Ve yeni bir kitapla karşınızdayım! Erkek Koleji kitabıma sık sık bölüm atamadığım için ve sizin bu karantina günlerinde canınız sıkılmasın diye bu kitabı yazmaya karar verdim.
Öncelikle bir kaç açıklama yapmak istiyorum.
-Bu kitapta bölümleri sık sık atacağım. Günde 1-2 bölümde olabilir. Yani sizi bekletmeyeceğim.
-Yazım kuralları falan umrumda değil bu kitapta.
-Değüşük değüşük kelimeleri görebilirsiniz.
-Ben bu kitapta en çok satır arası yorumları görmek istiyorum.
-Eğlence amaçlıdır.
Şimdi karakterlere bakalımmmm ;)
Ayla Gece; Gece soyismi değil canlarımm ikinci adı ;) Herkesle samimi olabilen bir kız. Çok yemek yer, çok konuşur ve çok da uyur. Çok tatlı bir kızdır. Her daim güler, ağladığını ve somurttuğunu çok nadir görürsünüz. Abisiyle her dakika kavga etselerde birbirlerini çok severler. 11.Sınıfa gidiyor. Okul da herkes onu tanır, o da herkesi. Okul onun gibi bir şey. Ha bu kadar iyi bir kız olduğuna bakmayın, yanında yatan cadalozu tahmin edemezsiniz. Kavga etmeyi pek sevmez ama ederse de hastenelik eder. Ailesiyle arası herkesinkinden farklıdır. Abisiyle aralarında sadece 2 yaş var ve bu yüzden de abisine abi demez sadece işi düştüğünde abi der. Herneyse bu kadar tanıdığınız yeter ;)
Meriç Ateş; Ateş ikinci ismi canlarım, soyadı değil yanlış anlamayın :) İnsanlara bulaşmayı seven, gıcık birisidir. Ama iyi geçindiklerini çok sever. Onun yakınından birine karışırsan ona karışmış olursun. Çok odun bir beyefendidir kendisi. Çok yakışıklı ve karizmatiktir. Kendini beğenmiştir ve övülmeye bayılır. Her dakika kavga eder birileriyle. Sosyal medya olarak sadece instagramı kullanır ve instagramda da aktif birisidir.
Erva; Ayla Gece'nin cadaloz anasıdır. Cadaloz dediğime bakmayın çok tatlı birisidir. O sadece Ayla Gece'ye karşı cadalozdur. Bir de arada sırada Ayla Gece'nin arkadaşlarına karşı. O da Ayla Gece gibi çok samimidir. Terliklerini Ayla Gece'ye karşı çok kullanır. Tek Ayla Gece'ye karşı değil Ayla Gece'nim arkadaşlarına karşı da terliklerini kullanır.
Ayaz; Ayla Gece'nin ğıyar abisi olur. Yakışıklı birisidir. Ayla Gece ile her dakika kavga ederler ve Ayla Gece'yi çok kıskanır. Ayla Gece'yi sinir etmekte üstüne yoktur. Tabii Ayazı da sinir etmekte Ayla Gece'nin üstüne yoktur.Cenk; Ayla Gece'nin en yakın dostudur. Ayla Gece ile aynı okulda. Çok şakacı birisidir ve insanları hep güldürür. Yakışıklı birisidir..
Lina; Ayla Gece'nin en yakın dostlarından biridir. Ayla Gece ile aynı okuldadır. Çok tatlı ve güzel bir kızdır. Ama o Ayla Gece'nin aksine herkesle samimi olmaz. Yemek yemeyi de pek sevmez çünkü küçücük bir şey yese bile hemen kilo alır.______________________________
Karakterleri tanıdığınıza göre bir diğer bölümü okuyabilirsiniz.
Oy ve yorumlarınızı esirgemeyin♡
Sizleri seviyorum♡
Öpüldünüz♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bağtı Kara/texting
Short StoryEğlence amaçlı yazılmıştır! Yazım kurallarına falan pek dikkat etmedim, önceden söylim! Samimi, Neşeli, Hiç susmayan, Doymak bilmeyen, 1.55 boyunda, Minnak bir kız! Anası, cadaloz! Babası, pek umursamaz! Abisi, gıcık, öküz, ğıyar! Ama o haya...