5

51 8 8
                                    

Medya: cimcime var bir bakın isterseniz. 😘

Sabah kalktığımda komik bir durumla karşılaştım. Can ayağını Gökhan ve Arda'nın üstüne atmıştı. Halsey ve Seda ve bende sarılarak uyumuşuz. Ben gülmeye başlayınca hepsi homurdanarak uyunmaya başladılar. Herkes uyandığında biz kızlar ve Canla gülmeye devam ederken Gökhan ve Arda homurdanıyordu. Telefonumu alıp saate baktığımda ağzımdan bir hah nidası çıktı. Hepsi telefonlarını eline aldığında hepsinden aynı nida döküldü. Hepimiz koşarak dağıldık çünkü okula girmemize sadece yarım saat vardı. Koşarak eve girdiğimde abim çoktan gitmişti. Evde sadece annem vardı onu da umursamadan odama koştum ve ışık hızıyla hazırlandım. Evden çıktım alt sokağı koşarken kulaklığımı takmaya çalışıyordum. Sert bir şeye çarpmamla geriye savrulmam bir oldu . Yere düştüm ve ağzımdan acı dolu bir inleme çıktı . Tam ağzımı açıp çirkef yanımı çıkartacaktım ki Rüzgar'ın sesini duymamla başımı yukarı kaldırdım.

"Sana dikkatli ol demedim mi ben cimcime " dedi.

"Sen cimcime lafını nerden biliyorsun " derken yerden kalkıyordum. Yavasca yerimden doğruldum ve  cevabını bekledim ama o cevap vermek yerine yoluna devam etti . O sırada telefonumdan mesaj sesi yükseldi.  Bilinmeyen mesaj atmıştı heyecanla açtım telefonu

054....:

054

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


054....: Nerdesin boyuna kurban olduğum .
  Yazmıştı. Ben yavaşça kızarırken attığı fotoğrafın komikliğiyle gülmeye başlamıştım.
Bir yandan da mesaj yazmaya çalışıyordum. Haliyle saçma bir şey çıktı ortaya.

Sinem: ya neiluyie sbajs sabak gilmekten yasamuyorjm.. ( ya noliyo sabah sabah gülmekten yazamıyorum 🤣)

Sinem: tamam sakinim . Sana da günaydın.
Yazdım ve okula girdim . Sınıfa çıktığımda sadece can ve Arda vardı sınıfta. Yanlarına gittiğimde Can uyuyordu Arda ise kitap okuyordu.
Can'ı kaldırmamak için sıraya çıktım. Tam bu sırada Rüzgar sınıfa girdi ve sıranın üstündeki beni gördü. Şokla ağzı açılırken bende dengemi kaybedip Can'ın üstüne düştüm. İkimizden de bağırtı çıkarken ben kafamı sıranın kenarına çarptığım için başım kanıyordu. Ben yavaşça bilincimi kaybederken Arda ile Can'ın endişe dolu sesi geliyordu . En son havalandığımı hissediyordum gerisi yoktu.

***1saat sonra***

Gözlerim yavaşça aralanırken elimi kaldırdığımda koluma keskin bir acı ile inilti koptu ağzımdan. Diğer elimde ise sıcak bir el vardı . Yavaşça kim diye baktığımda abim olduğunu gördüm . Başını elime yaslamıştı. Gözümden bir damla akarken abimin saçlarını okşadım. Abim okşamamla hemen kalkıp endişeyle bana baktı .

"İyi misin güzelim" dedi

"İyiyim abi "  dedim. Sonra hemen aklıma Can geldi hemen dogrulmaya çalıştım ama abim buna engel oldu.

UÇURUM~texting (ARA VERİLDİ~)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin