- Cum naiba poți purta asta? Nu te împiedici în el? Ești mai slab decât mine, îi spun eu râzând de tricoul pe care mi l-a dat.
- Nu l-am purtat niciodată, ce-i drept. L-am primit cadou. Acum hai să îți curăț rănile.
Mă uit la el umilă și îl las să aibă grijă de mine.
- De ce ai făcut-o, Leila?
- De ce am făcut ce?
Se uită la mine și oftează.
- Leila, toți știm.
Răspunsul lui mă lovește ca o palmă. Oare vorbește despre Vladimir? Nu știu ce să spun, așa că îmi întorc privirea spre fereastră, fugind de adevăr.
- L-ai rănit pe Aris. Nu ai idee prin câte a trecut pentru tine.
- Despre ce vorbești, Matt? Aris m-a părăsit pentru a fi cu Betty.
- Aris te-a părăsit pentru că fostul tău s-a aliat cu Betty și voiau să îți distrugă viața.
- Nu înțeleg. Ce treabă are Oliver în toată povestea asta?!
- Ești atât de naivă. Deci nu știi nimic. Inițial Betty a luat-o razna când a aflat că Aris este cu alta, așa că a început să îl șantajeze. I-a distrus câteva afaceri pe care s-a chinuit să le repare, de asta a fost plecat o săptămână cu ea. Au umblat prin avocați, încercând să recupereze tot ce era pe numele ei, încercând să se rupă complet de ea. Când a văzut că nu îl câștigă, s-a aliat cu ăsta de care zici tu, Oliver. Ai făcut niște poze și filmulețe cam compromițătoare, iar Betty a amenințat că le face publice, lucru care te-ar fi distrus.
- Deci... Aris...
- Deci Aris a făcut totul pentru tine. Nu avea de gând să te părăsească, voia doar să o păcălească pe Betty și să reușească să distrugă orice te-ar fi făcut de rușine. Iar tu ți-ai tras-o cu cel mai bun prieten al lui. L-ai distrus.
- Cum a aflat? Sau voi, cum ați aflat?
- De la Vladimir. Se tot laudă că te-a cucerit.
- M-a mințit. A jurat că nu va afla nimeni.
- Asta este specialitatea lui. Haide odihnește-te. Este deja dimineața și nu ai dormit. Ai nevoie de odihnă. Va fi totul bine ai încredere.
Încep să plâng din nou, aflând toate astea. Mă simt trădată și manipulată. Sunt atât de fraieră. Vreau să se oprească timpul. Toată liniștea care mi-a mai rămas, a dispărut. Mă așez în pat, încercând să opresc lacrimile. Se apleacă spre mine și mă sărută pe frunte cu grijă, apoi mă învelește și iese din cameră, iar la scurt timp simt cum adorm.
O bătaie scurtă în ușă mă face să tresar. Deschid ochii și observ că este deja amiază. Răspund și văd ușa cum se deschide. Matthis se apropie, având în mână un pahar cu suc de portocale și o pastilă.
- Ia asta. O sa te simți mai bine. L-am sunat pe Mark, va veni să te ia într-o oră. Hainele tale sunt uscate, ți le aduc imediat. Vrei să mănânci ceva? Îi pot cere bucătăresei să îți facă orice dorești.
- Nu Matt, mulțumesc! Ai făcut oricum, prea multe pentru mine. O să mă schimb,
apoi îl voi aștepta pe frate-miu. Ai vorbit cumva cu Aris?- Nu face asta, Leila! Aris este distrus. Dacă te vei apropia de el, nu va face decât să se răzbune pe tine. Te urăște.
- Am înțeles. Atunci voi avea grijă.
Mă ridic din pat și îl privesc pe Matthias cum pleacă din cameră. După 10 minute în baie, mă schimb în hainele mele și mă îndrept spre ușă. Cobor în holul de la intrare și mă uit pierdută în jur.
Din spatele meu, aud vocea lui Mark cum mă strigă. Mă întorc spre el și îl văd stând lângă Matt, în ușa livingului. Se apropie de mine încet, iar eu alerg în brațele lui. Îl strâng tare și încep să plâng ca un copil. Aveam nevoie de dragoste, iar el era singurul om care nu mă detestă, încă. Îmi era frică de cum va reacționa când va afla despre mine și Vlad. Nu știu ce va simți când va afla că sora lui a fost amanta noului lui partener de afaceri.
Ne luam rămas bun de la Matthias și plecăm spre casă. Simțeam cum inima îmi bătea foarte tare, speriată și rușinată.
Nu voiam să fiu certată în momentul ăsta. Voiam liniște. Și spre surprinderea mea asta am primit. Tot drumul spre casă, fratele meu nu a scos niciun cuvânt.Ajunși acasă, Mark îmi cere să mă schimb și să vin pe canapea să discutăm. Face câte o cafea și mă așteaptă tăcut. După ce îmi iau haine lejere pe mine, mă duc spre el, ca un copil vinovat.
- Cum ești sis'?
- Sunt bine. Am fost și mai bine, dar îmi revin eu, încet, încet.
Se apropie de mine și mă ia în brațe, așezându-mi capul pe pieptul lui.
- Leila, știu totul. Știam de Vladimir. Am aflat de curând, dar te-am lăsat să faci ce vrei. Știam că te vei distruge, dar altfel nu ai fi învățat. Nu o să te cert. Nu o să le spun alor noștri. Vreau doar să îmi promiți că nu vei mai repeta greșelile astea. Te vei concentra pe școală și nu te vei mai lăsa rănită. Acum haide, să încheiem cu drama. Te iubesc, ești sora mea mai mică și nu vreau să te mai văd plângând.
- Bine. Iartă-mă! îi șoptesc eu în timp plâng și suspin la pieptul lui.
După câteva minute, mă ridic și îmi șterg lacrimile. Dau drumul la televizor și caut o comedie pe Netflix, cu care să ne înveselim ziua. Timpul trece rapid, iar starea mea este mult mai bună acum. Sunt recunoscătoare pentru ceea ce am și mai ales pentru persoanele din viața mea care încă au grijă de mine.
Sunt profund dezamăgită de jocul în care m-a băgat Vladimir, dar nu am de gând să îmi mai consum timpul cu asta. Voi lua totul de la capăt. Sunt optimistă și sper ca viitorul să îmi ofere ceva bun și dacă nu va fi așa, atunci voi lupta eu pentru ceva mai bun. Voi încerca să lupt pentru Aris.
CITEȘTI
Învață-mă să mă iubesc
Fiksi Remaja"- Ce vrei să fac? îi șoptesc, în timp ce stăteam lipită la pieptul lui. - Nimic. Este prea târziu. - Orice! Voi face orice pentru dragostea ta. Îmi vând și sufletul, orice, doar spune-mi! - Știi, frumoaso, dragostea nu se cumpără. " "Învață-mă să...