𝐃𝐄𝐒𝐓𝐈𝐍𝐄𝐃 𝐓𝐎 𝐁𝐄
𝐰𝐫𝐢𝐭𝐭𝐞𝐧 𝐛𝐲: 𝐚𝐬𝐭𝐫𝐚𝐥𝐤𝐢𝐬𝐬𝐞𝐳
•••••"𝐖𝐞'𝐯𝐞 𝐚𝐥𝐥 𝐠𝐨𝐭 𝐛𝐨𝐭𝐡 𝐥𝐢𝐠𝐡𝐭 𝐚𝐧𝐝 𝐝𝐚𝐫𝐤, 𝐚𝐧𝐝 𝐠𝐨𝐨𝐝 𝐚𝐧𝐝 𝐞𝐯𝐢𝐥 𝐢𝐧𝐬𝐢𝐝𝐞 𝐮𝐬, 𝐰𝐡𝐚𝐭 𝐦𝐚𝐭𝐭𝐞𝐫𝐬 𝐢𝐬 𝐭𝐡𝐞 𝐩𝐚𝐫𝐭 𝐰𝐞 𝐜𝐡𝐨𝐨𝐬𝐞 𝐭𝐨 𝐚𝐜𝐭 𝐨𝐧. 𝐈𝐭 𝐝𝐨𝐞𝐬𝐧'𝐭 𝐦𝐚𝐭𝐭𝐞𝐫 𝐡𝐨𝐰 𝐨𝐭𝐡𝐞𝐫𝐬 𝐥𝐚𝐛𝐞𝐥 𝐮𝐬, 𝐰𝐡𝐚𝐭 𝐫𝐞𝐚𝐥𝐥𝐲 𝐦𝐚𝐭𝐭𝐞𝐫𝐬 𝐢𝐬 𝐡𝐨𝐰 𝐲𝐨𝐮 𝐜𝐡𝐨𝐨𝐬𝐞 𝐭𝐨 𝐥𝐚𝐛𝐞𝐥 𝐲𝐨𝐮𝐫𝐬𝐞𝐥𝐟, 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐰𝐢𝐥𝐥 𝐫𝐞𝐯𝐞𝐚𝐥 𝐰𝐡𝐨 𝐲𝐨𝐮 𝐭𝐫𝐮𝐥𝐲 𝐚𝐫𝐞."
♡︎
♡︎
♡︎
𝐉𝐞𝐨𝐧 𝐉𝐮𝐧𝐠𝐤𝐨𝐨𝐤 𝐢𝐬 𝐭𝐡𝐞 𝐬𝐨𝐧 𝐨𝐟 𝐙𝐞𝐮𝐬, 𝐭𝐡𝐞 𝐠𝐨𝐝 𝐨𝐟 𝐭𝐡𝐞 𝐬𝐤𝐲 𝐚𝐧𝐝 𝐥𝐢𝐠𝐡𝐭𝐧𝐢𝐧𝐠. 𝐇𝐢𝐬 𝐟𝐚𝐭𝐡𝐞𝐫 𝐡𝐚𝐝 𝐫𝐞𝐛𝐮𝐢𝐥𝐭 𝐭𝐡𝐞 𝐒𝐜𝐡𝐨𝐨𝐥 𝐟𝐨𝐫 𝐆𝐨𝐝𝐬 𝐨𝐯𝐞𝐫 𝐭𝐞𝐧 𝐲𝐞𝐚𝐫𝐬 𝐚𝐠𝐨 𝐟𝐨𝐫 𝐭𝐡𝐞 𝐬𝐨𝐧𝐬 𝐚𝐧𝐝 𝐝𝐚𝐮𝐠𝐡𝐭𝐞𝐫𝐬 𝐨𝐟 𝐠𝐨𝐝𝐬 𝐚𝐧𝐝 𝐠𝐨𝐝𝐝𝐞𝐬𝐬𝐞𝐬. 𝐇𝐢𝐬 𝐥𝐢𝐟𝐞 𝐡𝐚𝐬 𝐚𝐥𝐰𝐚𝐲𝐬 𝐛𝐞𝐞𝐧 𝐡𝐞𝐜𝐭𝐢𝐜, 𝐛𝐮𝐭 𝐚𝐬 𝐭𝐡𝐞 𝐧𝐞𝐰 𝐬𝐜𝐡𝐨𝐨𝐥 𝐬𝐞𝐦𝐞𝐬𝐭𝐞𝐫 𝐬𝐭𝐚𝐫𝐭𝐬 𝐭𝐡𝐞 𝐢𝐧𝐟𝐚𝐦𝐨𝐮𝐬 𝐬𝐨𝐧 𝐨𝐟 𝐇𝐚𝐝𝐞𝐬, 𝐊𝐢𝐦 𝐓𝐚𝐞𝐡𝐲𝐮𝐧𝐠 𝐬𝐡𝐨𝐰𝐬 𝐮𝐩 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐮𝐝𝐝𝐞𝐧𝐥𝐲 𝐬𝐜𝐡𝐨𝐨𝐥 𝐥𝐢𝐟𝐞 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐠𝐨𝐭 𝐦𝐮𝐜𝐡 𝐦𝐨𝐫𝐞 𝐢𝐧𝐭𝐞𝐫𝐞𝐬𝐭𝐢𝐧𝐠."𝐈'𝐦 𝐠𝐨𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐨 𝐝𝐞𝐬𝐭𝐫𝐨𝐲 𝐲𝐨𝐮 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐡𝐨𝐰 𝐞𝐯𝐞𝐫𝐲𝐨𝐧𝐞 𝐞𝐱𝐚𝐜𝐭𝐥𝐲 𝐰𝐡𝐚𝐭 𝐢𝐭 𝐦𝐞𝐚𝐧𝐬 𝐭𝐨 𝐛𝐞 𝐭𝐡𝐞 𝐛𝐞𝐬𝐭 𝐚𝐧𝐝 𝐰𝐡𝐞𝐧 𝐈 𝐝𝐨 𝐲𝐨𝐮'𝐥𝐥 𝐥𝐞𝐚𝐫𝐧 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐲𝐨𝐮'𝐫𝐞 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐭𝐡𝐞 𝐬𝐩𝐨𝐢𝐥𝐞𝐝 𝐚𝐧𝐝 𝐮𝐬𝐞𝐥𝐞𝐬𝐬 𝐬𝐨𝐧 𝐨𝐟 𝐙𝐞𝐮𝐬, 𝐭𝐡𝐞 𝐜𝐨𝐰𝐚𝐫𝐝 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐥𝐨𝐜𝐤𝐞𝐝 𝐦𝐲 𝐟𝐚𝐭𝐡𝐞𝐫 𝐚𝐰𝐚𝐲 𝐛𝐞𝐜𝐚𝐮𝐬𝐞 𝐡𝐞 𝐠𝐨𝐭 𝐬𝐜𝐚𝐫𝐞𝐝." 𝐓𝐚𝐞𝐡𝐲𝐮𝐧𝐠 𝐬𝐭𝐚𝐭𝐞𝐝 𝐡𝐚𝐫𝐬𝐡𝐥𝐲, 𝐡𝐢𝐬 𝐯𝐨𝐢𝐜𝐞 𝐥𝐚𝐜𝐞𝐝 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐩𝐨𝐢𝐬𝐨𝐧 𝐚𝐬 𝐡𝐞 𝐜𝐨𝐫𝐧𝐞𝐫𝐞𝐝 𝐉𝐮𝐧𝐠𝐤𝐨𝐨𝐤 𝐰𝐡𝐨𝐬𝐞 𝐠𝐚𝐳𝐞 𝐬𝐡𝐚𝐫𝐩𝐞𝐧𝐞𝐝 𝐚𝐬 𝐚 𝐥𝐢𝐠𝐡𝐭𝐧𝐢𝐧𝐠 𝐛𝐨𝐥𝐭 𝐰𝐚𝐬 𝐡𝐞𝐥𝐝 𝐢𝐧 𝐡𝐢𝐬 𝐡𝐚𝐧𝐝 𝐰𝐡𝐢𝐥𝐞 𝐡𝐞 𝐡𝐚𝐝 𝐡𝐢𝐬 𝐟𝐢𝐬𝐭 𝐜𝐥𝐞𝐧𝐜𝐡𝐞𝐝.
"𝐃𝐨𝐧'𝐭 𝐭𝐞𝐬𝐭 𝐦𝐞 𝐊𝐢𝐦, 𝐲𝐨𝐮 𝐝𝐨𝐧'𝐭 𝐤𝐧𝐨𝐰 𝐰𝐡𝐚𝐭 𝐢'𝐦 𝐜𝐚𝐩𝐚𝐛𝐥𝐞 𝐨𝐟. 𝐒𝐨 𝐢𝐟 𝐚𝐧𝐲𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐲𝐨𝐮'𝐫𝐞 𝐠𝐨𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐨 𝐛𝐞 𝐭𝐡𝐞 𝐨𝐧𝐞 𝐭𝐡𝐚𝐭'𝐬 𝐠𝐨𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐨 𝐰𝐢𝐬𝐡 𝐲𝐨𝐮 𝐧𝐞𝐯𝐞𝐫 𝐦𝐞𝐬𝐬𝐞𝐝 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐦𝐞." 𝐉𝐮𝐧𝐠𝐤𝐨𝐨𝐤 𝐫𝐞𝐩𝐥𝐢𝐞𝐝 𝐚𝐬 𝐡𝐢𝐬 𝐞𝐲𝐞𝐬 𝐭𝐮𝐫𝐧𝐞𝐝 𝐭𝐨 𝐚 𝐛𝐫𝐢𝐠𝐡𝐭 𝐜𝐫𝐢𝐦𝐬𝐨𝐧 𝐫𝐞𝐝 𝐰𝐡𝐢𝐥𝐞 𝐓𝐚𝐞𝐡𝐲𝐮𝐧𝐠'𝐬 𝐞𝐲𝐞𝐬 𝐰𝐞𝐫𝐞 𝐚 𝐝𝐞𝐚𝐝𝐥𝐲 𝐬𝐡𝐚𝐝𝐞 𝐨𝐟 𝐩𝐮𝐫𝐩𝐥𝐞.
"𝐖𝐞𝐥𝐥 𝐢𝐭 𝐥𝐨𝐨𝐤𝐬 𝐥𝐢𝐤𝐞 𝐰𝐞 𝐰𝐢𝐥𝐥 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐡𝐚𝐯𝐞 𝐭𝐨 𝐰𝐚𝐢𝐭 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐞𝐞 𝐉𝐞𝐨𝐧." 𝐓𝐚𝐞𝐡𝐲𝐮𝐧𝐠 𝐫𝐞𝐭𝐨𝐫𝐭𝐞𝐝 𝐡𝐢𝐬 𝐯𝐨𝐢𝐜𝐞 𝐝𝐞𝐞𝐩 𝐚𝐬 𝐡𝐞 𝐬𝐭𝐞𝐩𝐩𝐞𝐝 𝐞𝐱𝐭𝐫𝐞𝐦𝐥𝐲 𝐜𝐥𝐨𝐬𝐞 𝐭𝐨 𝐉𝐮𝐧𝐠𝐤𝐨𝐨𝐤 𝐰𝐡𝐨𝐬𝐞 𝐬𝐡𝐚𝐫𝐩 𝐠𝐥𝐚𝐫𝐞 𝐧𝐞𝐯𝐞𝐫 𝐨𝐧𝐜𝐞 𝐟𝐚𝐥𝐭𝐞𝐫𝐞𝐝 𝐚𝐬 𝐢𝐭 𝐭𝐮𝐫𝐧𝐞𝐝 𝐦𝐨𝐫𝐞 𝐝𝐞𝐚𝐝𝐥𝐲 𝐛𝐞𝐟𝐨𝐫𝐞 𝐡𝐞 𝐩𝐮𝐬𝐡𝐞𝐝 𝐩𝐚𝐬𝐭 𝐓𝐚𝐞𝐡𝐲𝐮𝐧𝐠.
