Így léptem át a következő évbe. Egy olyan férfivel néztem a tűzijátékokat, akit sokszor a föld alá kívánok.
A napok egymást váltogatva haladtak, én pedig bele szürkültem a hétköznapokba. Egy hónap telt el a tűzijátékok után. Azóta a törpével nem szóltunk egymáshoz. Ő nem keresett, én nekem pedig köztudott, hogy nem a szívemcsücske. Petra néha-néha feltűnik a színen, barátnőivel, és valami baromságot vág a fejemhez, amiket megse hallok. Legújabb hobbim, miszerint Mikasa és Hanji társaságában ütöm el az időt hétvégente. Azt hiszem megszerettem őket.
Reggel kipihenve ébredtem, még az ébresztő óra előtt. Még Mikasatól kaptam egy héttel ezelőtt egy közös shoppingozás keretei között. Egy kis kenyér alakú vekkerről van szó, aminek a teteján egy barna maci van. Ha ezt törném össze, mint múltkor a telefont azt nem bocsáltanám meg magamnak.
Föl kaptam magamra egyenruhám, nyugodtan megreggeliztem, ugyanis az utóbbi napokban nem igazán jött össze; folyton elaludtam, mert éjszaka túl sok mangát olvastam, s minden egyes reggel a szomszédok egy szét esett lány láthattak, szendviccsel a szájában rohanni olimpikonokat megszégyenítő sebességgel.
Kilépve az ajtón megláttam Mikasat, aki egy tőle megszokott mosollyal fogadott.
- Hát Te?- Lépdeltem mellé, táskámat vállamra dobva.
- Hát mivel mostanság mindig elkésel, gondoltam eljövök eléd, bár látom hiába való volt.- Sóhajtott, majd elindult az iskola irányába én pedig követtem őt.
- Bizony hiába való volt, amint látod kiccsattanok az energi-től- Lépdeltem elé, majd fordultam egyet pont előtte megállva. Amióta vele vagyok, valamint Hanjival a közérzetem sokkal jobb lett. Azt azért nem mondanám, hogy nincsenek így is idegbeteg hajlamaim Ackermann iránt, mert igen is vannak. Főleg mikor olyan semmit mondóan néz rám.
- Az "energy" te hülye, nem "energi".- Az angol nem az erősségem, emiatt Mikasa segít benne, viszont nem sok sikerrel. Nem vagyok jó növendék, pedig Ő próbál mindent megtenni, hogy ne bukjak meg.
Kínomban nevetve vakartam tarkómat, majd jobbnak láttam témát váltani.: - És mi újság van Annieval?- Annie és Mikasa nem éppen a legjobb barátnők, és ezen az sem segített, mikor három nappal ezelőtt, pénteken a sensei őket hívta ki a táblához, hogy együtt oldják meg a feladatot, s ha az egyik téved a megoldásban, akkor a másik segítse ki. Mikasa hideg stílusa, s Annie ellenszenves vislekedése pedig olyan volt, mint szikra a dinamitnak.
- Semmi.- Már megint a jeges Mikasa. - Elkerüljük egymást, mint Te és Levi. Amúgy tényleg! Mikor akartok már egymásnak ugrani, mint kutya és macska? Már zavar, hogy milyen csönd van az osztály körül, persze ha Jeant és Conniet nem vesszük figyelembe...
- Nem fogunk egymásnak ugrani. Addig jó, amíg órákra is csak néha téved be.
...
A történelem óra negyede telt még csak el. Az órarend szerint ez még csak a harmadik óra, viszont sokkal inkább olyan, mintha a tizedik lenne. A reggeli "energy"-ből semmi se maradt. Most jól mondtam! Christa felelése a végéhez közeleg, s szokás szerint ötös lett.
- Rendben Lenz-san! Gyerekek kérlek titeket rendeződjetek párba!- Az osztály tagjai gyorsan, mégis rendezetten cserélték helyet egymással, majd tolták össze padjaikat. - Csak Én a kis szerencsétlen bámult maga elé tétlenül.- Szóval a feladat egyszerű lesz, legalábbis remélem; kapni fogtok egy térképet, néhány évszámot, személyeket, valamint helyszíneket. Be kell rajzolnotok a térképen a helyszíneket, és csoportosítani oda az évszámot és a személyeket. A nehézség az lesz, hogy néhány dolog több helyre is föl használható. Oké, akkor.... Igen (Vezetéknév)- san?- Szólított fel a hatvanas éveiben járó ősz hajú nő.
YOU ARE READING
Kibaszott szerelem (Levi X Reader)
Fanfictionn o t e: Ez a könyv szünetel még befejezem a másikat (remélhetőleg meg az idén). Sajnálom és köszönöm a türelmet. Mivan akkor, ha egy lány nem saját maga miatt akkar megváltozni, hanem azért mert az emberek földbe tiporták a szavakkal? Mivan akkor...