20

177 13 3
                                    

Bu bölüm poseidii ve aysmicha0 'a ithaf edilmiştir...

Aurora baygın olan Sophia'yı kaldırmaya çalışırken kendileri de aynı duruma gelmemek için savaşıyorlardı içlerinde...

Ölüm çanları Diana için çalıyordu...derin suların içine gömülen kızın başladığı bu macera burada bitiyordu anlaşılan...

Sophia nihayet kendine geldiğinde uçurumun ucuna tutunarak aşağıya bakıyordu...
Kurtulma şansının olup olmadığını soruyordu içinde.. yoktu... İhtimali düşünülemezdi...
Aurora onu geriye çekmeye çalışsada sonucu başarısızdı...

Ophelia gözündeki yaşı silerken kızları içeriye götürmeye karar vermişti...
Jerome çoktan içeri geçmişti... İçinde ki tuhaf hisleri bir kenara bırakarak odasına yönelmişti...

Ophelia Sophia'yla içeri geçerken Aurora biraz daha bekledi... Uçurumun kenarında oturup sessizce izliyordu manzarayı... Biraz sonra söyleyeceği şeyler için kendisini hazırlıyordu...
Bütün bu olanlara hâlâ inanmasada olacağını biliyordu...

Yerden destek alarak ayağa kalktığında derin bir nefes aldı... İçinde oluşan huzursuzluk hissini bir kenara bırakarak içeri girmişti...

Yavaşça elini kitaplarının arasında gezdirdi...
En sonunda bulduğu kitabı alıp kızların yanına ilerlerken odaya birinin daha geldiğini gördü...

En sonunda bulduğu kitabı alıp kızların yanına ilerlerken odaya birinin daha geldiğini gördü

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

" Otursana Jerome "...
Jerome Aurora'nın bu olaya nasıl sakin bir tepki verdiğini düşünüyordu... Aurora kitabı karıştırırken kızların merakla kendini izlediğini anlamıştı...

" Umarım onu hayata döndürecek bir şey biliyorsundur.." Ophelia söylediği bu sözle dikkati üzerine çekmişti...

Aurora ise ona şöyle cevap verdi..." Hayata dönmesi için ölmesi gerekirdi... O ölmedi...çünkü o ölümsüzlükle lanetlendi... "

Sophia söylenen bu cevaba anlam veremezken Diana'nın yeteneklerini düşünüyordu... Böyle ölmesi ona da çok saçma gelmişti o an... Düşünüyordu... Diana'nın bu duruma düşme sebebini... Canı yanıyordu ve o hiçbir şey yansıtmamıştı onlara...

Aurora: Kızlar... Her şey burada yazıyor...

Sophia: Aurora ne yazıyor... Cidden az önce Diana'yı kaybettik ve sen şu an ne yapıyorsun... Onun canı yanıyordu ve biz hiçbir şey fark etmedik farkında mısınız?

Jerome: Cidden susacak mısın artık yoksa kurşun tadını mı merak ettin?

Ophelia göz devirirken Sophia ile konuşuyordu...

Ophelia: Çünkü güçlü bir kız o... Gücünü ruhundan alıyor... Bunu yapması çok saçma ya delirdi.. ya da ...

Aurora: Bir saniye delirdi mi dedin?

if | GothamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin