GT

14.6K 483 22.2K
                                    

Selam!

Öncelikle size bu wattpad hesabını ve bu hikayeyi neden yazdığımı anlatayım.

Bu hesabı açmamın ilk nedeni işsiz olmam. Sıkıntıdan açtım yani. Bi ara televizyonda reklam izlerken aklıma geldi.

Dedim "bi takiplesme sayfası mı açsam?"

Normalde bunu instagram üzerinden düşünmüştüm. Ama instagrama giremedigimden dolayı burdan açmak istedim. Instagrama eğer girebilirsem oradan da açmak istiyorum.

Neyse.

Açtım işte.

Nasıl isleteceğim diye düşünmedim değil. Işte dedim ki önüme geleni takip edeyim. GT yapan yapar zaten.

( Aslında önüme gelmiyor ama neyse : )

Sonra takip ettim 100 200 kişiyi. Takip ettiğim kişilerin de takipcilerini takip ettim. Çünkü önüme gelmiyor :)

Sonra bi baktım beni takip etmeye başlıyorlar. Beni takip eden ama benim takip etmedigim kişilere gt yaptım falan. Hala da yapıyorum.

Şimdi asıl bu saçma kitabı yazma amacına geçelim. Bunu içinde de işsizlik var ama o kadar çok değil.

Madem bu hesap açtık kitap yazmadan olmaz dedim.Hem takipciye ihtiyacı olanlar var.

Tabiki tek kendimi düşünmedim burada. Sizi de düşündüm.

Bu kitaptan sizi her türlü takiplestirecek yöntemler yazicam.

Benim sebeplerim  ve diyeceklerim bu kadar.

Bi sonraki bölümde paylaşacagim.

⬇          ⬇          ⬇          ⬇         ⬇

Takipleşme ŞeysiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin