1. I fucking hate him

4K 165 4
                                    

Tak píšu další příběh jelikož ten můj první není ještě dokončený tak to budu psát postupně.

Naruto:

Zvoní mi budík a já jdu do školy. Cestou potkám toho blba Sasukeho Uchihu, jak já ho nenávidím. Jen se na něj podívám a je mi špatně. Štve mě jak ho všichni tak obdivují. Je oblíbený u holek a taky po něm šílí. Štve mě že i Sakura ho miluje a jak už vím udělá pro něj všechno. Ale já se i tak nevzdám. Došel jsem do školy a do třídy.

Zazvoní a já si připravím na hodinu.

Sasuke sedí za mnou a já to nesnesu jak se na něj pořád holky koukají. Učitel něco vykládá a já se koukám z okna vidím jak Kakashi-sensei cvičí protože teď má volno. My potom máme tělocvik a máme jeho. Zazvoní a já vylítnu že třídy se převlíknout. Kouknu se na sasukeho a začnu se červenat ,,on má tak úžasný tělo" říkám si pro sebe. On se na mě podívá a já jsem do poloviny těla svléknutý. Červenám se že musím vypadat jako rajče. Sasuke ke mě příjde a vezme mě za ruku a jdeme někam pryč. Zeptám se ho ,,kam mě to vedeš?" on mlčí a tak se zastavím a odtrhnu z jeho ruky tu svou a zvýším hlas ,,kam mě to sakra vedeš?!! " on mi na to odpoví ,, uvidíš".

Snad se to líbí psáno ve škole. Další dopíši potom.

You Bitch, My Bitch! (Naruto x Sasuke)Kde žijí příběhy. Začni objevovat