Medyadaki şarkı çok güzel grubun adı The Rose ve şarkıları gerçekten çok güzel.
Bu arada Chae'nin bu fotosuna düşüyorum.Ryujin'den
Her çarşamba olduğu gibi yine okula gittim ve aklıma ilk dersin tarih olduğu gelmesiyle kendime acıdım. Ciddiyim hangi salak günün ilk dersine tarih koyar ki?! Hani ölülerin arkasından konuşmak iyi bir şey değildi? Neden tarih dersi işliyoruz? Zil çaldığında her ne kadar uyumak istesem de yapamadım çünkü Jisu (Lia olur kendisi bilmeyenler için) eğer bir daha uyursam üzerine bir şişe su dökerek beni uyandıracağını söyledi. Hoca gelene kadar telefonumla ilgilenmeye karar verdim ki Chaeryeong geldi.
CY(Chaeryeong): Unnielerin en güzeli. En sevdiğim unniem. En yetenekli u-
RY(Ryujin): Kısa kes Chae yine ne istiyorsun?
CY: Unnie ben birisinden hoşlanıyorum vee
RY: Aranızı yapmamı istiyorsun. Yaparım ama kim olduğuna bağlı.
CY *Kulağına yaklaşarak*: Choi Beomgyu
RY: NEE!! İmkansız ve bence o çocuğa daha fazla kendini kaptırmadan bu işi bırak Chae.
CY: Ama Yeji'ye de öyle demiştin ve şu anda gayet mutlular. Ama sen zaten hiç benim dediklerimi yapma!
RY: Bak Chae gerçekten o çocuk gerçekten iyi birisi değil. O bir playboy! Günde yaklaşık olarak 3 kızla flörtleşiyor ve onunla tanıştırdığım bütün kızlarla oynadı!
CY: En azından telefon numarasını ver. Bari mesaj atıp şansımı deneyeyim.
RY: Bende onun telefon numarası ne arasın?
CY: Ryu beni yeme sende bütün 12lerin telefonu var.
RY: Off al ama olmazsa benim yanıma gelip ağlama.
CY: Sen dünyanın en güzel, en tatlı, en zeki-
RY: Chae şansını fazla zorlamasan mı acaba??
Chae ağzına görünmez bir fermuar çektikten sonra ona telefon numarasını verdim ve yine bir övme faslından sonra öğle tenefüsünde ona yazacağını söyleyip yerine gitti. Oh hoca hala daha derse girmedi sanırım bugün okula gelmemiş diye düşünürken içeriye Bayan Oh girmesin mi? Hayır yani hocayı severim ama dersten nefret ediyorum. Yapacak bir şey yok. Dinleyeceğiz artık düşük not almamak için (sosyal dersindeki modum bu yaa).
Öğle arası
Chaeryeong'dan
Wuuuhuuu sonunda öğle arası geldi. Yemekhaneye geldiğimizde kızlarla sıraya girdik ve kendi sıralama aralığımızın okunmasını bekledik. Tabii ki de Ryujin dışında çünkü o denemelerde her zaman birinci olur (Gruptaki üyelere göre aralarındaki en zeki kişi Ryujin olduğu için böyle yazdım.). Bizim grubumuzdaki kurallardan birisi de herkes yemeğini alıp gelinceye kadar yemeğe başlamamaktır. Toplandığımız zaman kızlar yemeğe başladığında ben de onlar gibi yapmak yerine telefonumu çıkarttım ve KakaoTalk'a girdip Beomgyu'ya yazmaya başladım.
----------------------------------------------------- ----------------------------------------------------
Chaeryeong/Beomgyu
TextingChaeryeong
Selam Beomgyu!
Ben Lee Chaeryeong.
Sana söylemek istediğim bir şey var.