...
Kuzey Koreden Güney Koreye araba ile bir yolculuk yapıyordu. Ekibinin 2 üyesi arabanın ön koltuklarında oturmuş yolu seyrediyorlar o ise kulağında kulaklık ile kitap okuyordu. Çiçek Yoluna geldiklerinde önlerinde bir kız görmüşlerdi. Kız gayet şirin bir şekilde çiçeklerle oynuyor,çiçekleri kokluyordu. Öndeki iki mahlukat Mr.Kim'e dönerek sırıtmış ve kızın yanına arabayı çekmişlerdi. 2 saniye bile sürmeden kızı arabaya almış ve ordan uzaklaşmışlardı. Çok geçmeden Mr. Kim'in yerine gelmişlerdi.Bir grup erkek kızın üzerinde istedikleri şeyi yapmışlardı. Düşündüğünüz üzere bunlar pekte masum değildi. Mr.Kim sadece oturmuş kulaklığı takılı bir şekilde sigarasını tüttürüyordu. Sadece kıza değil bütün ailesine işgence etmişlerdi. Kızın evine gidip annesini,babasını,ananesini ve küçük erkek kardeşini canice öldürmüşlerdi. Mr.Kim kızın çığlıklarından sıkılmış olucak ki ayaklanmış ve dolabına yönelmişti. Dolabın içinden malzeme çantasını alıp sürükleyerek kızın yattığı sedyeye ilerlemişti. Çantayı herhangi birine verip kızın kan dolu yüzünü parmakları ile gezmişti. Kız 'Belki' diye düşünürken Mr.Kim kızın saçlarını okşamıştı. Diğerlerine göre daha sakin,daha ciddi ve daha şevkatli gelmişti kıza. Ya da onca şeyden sonra buna bile muhtaç kalmıştı. Çantayı verdiği kişiye bakıp ipi vermesini söylemişti. O ince ipi bileğine dolamış ve koparmıştı. İnce ipi yavaşça kızın ensesinden geçirmiş boynunda bir tam tur attırmış ve birden ipi çekmişti. Kız boğulmamak,ölmemek için ipi tutmaya çalıştığında üyeler kızın kollarını ve bacaklarını sabitlemişlerdi. Mr.Kim de son kez güçlü bir şekilde ipi çektğinde yüzüne ve beyaz gömleğine kan sıçramıştı. Kızı ölü bedenenini almış ve Güney Koreye ilerlemeye devam etmişlerdi. Kuzey Kore sınırına geldiklerinde kızı bir tarlaya atıp ortadan kaybolmuşlardı.
...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
V.İ.P
Actionİki düşman seri katilin arasında geçen acımazsız rekabet. Smut sevmiyorsanız ve homofobik iseniz lütfen siktirip gidin. Teşekkürler.