26.BÖLÜM

155 16 1
                                    







(Taehyung)

" Haaa~ günaydııın Hoseok hyung. "

" Günaydın Tae. Geç kalktın bugün. "

" İçki etkiledi sanırım. Kahvaltı yapmıyor muyuz? "

" Yapacağız da Yoongi hyung ile Jimin'i bekliyoruz."

" Neden? Neredeler?"

" Hiiç bilmiyorum sabah kalktığımızda evde yoktular. Şimdi aradık yolda olduklarını söylediler. "

" İyi bekleyelim, gelince söylerler. "

Yataktan olduğum gibi salona geçmiştim, yalnız Hoseok hyung'u görmüştüm. Diğerleri odalarında olmalıydı.

Kısa süreli duş alıp üzerime siyah kot pantolon ve bol beyaz t-shirt ve üzerine gömlek geçirdim.

Yılbaşı tatiline girmiştik ve albüm çalışmasında olduğumuz için boş zamanımız çoktu. Hali hazırda vaktimiz varken Mira'yla vakit geçirmek iyi olacaktı. Kendimi yenilenmiş ve enerji toplamış hissettiriyordu yanında olmak.

Kahvaltı için mutfağa gittiğimde Jin hyung yumurta rulosu yapıyordu.

" Yardım ister misin hyung?"

" Sen yardım.. Yok istemez mutfak başımıza yıkılmasın."

" Ben ve mutfak yıkmak, tch aynı cümlede bile olmuyoruz. Aşk olsun sana da hyung. "

" Hı hı, sen çalan kapıyı aç."

Jin hyunga göz devirip kapıyı açtım gelen Yoongi hyung ve Jimin'di.

" Nereye gittiniz, Hoseok hyung sabahtan beri evde olmadığınızı söyledi? "

" Şe-şey. " diye kekeledi Jimin.

" Uyku tutmayınca Jiminle dolaştık amma olay yaptınız. " dedi Suga hyung, Jimin'in tamamlayadığı cevabı söyleyerek.

" Sizi bekliyoruz kahvaltı için hadi. "

' Kekeleme dikkat çekiyorsun, fark edecek.'

' Telaş yaptım bir an'

" Siz ne fısıldaşıyorsunuz? "

" Hiç! "

Arkamda bırakıp sofradaki yerime kuruldum ve elime chopstickleri alıp yemeğimi yemeye koyuldum.

" Ne bu acele, önünden kaçırmıyoruz hyung.!"

" Mira'ya gidicem. Dün doğru düzgün vakit geçirmedik."

" OLMAZ!"

Önümdeki tabaktan başımı kaldırıp arkadaşıma döndüm.

"Neden olmazmış Jimin?"

" Olmaz çünkü albüm üzerinde çalışacaktık."

" İyi de Yoongi hyung yılbaşı tatiline çıktık, sonra da çalışabiliriz."

Jimin ve Suga hyung birbirleriyle kısa süreli bakışma yaşarken hepimiz anlamsız bakışlarla eşlik ettik.

Telefonuma üst üste gelen mesaj bildirimiyle kaşlarım ister istemez çatıldı. Umarım sasaeng fanlar numaramı bulmamışlardır diye içimden geçirerek telefonumu açtım.

Bilimeyen numaradan gelen onlarca mesajı ister istemez merak ettiğimde bildirim çubuğundaki kutucuğa bastım.

Karşımda sıralanan resimler sırayla açılmasıyla olduğum yerde, zamanda dona kaldığımı hissettim.

Gökyüzü ๛ KTHHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin