•Dünya Altmış İkinci Bölüm

2.1K 193 140
                                    

Heyyy

Yeni bölümle buradayız

Pasajlarda hepinizden yorumlar bekliyorum. Aynı zamanda Bal Denizi'ne bekliyorum sizleri.Upuzun bir bölüm oldu. Beğeni ve yorumlarınızı dört gözle bekliyorum

Aliye:Ninni

Sevgilerle

Quenoflove

ALTMIŞ İKİNCİ BÖLÜM

Dünya, yolda olduklarına inanamıyordu. Mavinin en güzel tonuna ev sahipliğini yapan gözlerini yoldan çekerek yanında arabayı kullanan kocasına baktı. Uzun zaman sonra bugün bir ilki gerçekleştirebildiği için kendisiyle gurur duydu. Kocasının, üzerinden siyahları sökebilmişti. Üzerinde krem rengi bir spor gömlek vardı. Altında ki keten pantolonuyla güzel bir uyum içindeydi. Ayaz'ın dünyasına renkler karısı hayatına girince dahil olmuştu.

Evvelinde hep siyahtı. Genç bir adam olmasına rağmen kurmaktan kaçındığı hayallerin bile rengi katran karasıydı.

Onun, bu karamsarlığı her zaman amcasını ürkütmeyi başarmıştı. Ancak tutunduğu dal her zaman oğlunun yiğit ve karakterli bir genç olmasıydı.

Dünya, bir an düşündü acaba bunları giymesini söylemese miydi? Zaten yakışıklı olan kocası daha da yakışıklı gelmeye başlamıştı gözüne ''Kim der bu adam otuzuna geldi diye?'' bunu sesli bir biçimde söylemekten alıkoyamadı kendini. Ayaz, önce karısına gözünü kırptı. Sonra bacağında duran elini alarak dudaklarına götürdü. ''Kimse düşünmez mi bu adam ne şanslı diye?'' Dünya, sözleriyle erirken kocasının yanağına bir öpücük bıraktı.

''Kızımız, iki yaşına girecek.''Hayal, doğduğunda Ayaz yirmi altı yaşındaydı. Kocası kasım ayında dolu dolu yirmi dokuz olacaktı. Ayaz, geçen zamandan mutluluk ve gurur duyuyordu. Yanındaki kadınla geçirdiği her gün, aldığı her yaş için şükür ediyordu. Bir hafta sonra Hayal'in doğum günüydü. ''Evde mi kutlamak istersin yoksa kafede mi?''' diye sordu Dünya.

''Evde kutlayalım Dünya'm. Gelmişken de amcamı esir alıyoruz. Ona, uzun zaman önce bizimle yaşamasını söyledim. Ama inat etti gelmiyor.'' Ayaz, babasının vurulmasından sonra bunu amcasına söylemişti. Adam, önce kabul etmişti sonraları ise gelmek istemediğini söylemişti. Dünya'nın kaşları çatıldı. ''Neden gelmiyormuş?''

Ayaz, başını onaylamaz şekilde iyi yana salladı. ''Genç bir çiftmişiz, kendisinin de evi varmış bizim yanımızda işi neymiş..'' Dünya, bir an yanaklarının kızarmasına engel olamadı. Ömer amcanın söyledikleriyle aklı dün akşama gitmekle birlikte duyduklarının etkisiydi bu. Hemen savunmaya geçti. ''Ne alakası var? Yeni evli miyiz biz? Gelsin bizimle yaşasın.''

''Yeni evli olmamamız tutkumuzdan bir şey mi kaybettirdi?'' Bu arsız cümle karşısında elleriyle yüzünü sakladı. Ayaz, kahkaha atarak ellerini karısının ellerine uzattı. Tekini alarak ''Bana bak gözlerini kaçırma benden.'' Omzuna karısından hafif bir darbe almıştı. ''Edepsiz.''

''Sana, sormadan teklif ettim ama rahatsız olur musun,?'' Dünya, hemen karşı çıktı. ''Neden rahatsız olayım?  Ben Ömer amcayı çok seviyorum.'' Biliyordu. Amcasını hep çok sevmişti ve o kadar güzel bir kalbi vardı ki hemen kabullenirdi emindi. Fakat yinede ağzından duyunca daha çok mutlu oluyordu.

''Hayal'i ilk kucağıma aldığım zamanları hatırlıyorum.'' Zeynep Hanım, yatılı kaldığı için sorun yaşamamışlardı. Ancak iki gün bile olsa ayrı kalmak ona zor gelmişti. ''Bu daha ne ki? Yirmi sene sonrada aynısını söyleyeceksin. O zaman kızımız boyumuzda olacak.'' Bahsettiği şeylerle yüzünde geniş bir gülümseme yer aldı. ''İnşallah. Baksana hastane odasında yanımızda bir Ömer amca birde Perihan abla vardı ama şimdi? Çok kalabalık olduk sevgilim. Hiç aklımıza gelmeyecek şeyler yaşadık. Zordu ama şimdi bakıyorum da faydaları da olmuş kalabalık bir ailemiz oldu.'' Dünya, Perihan abla'yı anınca içi gitti. Son karşılaşmalarından bu yana hiç konuşmamışlardı ve büyük bir boşluk hissediyordu

DÜNYA (AŞKIN PEŞİNDE SERİSİ I) TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin