Ne dorim ca prin acest proiect să ajutăm tinerii scriitori ce au nevoie de o părere. Pentru ca totul să meargă ca la carte, am pregătit câteva reguli. Vă rugăm să nu săriți peste ele pentru a ajunge mai repede la formular. Este posibil ca informațiile să vă fie de ajutor în completarea lui și să vă răspundă la întrebări.
Pentru nelămuriri așteptăm mesaje în comentarii sau chiar în privat. Un membru al grupului o să vă răspundă cât de repede este posibil.
Regulament
1. Formularul se completează exclusiv la acest capitol. El trebuie să fie complet și corect altfel nu se va lua în considerare.
2. Dacă acceptăm o comandă avem rugămintea de a nu ne întreba constant când este gata.
3. Există și o plată pentru munca noastră. Aceasta constă în follow permanent grupului + o alta decisă de criticul în cauză. Dacă plata nu este efectuată în termen de 5 zile critica va fi ștearsă iar altă comandă nu va mai fi acceptată.
4. Să păstrăm un limbaj adecvat. Fără injurii sau altele de genul.
5. Cartea pe care doriți să o criticăm trebuie să aibă cel puțin 3 capitole ( dacă acestea au peste 1500 de cuvinte) sau mai multe (dacă numărul de cuvinte este sub 1000). Acest lucru este necesar pentru a ne da seama despre ce este vorba în cazul unei cărți nefinalizate.
6. Pe de altă parte, în cazul unei lucrări finalizate, cel ce va face critica decide cât este nevoie să citească pentru aș forma o părere.
7. Trebuie să țineți cont că este doar punctul nostru de vedere și nu literă de lege. Noi o să încercăm să vă oferim câteva sfaturi constructive dar trebuie să acceptați și că, este posibil, ca nu tot ceea ce spune să fie pe placul vostru.
8. Nu mergem pe principiul primul venit, primul servit. Critica va fi postată în funcție de timpul liber și de disponibilitatea fiecărui membru în parte.
Critici disponibili
1. Nico - NikkyZedd69
2. Lori - _xendel
3. Maria - NorimaVerbeeck
4. Andre - TheRealDream1703
5. Xenia - xeniawinchester
6. Monica - --hellFormular
1. Nume*
2. Autor*3. Categoria*
4. Tag la cel puțin 2 prieteni care ar putea fi interesați*
5. Scurtă descriere*
6. Numărul de capitole și numărul aproximativ al acestora*
7. Criticul (dacă nu există o preferință comanda va fi preluată de cel ce are mai mult timp la dispoziție)P. S. Dacă nu sunteți siguri ce critic doriți să vă evalueze cartea aruncați o privire în următorul capitol. Acolo aveți o descriere a fiecărui membru.
CITEȘTI
Critică
RandomPentru tinerii scriitori de pe Wattpad ce au nevoie de o părere sinceră și un sfat constructiv.