-25-

55 8 0
                                    

*Loui*

„Niall," zašeptal jsem a fascinovaně se díval na jeho prsty, které ladně klouzaly po černých a bílých parketách. Byl tak nádherný. Proč jen nemohl být můj? Proč jsem se musel... vzdát jeho krásné tváře, duše...

„Jak prosím?" nepodíval se na mě, ale dál pokračoval ve hře na ten dokonalý nástroj, který se pod jeho dotekem svíjel a vydával něco, co mě hřálo, ale zároveň bolelo na duši.

„Jmenuje se Niall, ten přítel od Liama... " odpověděl jsem mu tiše a vzpomněl si na své texty písní, které jsem schovával do uvolněného prkna v pokoji. Stejně jako žiletku. Harry hrál a hrál a mě bylo čím dál tím více hůř a hůř. Chtěl jsem se ho dotknout, ale byl tak neskutečně daleko. Potřeboval jsem jeho vůni, jeho objetí a jeho rty na těch svých, ale byl jako slunce. Nemohl jsem se k němu přiblížit, nemohl jsem se ho dotknout, nemohl jsem nic, jenom čekat a všechnu tu bolest zase zakopat hluboko do sebe. Bylo mi těžko. Miluju tě.

Zhluboka jsem si povzdechl, nechal Harryho hrát a došel do kuchyně, abych si mohl udělat kakao. Dal jsem si ohřát mléko a posadil jsem se na linku. Podíval jsem se na hodiny a zjistil, že jsou teprve dvě a já se mám se Saiem sejít až v šest. Dost času na přemýšlení a utápění se v depresích. Skvěle, Lou. Skvěle. Když cinkla mikrovlnka, dodělal jsem kakao a stáhl si rukávy žluté mikiny přes zjizvené zápěstí. Teplý hrneček jsem si přiložil ke rtům a napil se. Harry se najednou objevil opřený o futra a pozoroval mě.

„Jak moc by ti vadilo, kdybych se šel osprchovat? El na naši koupelnu všude použila hruškovou vůni a mně už z toho bolí hlava." usmál jsem se na něj a přikývl. Nemělo smysl říkat něco jiného, vzhledem k tomu, že je to jeho byt a určitě ví, kde co je. Netrvalo dlouho a já uslyšel zvuk sprchy. Musel jsem se usmát, když jsem se rozplynul nad představou toho, že jsem v té sprše s Harrym. Ne! Nic takového, měl bych si konečně přestat stavět vzdušné zámky. Povzdechl jsem si a znova jsem se napil teplého kakaa.

Venku zrovna hrál rozhlas, když se zastavila voda a já už jen slyšel ťapkání bosých nohou po podlaze, pak se můj anděl objevil ve dveřích jenom v šedých teplákách, mokrých vlasech a s nádherným úsměvem. Zvedl jsem oči od hrníčku a skousl si ret, nenápadně jsem zakňučel, když jsem si všiml, jak Harry zaťal prsty do své paže.

„Seru na to!" zavrčel neskutečně sexy chraplákem a přišel ke mně. Hrneček jsem rychle položil na stůl a ruce mu obmotal kolem krku, zatím co ty jeho se objevily na mých tvářích. Jeho rty se přisály na ty mé a já tak mohl ochutnat to, co jsem si tak dlouho odpíral. Rukama mi vjel do vlasů a zatahal za ně, načež já byl donucen zaklonit hlavu a on tak měl přístup k mému krku.

Jakmile jsem ucítil jeho zoubky na své kůži, nedokázal jsem zabránit tichému zasténání. Ještě víc jsem zaklonil hlavu. Naskočila mi husí kůže, když začal víc kousat a sát. Myslel jsem, že se asi rozteču pod tím pocitem slasti a nekonečné blaženosti. Byl jsem úplně mimo.

