Arkadaşlar elimden geldiğince her gün bölüm atmaya çalışıcam yani artık ne kadar olursa. Bide mutlaka okuyun!kitaplarımda bu bütün kitaplarım için geçerli illaki vuslat oluyor yani zaten başına yazıyorum rahatsız olan okumasın diye he siz bu yazıyı görüp okuyorsanız o sizin sorunuz. Gelip de bana saçma sapan şeyler söylemeyin üstüne alınan da alınsın. Bu birtek benim için değil tüm kitap yazan arkadaşlarım adına söylüyorum bunu
İyi okumalar❤️Ertesi gün
Sete artık beraber gidip beraber gidip geliyorduk. Bu günde sete varır varmaz yapımcı bizi çağırdı daha doğrusu hepmizi.
Yapımcı : Arkadaşlar bu gün yeni oyuncu geliyor. Haberiniz olsun istedim. Gelen arkadaşımıza yardımcı olursak sevinirim
Acaba yeni gelen oyuncu kim.
Yarım saat sonra
Toplu karavanda oturmuş yeni oyuncunun gelmesini bekliyorduk. Ve beklenen an geldi ve karavanın kapısı açıldı. Ben ise su içiyordum gördüğüm kişi ile suyu yutamadım ve öksürmeye başladım.
Cio : Aşkım iyi misin
Ece : İyiyim
Herkesle tek tek tanıştı sıra bana gelince elini uzattı benim yerime cihangir benim yerime o şahsiyetin elini sıktı.
Cihangir : Ben cihangir. Yanımda oturan da SEVGİLİM ece
Sevgilim kelimesini bastırmıştı söylerken.
Barış : Memnun oldum ama biz zaten eceyle tanışıyoruz fimi ece
Ece : Hayır ben sizi tanımıyorum.
Diyip karavanın kapısını çarparak çıktım. Ya inanmıyorum bu ne yüzle geliyor ya. Evet Barış benim Üniversite de cihangirden önceki sevgilim. Şaka gibi resmen. Ben hemen kendi karavanıma girdim. Bir an önce çekim olsun da gidim hemen.
Benim makyajım yapılırken cihangir karavana daldı. Resmen daldı. Ve çok sinirliydi.
Cihangir : Selin hanım (makyözün ismini salladım) rica etsem çıkar mısınız.
Selin : Tabi
Kadın nasıl korktuysa hemen çıktı. Selin hanım çıktıktan sonra cihangir derin bir nefes alıp sakinleşmeye çalıştı.
Cio : Bana niye anlatmadın
Ece : Neyden bahsediyorsun cihangir
Cihangir : Barıştan bahsediyorum neyden bahsedicem ece
Ece : Cihangir ben sana anlatıcak -
Cio : Ne zaman anlatıcaktın biz evlendikten sonra mı.
Ece : O salak sana ne anlattı bilmiyorum ama ben seni seviyorum cihangir. Ve de o şerefsiz beni aldattı. Bunu da anlattı mı Yada onu kaç defa kızlarla bastığımı ama her seferinde salak gibi nasıl affetiğimi. En yakınım ya en yakın arkadaşımla aldattı beni.
He sen şimdi sana bunu anlatmadım diye bağıracaksan bağır nasıl olsa ece salak ya her zaman affeder.
Diyip karavandan çıktım. Yeter ya yeter ben yoruldum bu hayattan. Ben her seferinde sevip de karşılığını alamamaktan yoruldum. Bunları düşünürken arabayı uçurum gibi bir yere sürdüm. Geldiğimde arabayı durdurup indim ve en uçta durdum kollarımı iki yana açtım. Ve esen rüzgarın beni burdan alıp uzaklara götürmesini diledim. Ve kendimi boşluğa bıraktım..................