiu exact de ce-mi doresc sa fiu salvata, cred ca-mi doresc sa ma scape de iubirea vietii mele, o iubire imposibila capabila doar sa raneasca, o iubire care de cand a aparut in viata mea distruge incet, dar sigur toate lucrurile la care tin mi-a luat micul ingeraj, mi-a luat stabilitatea relatiei mele, dar nu o voi lasa sa ia cea mai importanta persoana din viata mea pe Andrei.
Asa ca te rog iubitule spune da, asa e ce-mi repet in minte in timp ce el tace surprins.
-Anne nu vreau sa facem asta asa, vreau sa facem totul asa cum trebuie. Vreau sa-ti ofer o amintire pentru toata viata frumoasa.
-Andrei am o amintire pentru toata viata de cand a aparut aces inel in viata noastra pentru prima data, tot ce vreau acum e sa uit ca l-am dat jos vreodata, sa uit ca te-am ranit, ca te-am facut sa suferi.
Ia inelul din mana mea si se pune in genunchi si se uita in ochii mei in acel fel in care simt ca lumea graviteaza in jurul ochilor lui negri.
-Anne vrei sa fii sotia mea?
-Da!
-Stai putin n-am terminat, Anne vrei sa fii sotia mea peste 4 luni? Cred ca 4 luni sunt de ajuns sa organizam totul nu?
-Da Andrei sunt de ajuns iubitule, abia astept sa fiu doamna Popa oficial.
-Si mai trebuie sa-mi promiti ca pana atunci nu fugi cu vreun alt idiot pentru ca promit de data asta o sa te tarasc inapoi fie ca vrei, fie ca nu.
Se ridica incet si ma ia in brate si ne sarutam, iar eu simt in acel sarut ca ma iubeste, ca vorbeste serios ca orice ar fi vom gasi mereu o solutie, ca acum sunt legata de Andrei, chiar daca nu e iubirea vietii mele e barbatul langa care vreau sa ma trezesc in fiecare dimineata.
Daca cuplurile normale isi anunta viitoarea nunta cu o postare pe facebook, baiatul domnului ministru trebuie sa faca asta cu un comunicat de presa in care sa spuna ca in final va avea loc marea mult asteptata nunta la palat.
Stam in pat si ma tine in brate si simt ca e momentul sa aduc in discutie cealalta dorinta a mea.
-Andrei.....
-Da, iubirea mea
-Ai vrea sa incercam iarasi sa fim parinti?
Stiu ca e o intrebare grea pentru el, pentru ca si el ca si mine sufera inca dupa pierderea ingerasului nostru, dar eu imi doresc sa trecem peste toate si revenim in punctul in care eram inainte sa-mi distruga Alexander bula mea de fericire.
-Anne, nu te supara, dar as vrea sa asteptam pana ce imbraci rochia alba, imi doresc ca de data asta sa facem totul asa cum trebuie, in ordinea care trebuie.
Si ma saruta pe frunte si simt ca vrea sa-l inteleg si mai simt si ca o parte din el nu e pregatit inca.
CITEȘTI
o clipa trei destine
RomanceAlexander: Nu spune ca el te face mai fericita. Stiu ca nu e asa, te cred e greu sa renunti la amintiri, dar cred ca deja te-ai pierdut printre ele iti iau personalitatea, ti-au distrus visele nu le lasa sa-ti distruga si viitorul. Anastasia(Anne):...