Miya , seorang anggota polis perempuan yang terpaksa berpindah ke sekolah namja untuk menyelesaikan tugasnya..
Dah disekolah itu pula kebanyakannya gay.. Euw..
Mampukah miya menyelesaikan misi nya ?
Atau tak ?
❀~ саѕт :-
Miyauchi haruka / kim hyungjin | 미야우치 하루가 / 김 흉진
❀ - berusia 23 tahun dan seorang anggota polis.. rupa dan cara pemakaian dia seperti seorang lelaki membuatkan dia terpilih untuk menyelesaikan tugas itu..
❀ - baik , otak masuk air , jarang tak buat lawak tapi waktu bekerja dia sentiasa serius dan muka sentiasa ketat..
❀ - memegang jawatan inspektor dalam usia yang muda kerana kerja yang kemas dan buat kerja ikut time..
❀ - boleh dikategori kan polis paling diminati ramai tak kesah namja or yeoja..Kwon Hoshi / Kwon soonyoung | 권 홋히 / 권손영
❀ - gay yang berjaya dunia dan akhirat ( ๑ ิټ ิ) tak gurau-ii.. Hoshi tak gay.. Percaya cakap aku.. Ada geng yang bernama sebenten.. Semua normal ya.. Jangan risau..
❀ - walaupun tak gey , ramai jugak jantan minat diorang lelagi si Hoshi ni.. Dah la perangai cam hanut je.. Nasib handsome..
❀ - happy go lucky and pencinta harimau ye anak-ii.. Casing phone corak rimau , beg warna rimau , botol air ada gambar rimau.. Ish ish ish..
❀ - baik , selalu tolong orang , murah dengan senyuman , mata tak de bila senyum , comel..Seventeen / 세븐틴 ✿
(author buat umur diorang semua 18tahun)- choi seungcheol | 최승철
- yoo jeonghan | 욘 정한
- joshua hong | 홍지소
- wen junhui | 운준희
- Jeon wonwoo | 전원우
- lee jihoon / woozi | 이지훈 / 오지
- xu minghao | 서묭후
- kim mingyu | 김밍요
- lee seokmin / dokyeom | 이 석민
- boo seungkwan | 부승관
- hansol Vernon chwe | 한술베논췌
- lee chan / dino | 이 찬 / 다노
❀ - geng-ii si Hoshi ni.. Perangai serupa apa tah.. Tapi still ingat tohan lagi.. Tak la bergey sana sini..
❀ - baik ECECE BAIK LA SANGAT ! k sambung.. Selalu tolong songsaenim dia.. Perangai hanat mirika kalau nak keluar kat memanalah mirika akan menggila ya..
❀ - perangai tak senonoh aka selekeh tapi memasing handsome ಥ_ಥ macam mana orang leh tak fall ngan engkorang ? Ada sorang yang cantik dalam ni aka jeonghan (author amik waktu dia rambut panjang)
❀ - actually diorang ni gey.. HAHAHAHA tak-ii.. Diorang ni cam suka ship-ii la.. Tapi tak de la sampai ke tut tut ( ๑ ิټ ิ)• (ㅇㅅㅇ❀) •
Baiklah kesayangan author semua , ff ni memang saja je author nak buat disebabkan author minat sebenten and gwsn.. Tapi ni bukan ff ship-ii tu eh.. Siapa shipkan diorang memang author sunat memasing ( ๑ ิټ ิ) disini ada beberapa peraturan and pantang larang..
гцlеѕ :-
❀ ( 1 ) - baca ff ni jangan fikir yang bebukan eh.. Jangan nak kecam author.. Dah dia lalu dalam kepala , kitew tulis jela kan.. Tapi jangan risau , tak de sense yang 18+ ye.. Author ni otak suci lagi.. Hikhok ( ๑ ิټ ิ)❀ ( 2 ) - pastikan kesayangan author semua sediakan bantal untuk digigit sebab akan ada part yang clishe or apa-ii lah.. Dan juga sediakan tisu untuk persediaan awal.. Lagi satu.. Ni bukan ff ship seperti yang telah dinyatakan..
❀ ( 3 ) - kemungkinan ff ni akan sampai beratus-ii chap kalau author ada banyak idea and rajin untuk menulis.. Jangan risau , kalau terlalu panjang , jangan baca ya.. Author tak suka orang merungut..
❀ ( 4 ) - idea ni maybe akan ada copyright or something else.. If cerita author sama dengan cerita korang , maaf sesangat sebab bukan niat nak tulis sama ngan korang punya.. Cuma idea tu idea..
❀ ( 5 ) - ff ini akan berbentuk dialog seperti ff take away.. Idea dialog ni author amik dari satu ff ni.. Author buat sebab dia nampak kemas and comel untuk dibaca..
DandyBoy- 2020
Present to the world ! ❀SAY THE NAME ! ANNYEONGHASEYO SEVENTEEN IMNIDA !
s.coups : kitorang dipaksa untuk berlakon dalam ff ni sebab gajinya lumayan ya..
Dino : korang yang baca ni jangan la jadi silent readers.. Vote la juga.. Aku tau la author ni tak femes.. Tapi sokong je dia.. Tanak sokong pun tak pe.. Baca je..
Hoshi : yup-ii.. Disebabkan aku watak utama , aku menggalakkan kesayangan author ni semua tag la kengkawan yang minat svt and gwsn..
Miya : bagi meriah cikit ini ff ! Jangan sesendu je.. Boring ar nanti kitorang nak berlakon an an..
Mingyu : okey.. Mari kita teruskan !
Svt / miya : SHOW SHOW SHOW !
Woozi : EH JAB JAB ! NAK TAGS JAB !
таgѕ :- Carat_17teen LyaaBelle saythenameseventeen- yunjinnie- yourcheol-ie
( sorry for the random tag )
YOU ARE READING
[ HOLD ] ❝ ᵐⁱˢˢⁱᵒⁿ ❞ - ʜ.ᴍɪʏᴀᴜᴄʜɪ
Fanfictionкаu вuкаи gау.. регсауа сакар акu.. -мiуа каlau акu так регсауа јugaк ? - ѕоопуоuиg HALAH MAK NI LA GEDIK TAK CAYA ASAL ENGKO ?! MALAIH NAK LAYAN ORANG PELIK CAM NI LA - sebongs саѕт :- кшоп ѕоопуоuпg , ѕевоиgѕ , мiуаuснi , ваиgснаи , ѕкz