𝐒𝐭𝐚𝐫𝐭𝐞𝐝: 04/14/20
𝐄𝐧𝐝𝐞𝐝: / /•••••
𝐓𝐇𝐈𝐒 𝐁𝐎𝐎𝐊 𝐂𝐎𝐍𝐓𝐀𝐈𝐍𝐒
-𝐒𝐥𝐢𝐠𝐡𝐭 𝐛𝐮𝐥𝐥𝐲𝐢𝐧𝐠
-𝐑𝐢𝐯𝐚𝐥𝐬
-𝐀𝐧𝐠𝐬𝐭
-𝐕𝐢𝐨𝐥𝐞𝐧𝐜𝐞
-𝐇𝐚𝐭𝐞 𝐭𝐨 𝐥𝐨𝐯𝐞
-𝐌𝐚𝐭𝐮𝐫𝐞 𝐥𝐚𝐧𝐠𝐮𝐚𝐠𝐞
-𝐓𝐨𝐩 𝐓𝐚𝐞𝐡𝐲𝐮𝐧𝐠
-𝐁𝐨𝐭𝐭𝐨𝐦 𝐉𝐮𝐧𝐠𝐤𝐨𝐨𝐤
-𝐘𝐨𝐨𝐧𝐬𝐞𝐨𝐤
-𝐍𝐚𝐦𝐣𝐢𝐧
-𝐏𝐨𝐰𝐞𝐫𝐬𝐀𝐔𝐓𝐇𝐎𝐑'𝐒 𝐍𝐎𝐓𝐄
𝐈 𝐝𝐨𝐧'𝐭 𝐨𝐰𝐧 𝐁𝐓𝐒 𝐚𝐧𝐝 𝐢𝐟 𝐭𝐡𝐞𝐫𝐞 𝐢𝐬 𝐚𝐧𝐨𝐭𝐡𝐞𝐫 𝐆𝐫𝐞𝐞𝐤 𝐦𝐲𝐭𝐡𝐨𝐥𝐨𝐠𝐲 𝐚𝐮 𝐬𝐢𝐦𝐢𝐥𝐚𝐫 𝐭𝐨 𝐦𝐢𝐧𝐞 𝐈 𝐜𝐚𝐧 𝐚𝐬𝐬𝐮𝐫𝐞 𝐲𝐨𝐮 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐢𝐭 𝐢𝐬 𝐩𝐮𝐫𝐞𝐥𝐲 𝐜𝐨𝐢𝐧𝐜𝐢𝐝𝐞𝐧𝐜𝐞 𝐚𝐧𝐝 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐭𝐡𝐞𝐬𝐞 𝐚𝐫𝐞 𝐦𝐲 𝐢𝐝𝐞𝐚'𝐬. 𝐈 𝐤𝐧𝐨𝐰 𝐚𝐥𝐨𝐭 𝐨𝐟 𝐭𝐡𝐢𝐬 𝐬𝐭𝐨𝐫𝐲 𝐰𝐨𝐧'𝐭 𝐛𝐞 𝐚𝐧𝐲𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐜𝐥𝐨𝐬𝐞 𝐭𝐨 𝐡𝐨𝐰 𝐲𝐨𝐮 𝐫𝐞𝐦𝐞𝐦𝐛𝐞𝐫 𝐠𝐫𝐞𝐞𝐤 𝐦𝐲𝐭𝐡 𝐭𝐨 𝐛𝐞, 𝐛𝐮𝐭 𝐭𝐡𝐢𝐬 𝐢𝐬 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐟𝐨𝐫 𝐞𝐧𝐭𝐞𝐫𝐭𝐚𝐢𝐧𝐦𝐞𝐧𝐭 𝐩𝐮𝐫𝐩𝐨𝐬𝐞𝐬 𝐨𝐟 𝐭𝐡𝐞 𝐫𝐞𝐚𝐝𝐞𝐫𝐬. 𝐓𝐡𝐚𝐧𝐤 𝐲𝐨𝐮 𝐚𝐧𝐝 𝐈 𝐡𝐨𝐩𝐞 𝐞𝐯𝐞𝐫𝐲𝐨𝐧𝐞 𝐡𝐚𝐬 𝐚 𝐰𝐨𝐧𝐝𝐞𝐫𝐟𝐮𝐥 𝐝𝐚𝐲!! 💜💜💜
YOU ARE READING
𝐃𝐞𝐬𝐭𝐢𝐧𝐞𝐝 𝐭𝐨 𝐛𝐞 [𝐤𝐭𝐡.𝐣𝐣𝐤]
أدب الهواة"𝐖𝐞'𝐯𝐞 𝐚𝐥𝐥 𝐠𝐨𝐭 𝐛𝐨𝐭𝐡 𝐥𝐢𝐠𝐡𝐭 𝐚𝐧𝐝 𝐝𝐚𝐫𝐤, 𝐚𝐧𝐝 𝐠𝐨𝐨𝐝 𝐚𝐧𝐝 𝐞𝐯𝐢𝐥 𝐢𝐧𝐬𝐢𝐝𝐞 𝐮𝐬, 𝐰𝐡𝐚𝐭 𝐦𝐚𝐭𝐭𝐞𝐫𝐬 𝐢𝐬 𝐭𝐡𝐞 𝐩𝐚𝐫𝐭 𝐰𝐞 𝐜𝐡𝐨𝐨𝐬𝐞 𝐭𝐨 𝐚𝐜𝐭 𝐨𝐧. 𝐈𝐭 𝐝𝐨𝐞𝐬𝐧'𝐭 𝐦𝐚𝐭𝐭𝐞𝐫 𝐡𝐨𝐰 𝐨𝐭𝐡𝐞𝐫𝐬 𝐥�...