Harmincharmadik fejezet:

2.6K 93 5
                                    

*Lucas szemszöge*

A hely ténylsg nagyon szép. Jó volt látni Beth örömét. Olyan volt, mint egy kisgyerek, mikor meglátta a tengert. Egyből mondta halkan, miközben a hátsó ülésen utaztunk kézen fogva, hogy ma menjünk el úszni. Persze én egyből bele is egyeztem. Már alig várom, hogy lássam fürdőruhában.

Most érkeztünj meg az apartmanhoz. Kipakoltunk a kocsiból, majd megbeszéltem a taxissal, hogy mikor jöjjön majd értünk.

-Jó napot! Örülök, hogy sikerült megérkezniük. Akkor meg is mutatom a szállásukat. Kérem kövessenek! -Felvezet minket egy idősebb nő egy lépcsőn a fenti részre. Alul egy nagyobb "lakás" van, az emeleten pedig kettő kisebb. Miénk lesz a három közül a legkisebb. Belépünk és egy egyenes folyosóval találjuk szembe magunkat. Balra található a fürdő, mellette egy háló, aztán a kis konyha rész, majd az egésznek a legjobb része, az erkély, ami egyenesen a tengerre néz. El is határozom gyorsan, hogy minden reggel itt fogunk reggelizni.
Miután megmutatja, adom is a pénzt az asszonynak, ezután pedig el is tűnik.

Behordjuk  kis szobába a cuccokat, majd lehuppanok az ágyra, Beth pedig rám ül és hosszasan megcsókol. Megmarkolom a kerek fenekét, mire halkan felsóhajt. Felülök, és úgy folytatjuk tovább. Karjait átfonja nyakam körül. Megölel. Viszonzom és hátát simogatom.
Elhúzódik és rám néz gyönyörű tengerkék szemével.

-Szeretlek. -Jelenti ki őszintén.

-Én is nagyon szeretlek, Beth. -Nyomok egy csókot ajkaira.

-Menjünk pancsolni. -Lelkendezik boldogan. Annyira szeretem, mikor ilyen vidám arcát mutatja.
Lekószálódik rólam, majd a bőröndjéhez lép és matatni kezd benne. Az ágyra teszi parányi, fekete bikinijét, amit még a hétvégén vett. Küldött róla képet, de nem úgy, hogy rajta van.
Kicsit szomorú is voltam emiatt, de hamar rájöttem, hogy napokig láthatom majd most benne.

Magához veszi holmiját és az ajtó felé indul.

-Hova mész? Nem itt öltözöl át? -Húzom perverz mosolyra szám, miközben még az ágyon ülök őt bámulva.

-Csak szeretnéd. -Mosolyra húzza csábos ajkát, majd elhagyja a helyiséget. Így hát magamra maradva én is kikeresem a ruhák között heverő fürdőnadrágot. Egyszerű sötétkék színű, semmi extra. Ellentétben Bethel, aki biztosan káprázatos lesz.

Magamra kapom az anyagot. Mikor lépteket hallok, hátranézek. Beth jön be éppen. Teljes testemmel hátrafordulok és nyelek egy nagyot, mikor jobban végignézek rajta.

Világosbarna haja ki van engedve és szépen hátára omlik. Egy napszemüveg hever feje tetején. A fürdőruha kiemeli formás fenekét és szép dekoltázsát. Legszívesebben az ágyra dönteném, és..Na jó, elég lesz.

-Mi az? Csak nem tetszik a látvány? -Mondja incselkedő hangon. Nagyon közel jön hozzám. Annyira közel, hogy a nadrágom hozzásimul. Megcirógatja az egyik kezem.

-Beth..Ne ingerelj! -Mondom kicsit levegő után kapkodva. Nem bírok magammal a közelében.

-Hát jó. -Úgy megy el mellettem, hogy a hasam aljánál vezeti végig kezét. Felkuncog, miközben kivesz két törölközőt és naptejet. Nem hiszem el, hogy ezt csinálja. Direkt.

Magunkra kapjuk a papucsunkat és lemegyünk a partra, ami mellesleg nagyon közel van az apartmanhoz.

Lepakolunk és Beth el is indul a víz felé.

-Juj, ez nagyon hideg. -Mondja halkan felsikoltva, mikor egy hullám eléri a bokáját.
Összerezzen. Én csak nevetek rajta. -Nevess csak, mindjárt lefröcsköllek. -Kiejti szavait és azonnal a vízbe nyúl. Már épp pocsolna, de hátulról elkapom es megforgatom. -El fogok szédülni. -Kuncog fel. Abbahagyom es felkapom menyasszony fogásba. Besétálok vele a vízbe lassan. Jól mondta, ez tényleg hideg.
Nem törődve ezzel, már be is érünk addig, hogy a mellkasomig érjen a víz. Haja vizesen még szexibbé teszi ezt a lányt.
Összekulcsolja lábát körülöttem és nyakamnál kapaszkodik. Én azonnal ajkaira vetem magam. Nyelvünk is táncot jár, mikor utat törnek maguknak. Ha nem lennék túlságosan elfoglalva a hideg vízzel, valószínűleg már régen készen állnék a befogadására.

-Bekened a hátam? -Kérdezi, a parton, az egyik napozóágyon hason fekve.

-Aha. -Felállok és odaülök hozzá. Elveszem tőle a naptejet, és rákenem a hideg krémet testére. Egyből libabőrössé válik, amitől félmosolyra húzom a számat.
Kicsit a vállánál meg is maszírozom.

-Köszönöm. -Válaszként nyomok arcára egy puszit.

Egy, két órát töltünk a parton, majd visszamegyünk a szállásra, hogy lezuhanyozzuk magunkról a sót.

-Megyek én elsőnek. -Jelenti ki Elizabeth.

-Én jobbat ajánlok. -Néz rám kérdőn. -Menjünk együtt. -Megforgatja szemeit. -Ugyan..Te is akarod. -Mosolyodok el.

Az új szomszédOù les histoires vivent. Découvrez maintenant