5

724 41 18
                                    

Asahi szemszög

Itt ülök a buliban már egy fél órája egy pohár sör társaságában. Nem nagyon akarom halára inni magam, mint eggyesek úgyhogy nekem ez egyszerre tökéletesen megfelel. Közben félszemmel Noyára pillantok aki Tanakával már érkezésünk óta sörpongoznak. Shimizu meg Yaachan jobbnak látták ha haza mennek ameddig még lehet és nem lesz egy állatkert az egész ház. Hirtelen egy Daichi meg egy Suga csusszan mellém, így mostmár hárma bámúltuk a nagy játszmát a két fiú között.

- Ezek úgy lefogják magukat inni, hogy legalább két napig másnaposok lesznek.- törte meg a csendet Sugawara.

-Hát van benne valami.- kedvtelenűl ittam meg az utolsó kortyot az italamból, majd elindultam egy valami erősebbet keresni, ha Suga-san nem húz vissza.

-Asashi. Már egy ideje feltűnt nekünk, hogy valami nyomja a lelked.- e közben Daichi helyeslően döntötte előre és hátra a fejét- Nekünk bármit elmondhatsz, hiszen mi hárman vagyunk a csapat senpaiai. Szülei. VÉDŐszentjei.

-Na meg Shimizu.- Daichi e mondatával próbált bekapcsolódni a beszélgetésbe, de Sugátol csak egy ijesztő pillantást kapott, ami  miatt jobbnak látta, ha nem szól bele az anyai beszélgetésbe, mint apa.

- Tudd nekünk bármit elmondhatsz. A senpaiok tartsanak össze!

- Pedig nincs semmi. - megint Noyáek felé pillantottam, amit persze ki is szúrt Suga.

- Tudtam! Tetszik neked Noya, igaz? - éreztem, hogy vagy elsápadtam, vagy pir szökött az arcomra vagy mindkettő.

- Mi?- kérdeztem sokkos állapotában- Ezt honnan szeded?

- Előttem nincsenek titkok! De várj! Asahi! Nagyon furán nézel ki! Jól vagy? - megpaskolta a fejem, amit nem tudtam mire vélni.

- Inkább kimegyek egy kicsit levegőzni.- el is indultam az ajtó irányába majd ki mentem.
A hideg levegő segített lehűteni a fejem, hogy elgondolkozzak amiket Suga mondott. Tetszene nekem Noya? E gondolatra, újra pir szökött az arcomra. De nem, nem hiszem, hogy teszene. Vagy ha mégis.. nálla nem lenne esélyem, hiszen ő full heteró. Oda van Shimizuért. Hah. Soha nem jön össze nekem semmi.
Gondolataimból Tanaka ébresztett fel.

- Asahi-saaaan~ gyere üvegezni. - a hangleejtés alapján eléggé részeg már a kopasz gyerek. De bementem.

- Na mondom a játék lényegét.- állt fel Kuroo levakarhatatlan mosollyal az arcán.- Körbe ül mindenki, közepén egy üveget megpörgetünk, és az üveg két vége akiknél meg áll azok le kell smárolják egymást. - Ne! Én ebben nem leszek benne! Most komolyan! Mind fiúk vagyunk!- Aki nem szeretne játszani most szálljon ki.- Pár ember fel is állt. Én is már álltam is volna fel de Noya szúrós szemekkel nézett rám amolyan "ne hagyj itt" tekintettel, úgyhogy inkább vissza ültem.
-Naaa, Asahi-san! Jó móka lesz! - Szólt Tanaka, amit nem tudtam mire vélni.
Kuroo-san megpörgette az üveget, ami forgott-forgott és Daichinél és Sugánal állt meg, amit furcsáltam mert előbb még egymás mellet ültek, a mázlisták. Mindenki selytelmes mosollyal nézett az anyaapa párosra, akiket nem kellet sokat kérlelni, mert egyből elvégezték a feladatot. Igazából, még mindig nem értem, hogy, hogy hogy (?) ennyien bele ment a játékba? Ennyire leitták volna már magukat? Hirtelen, megint pörgött az üveg. Amikor már azt hittem, hogy Noya és köztem ál meg, már szinte nem tudtam, hogy örüljek vagy sírjak, de arra még egy kicsit megmozdult és Tanaka meg Noya között állt meg. Sajnos egyikük sem habozott, sőt röhögve de egymás ajkaira hajoltak. Ezt nem voltam képes végig nézni, úgyhogy lehajtottam a fejem és próbáltam visszatartani, hogy ne induljanak útnak a könnyeim. Hála az égnek, sikerült. Újra forgott és újra és újra és én nem kerültem sorra. Volt olyan akik nem szerették volna megcsókolni a másikat de a többiek úgy is kikövetelték maguknak "Ha mi megcsináltuk akkor ti is! Ettől még nem lesztek buzik!". Egyszer csak azon kaptam magam, hogy Noya és köztem állt meg. Éreztem, hogy pir szökik az arcomra. Már állt volna is fel és felém kezdett indulni. Esküszöm ezt lassított felvételben láttam basszus. De amire ide ért volna... Csengettek az ajtón. Suga, minta jó anya, fel állt, mint a jó anya (szójáték lol), leállította a játékot és ment a pizzafutárhoz fizetni. Persze mindenki örült, hogy AHHH végre itt a pizza! Én meg még mindig sokkos állapotba ültem és próbáltam felfogni, hogy most mivan?
- Hahaaa Asahi-san ezt megúsztuk!- át karolt és utánna nevetve ment a pizza után. Egy kis idő után csak halványan elmosolyodtam, igazából nem tudom, hogy ennek most örülnöm kéne vagy sem. De inkább nem nyomasztottam magam a gondolataimban, hanem inkább mentem pizzázni.

Hát izé.. itt az új rész. XD ez egy kicsit gagyi lett talán. Hogy csak fiúk neki álljanak ilyen játékot játszani. Na mindegy lol részletkérdés xd.
Amúgy kint az új könyvem első része.

Ha valakit érdekel nézzen bele~Arról fog szólni, hogy egy nyári edzőtáborban Hinata folyamatosan akarata ellenére nagyon kínos, meg kellemetlen helyzetekbe hozza Kenmát akinek már alapból tetszik Hinata

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ha valakit érdekel nézzen bele~
Arról fog szólni, hogy egy nyári edzőtáborban Hinata folyamatosan akarata ellenére nagyon kínos, meg kellemetlen helyzetekbe hozza Kenmát akinek már alapból tetszik Hinata.

Mi az igazság? ( AsaNoya ff)Where stories live. Discover now