10.BÖLÜM❤️

225 14 5
                                    

Multimedia kızlar ve sevgilileri ^.^ VOTE tıklarsanız sevinirim :)))
######################################

***** -A'in ağzından *************

Sabah kalktığımda saat 13:00'dı. Ne yani? ben bu saate kadar nasıl uyudum? Daha Beste'yi gözetliyicem ;) Kahvaltımı yapmadan evden çıktım ve yemekhaneye gittim. Beste'de oradaydı. Çaprazındaki masaya geçip oturdum. Beste'nin yanında Berk oturuyodu. Ne anlıyoki şu çocuktan!? Bende en az onun kadar yakışıklıyım ama... Benimle çokta yakın değil. Ama onla ilgili herşeyi biliyorum. Hemen telefonu yanına aldım ve özel bunaraya geçtim.

Kime: Nefesimmmm

** Afiyet olsun meleğim... Seni izleyip yemeğimi ağzıma atmak kadar keyiflisi yok ^.^ :* -A **

Bu mesajı gördüğünde yüzündeki ifadeye kahkaha atmamak için kendimi zor tuttum. Beste etrafı ararken göz göze geldik. Hala bana bakıyodu. Anladı mı!? Beste bana 'gel' işareti yapınca hemen telefonumu arkadaşımla değiştirip dışarı çıktım.

-Efendim??

-Kimsin?

-Sanane :D

-Neden bana bakıp duruyosun yaa anlamadım? Sapık mısın?
dedi ve hemen inandırıcı bir yalan buldum.

-Sana mı bakıcam bee.. Senin arkandaki kıza bakıyodum ben çirkin..
Dedim ve giderken

-Haa bi dakika .. O zaman telefonuna bakmaa izin verceksin?

-Neden tanımadığım bi çirkine telefonumu veriyim ki?

-Yoksa seni arkadaşlarıma sapığım olarak söylerim??

-Tamam beee al çirkin..

-Şifren ne?

-1998

-Bir dakika? Doğum yılım?

-Benimde???

-Tamam beee
deyip kilidi açtı ve mesaj, arama, fotoğraf herşeye baktı ve aradığını bulamayınca göt oldu. Ben piç smile yapıp

-Telefonumu alsam mı?

-Offf al beee

-Saol Beste

-Adını nereden biliyosun???
Unutup ağzımdan kaçırdım... Ne diyicektim ki şimdi. hmmmm buldum :D

-Arkadaşların Beste! beste! Diyo hep . Ne bekliyosun ki çirkin?

-Aptal

-Mal

-Gerizekalı

-Salak

-Manyak

-Tamam kes

-Yapıştır

-Ya offf... d
Deyip omzuma yumruk attı ve

-Ahh
Deyip gülüştük.
O sırada Berk geldi ve Beste'yi alıp gitti. Berk'i öldürmek istiyodum... Ama Beste onla mutluydu. bu son görüşmemiz değil BESTEMM..!

BERK'in ağzından ********
Besteyle adını bilmediğim ama yakışıklı olan çocuğu gördüğümde sinirlerim tavan yaptı. Beste'yi aldım ve sürükledim. Beste'nin " Napıyosun" " Canım yanıyor"
"Bırak!!" Laflarını takmadan ıssız bir yere götürdüm ve bıraktım. Tuttuğum yeri ovalarken çok tatlıydı ama o benimdi ve başka hiçbir erkekle konuşamazdı O KADAR!!!

-Berk noluyo? Napıyosun?!
diye bağırdığında

-Beste!!!! Hiçbir erkekle konuşma yakınlaşma demedim mi sana ben lan!?

-Yanlış anladım yine aptal!! Givenmiyposun bana !! Yoruldum tamam mı!!? dinlemeden etmeden canımı yakıyosun?Dinlemiyosun bile beni!!
diye bağırarak yürüyodu. Çok mu abarttım?? offf

-Bekle ya offf

yanına yetiştiğimde ağlıyodu. Onu hep üzüyodum.. Ama artık üzmüycem!!

-Özür dilerim.... Kıskandım tamam mı? Anlat şimdi neler oldu?

-Anlatmıyıcam tamam mı? Güvenemiyosun bile bana.. Beni tanı artık sadece seni seviyordum...

-Özür dilerim....
Diyerek sarıldım ve alnından öptüm..

-Bidaha bunu yapma....

-Yapmıycam miniğim....

Yürüye yürüye parka geçtik. Selim geldi ve Beste'ye sürprizinin olduğunu söyledi. Bende eve geçip duş aldım. Ve Beste'yi çizmeye çalıştım...

****BESTE'nin ağzından************
-Hadi Selim çıkar şu bezi gözümden merak ettim...

-Tamam bekle beee...

Yarım saattir arabada bi yere gidiyoduk ve çok meraklandım.

-Tamam bekle iki dakka dahaa

Gözümü açtı ve ağzım ':O' şeklini aldı. Bi masada Ekler ve İce-tea'ler
doluydu. Arkadada üç tane hediye paketi vardı.

-İlk bunu aç

-Tamam
deyip açtım ve içinde 'BFF' bilekliği vardı. Ortasındada küçük ikimizin resmi vardı.

-Ohaa kardeşimm... Çok güzel....

- İkinciyi aç'' deyip piç smile yaptı.

İkinciyi açtığımda kocaman bir Ekler'den opuf koltuk vardı. EKLER'den puf koltuk!!!!!!!

-Oha lan amk .. Bunlar çok güzelll!!

-Üçüncüyü sana almadım .s .s

-Tamam çok güzel hediyeler bunlar.. Çok sağol!
deyip sarıldım ve ekler pufumu alıp yeyip içip evlerimize geldik. Azra hemen koluma yapıştı ve :

-Kankaaa Selim'le miydinn?

-Evet Azra

-Ne oldu!?

-Hiç bişey. Sadece doğum güni hediyemi verdi ;)

-Tamam knk ben Selim'le, Hilal'de Kaan'la dışarı çıkıcaz byeee
Deyip yanağımı emdi ve gitti -.-
Bende söylene söylene odama geçtim ve üstüne rahat bişeyler giydim. Laptopu alıp salona geçtim. Supernatural izlemeye geçtim. Sıkıldım ve faceye geçip Berk'in facesini bulmaya geçtim. Oyyy yerim yaaa... Hemen arkadaşlık isteği yolladım. Harry potter kitabını aldım ve sahile çıktım. Sahilde çok az kişi vardı. Yürüyerek kitap okurken bi öküzün ittirmesiyle denize yapıştım. Em sevdiğim kitap su olmuştu!?
Hangi öküz ittirdi derken karşımdaki Berk'ten başkası değildi -,-..

*APTALHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin