'Uw busje is gestolen?' Herhaalt evert. Mia knikt. 'Hoe dan?' 'wanneer is uw busje gestolen?' Vraagt Fenna. Een paar maanden geleden' ' en waarom heb u daar nooit aangifte van gedaan?' Ik heb geen rijbewijs, die bus was van mijn zoon, maar een half jaar geleden heeft hij een auto ongeluk gehad en is toen blind geworden. Vertelt Mia. Heeft u nog meer kinderen? Ze knikt. Ik heb een tweeling, mo en Maria. Ze zijn net 7 geworden. Fenna knikt. Heeft u een man? vraagt Bram nee hij is omgekomen 2 jaar geleden. Lisselotte zucht, het duurt haar allemaal veel te lang. Nou dan gaan we maar weer. Zegt evert. Mia knikt. Hoe oud is uw zoon eigenlijk? Vraagt Fenna. Marco is 18.
Ze zeggen elkaar gedag en stappen in de auto. Evert laat zijn hoofd hopeloos op zijn stuur vallen. Ik dacht echt dat ik haar vandaag in mijn armen kom sluiten. Fenna slaat een arm om hem heen. Ze wilt het zeggen dat het allemaal wel goed komt, maar ze kan het niet ze wil hem geen valse hoop geven. Ze rijden terug naar Leeuwarden.
Ze moeten nog 10 minuten rijden, maar dan gaat de telefoon van Fenna.
Fenna neemt de telefoon op. Met Fenna? Hey Carla. Ja, we zijn onder weg. Wat!!? Dat meen je niet! Oké we gaan er op af. Fenna drukt haar telefoon uit. Naar de haven evert! Wat? Hoezo. Het busje van die vrouw is gevonden en staat bij de haven stil.
Zo snel als hij kan rijden ze met loeiende sirene,s naar de haven.
Ze stappen uit en zien het busje staan. Evert wilt de deur open doen, maar de deuren staan op slot. dan zien ze een boot in de verte. Het is donker, je ziet alleen de maan schijnen en toch zie je de boot. Het is maar een klein stipje. Fenna pakt een verrekijker om de boot beter te bekijken.
Dan krijgen bram en evert een berichtje.
Dit staat er in:Arme Evert is hij nou zo juist zijn dochter kwijt geraakt?
Gaat hij hem ooit nog terug vinden?!!-k-
JE LEEST
dromen zijn bedrog (moordvrouw)
ActionWaar je ook bent ik zal altijd bij je zijn! Ik denk je te zien, maar ik zie je niet Ik denk je te horen, maar ik hoor je niet. Ik denk je te voelen, maar ik voel je niet. Ik denk aan de werkelijkheid, maar het lijkt een droom. maar dromen zijn bedr...