Vyjekl jsem, když jsem ucítil, jak se jeho ruce přesunuly na mé pozadí a vytáhl si mě do náruče. Hned jsem obmotal nohy okolo jeho pasu a nechal se vést do ložnice. Opět se vrátil polibky na mé rty a já pomalu začal přesouvat ruce k jeho teplákům. Jediný kus látky, co ho zahaloval. Než jsem však stačil cokoliv udělat, bylo mi přetaženo tričko přes hlavu a Harryho rty se opět přesunuly o něco níž.

Hlasitě jsem zasténal. Jeho zuby jemně skousávaly mou bradavku, až jsem se prohnul v zádech. Kalhoty jsem měl už bolestivě napnuté a jasně jsem cítil, že anděl nade mnou je na tom úplně stejně. Proto jsem se ani příliš nedivil, když jeho ruce zabloudili k bokům, odkud začaly stahovat další v tuto chvíli nepotřebný kus látky. Vyklenul jsem pánev, abych mu to co nejvíce usnadnil. Ležel jsem pod ním jen v boxerkách.

Jeho pohled sjel celé mé tělo a já slyšel, jak opět hrdelně zavrčel. Jako zvíře. A já byl jeho oběť. Slabě jsem zčervenal rozpaky, které se ale téměř hned rozpadly v návalu rozkoše, když mi přes tenkou látku spodního prádla zmáčkl rozkrok. Ložnicí se rozneslo mé zasténání. Což se tomu zelenookému anděli očividně velmi líbilo, jelikož se rozhodl to zopakovat. Sklonil se rty k mému uchu, do kterého smyslně zašeptal: „Chtěl bys to, Lou? Chceš mě cítit hluboko v sobě?"

Zachvěl jsem se a nezmohl se na nic jiného než na přikývnutí, jelikož všechna slova se slila v dlouhé slastné zastnénání, když opět zmáčkl můj rozkrok.

„Slova, Loui," poručil a tentokrát do svého doteku dal víc hrubosti. Otevíral jsem pusu, abych souhlas řekl nahlas, ale přerušilo mě vyzvánění telefonu. Oba jsme v tu chvíli ztuhli a Harry se naštvaně zvedl. Vzal telefon do ruky a zvedl ho. ,,No," zavrčel „Promiň, už jedu." Hodil telefon zpátky a došel si pro kalhoty.

„Harry... ?" Zakňučel jsem a přitáhl si peřinu blíže k tělu. On mě opouští? Zase?

„Lou, to, co jsme udělali, bylo špatně. Vždyť já budu mít sakra dítě! Tohle se nesmí opakovat." Vzal si poslední zbytek věcí a odešel z domu. Přišel jsem si zneužitý, využitý... přišel jsem si jako Harryho hračka. Když Harry pískne, Lou musí běžet. Hloupý Lou... zakňučel jsem a peřinu jsem si přetáhl přes hlavu. Zbytečný Lou... „I look around as my heart is collapsing, Cause you're the only one I ... need"

*****

Vzbudil mě zvonek u dveří. Vzal jsem si přes sebe jenom Harryho bílé tričko a šel otevřít dveře. Stál tam Simon s flaškou v ruce a obrovským úsměvem. Když mě viděl, žalostně se na mě podíval a vešel dovnitř. „Nepřišel si na zastávku, tak jsem došel koupit flašku a jak na tebe koukám, tak přijde vhod. Nechceš mi říct, co se tady stalo?" Přešli jsme do kuchyně a já vylil do dřezu studené kakao. Venku zrovna začalo pršet a celý Londýn se proměnil v deštivé město světel.

„Nechci o tom mluvit, ale mohli bychom si něco zahrát. Je tady xBox. Vem flašku a půjdeme do obýváku." Usmál jsem se na něj a došel si obléct šedivé tepláky, které tam předtím nechal Harry a vzal jsem na sebe ještě žlutou mikinu. Celá ložnice voněla po něm a po bolestivých vzpomínkách.

„Tak kde jsi?" zakřičel na mě.

„Už jdu!" řekl jsem jako odpověď a zavřel dveře do ložnice. Ještě jsem si vzal skleničku s vodou a šel se ponořit do světa alkoholu a ranní kocovinu. 

Steal My BoyKde žijí příběhy. Začni objevovat