şaka duellosu

532 48 23
                                    

Lütfen son sözü okuyunnnn!♡♥♡★☆

Marinette'den:

~: öhö öhö! Herkes beni ve o inanılmaz kusursuz harika ötesi planımı anladımı. Anlamadıysanız baştan başlıyorum.

Dedim tek kaşımı kaldırarak . Kızların bunu bir kere daha dinlemeyi kaldıramayacaklarını biliyordum. Beklediğim gibide oldu. Kızların gözleri büyümüştü ve hep birlikte

★: hayıııır!!

Diye bağırdılar. Bende onları bu halde görünce elimi ağzımın bir kısmını kapatarak dik bir şekilde tuttum ve küçük şakamı anlamalarına yardomcı olarak kıkırdamaya başladım.

Al: ay bu kız bizi çok iyi tanıyo!
C:veee bu bazen çok can sıkıyo!
X.: aynen öyle bu tam bir sinirr bozucuuuu.
R: evet öyle.

Onlar böyle söylenirken bana bakan birisini hissettim. Hemen kafamı çevirdim. Evet sarı gelmişti. Civciv sürüsünüde unutmamıştı ama .

Bazen düşünüyorum acaba bu hikayede acımam gereken taraf neresi diye ama çabam boşa çünkü ikiside birbirinden beter.

Heyyy seni duyabiliyorum.

Herneyse sarıya bende azcık acımaya başladım ben şimdi. Aa pardon geçti hemen.

Adrienden :
~ dikkatli olun çocuklar. Bu kızın bakışları hiç hoşuma gitmedi. İçimdeki bazı şüpheli duyguları devreye soktu bu.

L: onlar belkide başka duyg- aow!! Bu acıttı nino!

N: Kapa çeneni ve bana dua et.

Yemekhanede tek bir masa boştu ve bu bana çok büyük kuşku uyandırmıştı. Şüpheli birşekilde sandalyemi çektim ve kontrol ettim. Sonra ona baktım. Alaycı bişekilde sırıtıp önüne döndü. Sanırım onun benim için düşündüğü şeyler biraz daha standartların dışında bişeydi.

Sonra tehlikenin olmadığını düşündüğümde hemen yerime oturup yemeğime başladım. Yani öyle yapıcaktım. Taaki hepimizin başından aşağı dökülen boyalar olmasaydı. Ben bunun daha etkisinden çıkamamışken o kızın sözleri daha yeni uyanmamı sağlamıştı.

M: oooo bu seneki paskalya bayramını erkenmi kutluyoruz. Ne büyük şanski bu sene paskalya tavşanı bizim okuldan ve bir tanede değil tam beş tane.

Dediği gibi üstümüze okuldaki tüm kızlar tarafınfan atıldığına emin olduğum renkli yumurtaları hissettim. Evet nino haklıydı ben bir centilmen değilim ve asla olamıycam yani en azından bundan sonra. Hey hey bizi hemen sahipsiz sanmayın tabiki bizim okuldakiler kızları tuttu ve attıkları yumurtaların üstüne attılar. Ama o beşli hâlâ trrtemizdi ve bu benim sinirimi bozmuştu bu yüzden hemen onun üstüne doğru koşup ...

Marenetteden:
Şu anda iri bir beden bana doğru koşuyordu. İster istemez hemrn ellerimle kendimi siper aldım. Artık o çocuğun bana vuracağından emindim. Evet kendimi savunabilirdim ama bu gereksiz bir çabaydı çünkü daha ne olduğunu anlayamamıştım. Sonra bir anda kapının açılma sesini duydum . Bu bayan ve bay demoklestiler. O iri cüsse bir anda bana sarılınca çok şaşırdım. Bir süre karşılık veremedim. Temastan nefret ederdim ama bu sanırım okuldan ceza almamanın tek yoluydu. Bizi gören erkek öğrenciler kucaklarındaki arkadaşlarımızı yere indirdiler ve evet bu sahne çok acayyipti ama iki okul numaradanda olsa birbirine sarılıyorlardı . Hemde az önceki olaydan sonra. Bunu asla tahmin dahi edemezdim.

Adrienden :

Evet son anda yaptığım bu hareketle müdürü ve yardımcısını kandırmayı becermiştim.

2 Okul Tek BinaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin