البارت الرابع

459 24 0
                                    

ظهرت شمس يوم جديد .
ف بيت روان.
سميه:انتي ي بت،قومي ي حيوانه عندك محاضرات.
روان بنعاس:معلش ي ماما خمسايه بس اخطف حلم صغير وهقوم علطول.
سميه بضيق:خمسايه ي بنتالجذمه.
روان بتأفف :ي ماما حرام كده والله انا مش فاضيه للكلام دا.
سميه بتهكم:امال وراكي اي ي اخرت صبري.
روات بجديه مصطنعه:ورايا نوم كتير عاوزه اخلصه ي حجه .
سميه بغضب:قومي ي بت ي بنتالمجنونه ع الجامعه والا والله معنديش ليكي غير الشبشب.
روان بخوف مصطنع :شبشب!! لا وعلي اي مين قالك ان انا نايمه اصلاا .
سميه بسخريه:ايوه كدا.
خرجت سميه لتعد الفطار بينما دلفت روان للحمام اغتسلت وصلت فرضها وقرأت وردها اليومي ثم ارتدت ملابسها المكونه من دريس باللونين (البنفسجي والابيض) وزاد جمالها حجابها.

خرجت سميه لتعد الفطار بينما دلفت روان للحمام اغتسلت وصلت فرضها وقرأت وردها اليومي ثم ارتدت ملابسها المكونه من دريس باللونين (البنفسجي والابيض) وزاد جمالها حجابها

اوووه! هذه الصورة لا تتبع إرشادات المحتوى الخاصة بنا. لمتابعة النشر، يرجى إزالتها أو تحميل صورة أخرى.

وقفت امام مرأتها لتلقي نظره ع نفسها قبل خروجها من الغرفة.
روان لنفسها امام المرأة:مزه من يومك ي بت ي روان والله جتني القرف ف حلاوتي ؛طب اي دا حتي مفيش كلب عبرني سمعت الواد علي المعفن بقت احسن مني.
ردت ع نفسها قائله:ولا يهمك ي بت انتي مزه اصلا اعلي مسا عليكي ..أموووووة بقي.
خرجت من الغرفه وتوجهت ألي والدتها الجالسه ع مائده الطعام قأئله:ايه دا ي ماما امال فين الواد علوش.
سميه :نزل من بدري .
روان:اسفوخس عليه عيل واطي مين هيوصلني دلوقتي.
سميه :ي بنتالجذمه انتي مش كل يوم متريقه ع عربيته وبتقولي عليها اروبه.
روان بضحك:هههههههههههه. اروبه ايه بس ي سوسو اسمها زوبه هههههههههههه.
سميه بسخريه :ضحكتك اووووي.
روان:علي حسب لو هيضيقك انها ضحكتني يبقي مضحكتنيش لو مش هيزعلك يبقي ضحكتني ي ست الكل ي غاليه ي حلوة انتي.
سميه بسخريه من فتاتها المشاكسه :طب انجزي.
روان:حاضر ي ماما هاكل اهوه.
سميه:لا انجزي ي روان.
روان :ف اي ي ماما .
سميه:انجزي هاتي اللي عندك وقولي عاوزة ايه بدل المقدمه الطويله العريضه دي علشان عرفاكي كويس.
روان بصدمه:ايه دا انا بجد مفضوحه للدرجادي.
سميه بسخريه:واكتر وحياتي.
روان بخبث:طب بدال فينا من كده ايدك علي ٩٠٠جنيه .
سميه: لي ان شالله.
روان :علشان اشتري الكتب.
سميه بغضب:قومي ي بت ي بنت المجنونه من قدامي لرزعك بالطبق ف وشك تاني يوم ف الدراسه وتقوليلي كتب.
روان وهي تركض للباب:ياارب انا عملت اللي عليا وعرفتها ...وبصي بقي انا لو سقط مش هسمحكم .
ولم تجد روان اي رد من امها سوء حدفها بسلاحها الفتاك نعم انه هو(الشبشب)ي جماعه السلاح الوحيد اللي اتربينا عليه كلنا 👡👡👡
خرجت روان من البنايه التي تسكن بها لتنتظر تاكسي ليوصلها للجامعه .
خرجت روان للطريق فوجدت سياره تعرفها جيدا ينزل منها شاب ادركت انه يوسف ابن عمها.

عشق الدنجوانحيث تعيش القصص. اكتشف الآن