"Cortney! Ξυπνά λιγο!" ακουω μια φωνή πάνω από το κεφάλι μου, και ανοίγω διστακτικά τα μάτια μου.
"Καλημέρα." είπα νυσταγμένα, και έτριψα τα μάτια μου για να διώξω την θολούρα του ύπνου.
"Καλημέρα. Σου έφτιαξα πρωίνο." μου είπε ευδιάθετος ο Hyunjin, και είδα τον δίσκο που κρατούσε. Μαζί με το πρωινό μου, είχε φέρει και τα χάπια μου, και ένα ποτήρι νερό.
"Σε ευχαριστώ. Πήγαινε εσύ μην αργήσεις." του είπα εγώ, μιας και έχει σχολείο σήμερα, θα ήταν κρίμα να αργήσει. Μου χαμόγελασε, και έφυγε από το δωμάτιο. Κατάλαβα πως έφυγε γενικά από το σπίτι μόλις άκουσα την πόρτα να κλείνει.
Έφαγα το πρωινό που μου είχε φέρει, ήπια τα χάπια μου, και έβαλα θερμόμετρο. Δεν είχα καθόλου πυρετό, η θερμοκρασία μου ήταν απολύτως φυσιολογική, κάτι που με ανακούφισε λιγάκι, γιατί θα μπορούσα να πάω κανονικά σχολείο αύριο.
Άνεβηκα ξανά στο δωμάτιο μου, και άνοιξα την τηλεόραση.
Είχε την Barbie και τις 12 Βασιλόπουλες, και εννοείται πως το άφησα για να το δω.[...]
Η ώρα είχε περάσει, και ήταν περίπου 11:30 το πρωί, όταν ξεκίνησα να ακούω έντονους θορύβους από κάτω.
Ο Hyunjin ήταν σχολείο, αποκλείεται να ήταν αυτός.
Ποιος σκατα έχει μπει μεσα στο σπίτι μου;
Βγήκα από το δωμάτιο με μικρά, αθόρυβα βήματα, και άρπαξα ένα μεγάλο βάζο από τον διάδρομο. Οταν κατέβηκα, προσαπαθησα οσο καλυτερα μπορουσα να καταλαβω ποιος βρισκοταν σπιτι, μα τα παράθυρα ήταν ανοιχτά, με αποτέλεσμα ο ήλιος να πέφτει πάνω στο άτομο που στεκόταν εκει, και να μπορώ να βλέπω μονο την σκιά του.
"Πίσω και σε έφαγα!" ούρλιαξα και έφερα πιο μπροστά το βάζο, λες και είναι το όπλο μου.
Ο Hyunjin γύρισε να με κοιτάξει με ένα τελειωμένο βλέμμα, λες και μόλις είχα ξέφυγε από το τρελοκομείο.
"Φιλε εσύ δεν πας καλα." αναφώνησε, και με πλησίασε.
Ακούμπησε το χέρι του στο μέτωπο μου.
"Εντάξει, δεν είσαι ζέστη." μου είπε χαμογελαστός, και του χαμογέλασα και εγώ πίσω.
"Πώς και τόσο νωρις;" τον ρώτησα παραξενεμενη, και εκείνος πήρε στα χέρια του κάτι DVD. "Έφυγα για να μπορεσουμε να δούμε ταινία. Μου ζήτησες εχτές και δεν μπόρεσα, επειδή είχα κανονίσει, οπότε ναι." μου είπε ντροπαλά, και έτριψε τον αυχένα του από την αμηχανία.
YOU ARE READING
𝐒𝐓𝐔𝐏𝐈𝐃 𝐂𝐔𝐏𝐈𝐃 [𝐇𝐡𝐣]
Fanfiction"Θεε μου,τι κάνεις μέσα στο σπίτι μου;" Του φώναξα πανικόβλημενη. "Δεν ξέρω τι θέματά έχεις για να λες το σπίτι μου, σπίτι σου!" Μου απάντησε αυτός νευριασμένος με την σχετικά επιθετική συμπεριφορά μου. "Πρέπει να βάλουμε κάποιους κανόνες. Δεν γίνετ...