"tamam, bu olur ya kasmayalım çok" dedim karşımda ki dövmeci kadına. Hemen yaptırıp gitmek istiyordum bu mekandan. Hem niye gelmiştimki? sigara kokuyordu burası.. Hiç sevmem ben.
Bileğime küçük bir papatya dövmesi yaptıracaktım bugün. Papatyalara bayılıyorum.. Çok masum ve doğal lar bence. Yeni geldiğim bu şehir için bana iyi bir başlangıç olacaktı bu küçük dövme. Kadın saçma iğneleri ayarlamaya çalışırken duvarlara baktım. Yaptığı diğer dövmelerin resimleri vardı ve çok başarılıydı. Ama bazı dövmeler çok karanlıktı. İncelerken kayboldum içinde resmen. neyse bne kim miyim? size ne abi okuyun işte
kadın dövmeyi yapmaya başlayacağı sıra kapıyı biri ŞAK diye açtı. içeri küfrederek girmişti. Şaka mı bu? Hiç hoş değildi. İçeri giren siyah tişörtlü çocuğun bütün yüzü kan içindeydi. Beni gördü. "çık dışarı"
"ne"
"SANA ÇIK DEDİM"
Dövmeci kıza baktım korkarak. "Zaten 10 dakikalık işin var. gelirsin sonra"
şaka mıydı?müşteriyim ben! çok sinirlenmiştim ve şok olmuştum. yavaşça gitmeye hazırlanıyordum, o sırada siyah tişörtlü çocuk yüzünü yıkamış,arka odadan geliyordu.
Ama oda ne? ÜSTNDE HİÇBİR ŞEY YOKTU!!!!
beni görünce sinirlendi yine. "çıksana lan artık" bense donmuştum adeta. Vücudunun tamamında dövmeler vardı. hepsi birbirininden siyah,korkunçtu. bazılarının duvardaki resimlerden olduğunu hatırladım. yavaşça kulaklarımın ısınmasıyla kızardığımı anladım
"t-tamam gidiyorum"
Hızlıca oradan çıktım.Ne kadar kaba bi çocuktu. Sinirlenmiştim. Sinirli yada gergin olduğumda hep yaptığım bir şey vardı: enes batur izlerdim.
Koşarak yeni evimize gittim. kapıda babam beni bekliyordu va sanırım kızgındı. "sana hep diyorum dimi Berkay Bey seni istediğin yere bırakmak için hazır olacak diye. sense fakir gibi yürüyorsun kızım. Yapma böyle lütfen."
"önemli değil babacığım,yürümeyi seviyorum. hem etrafı tanımama yardımcı oluyor"
diyip babama sarıldım. "sen bilirsin güzel kızım. berkay bey'i yollayayım o zaman ben"
"iyi olur" dedim ve anneme selam vermeden odama çıktım. Zaten çok gergindim. Bilgisayarımdan Enes Baturun vücut geliştirme videolarını izledim. ama enesin vücudunu gördükçe aklıma dövmecideki o kaba çocuk geliyordu. Ne kadar da şey biriydi... Karanlık? çekici? yo yo hiç de çekici değildi. Sinirlendim ve sakinleşemediğiimi fark edince kendimi hemen yatağa attım. Bir daha o dövmeciye gitmeli miyim bilemiyordum. Ama belki o çocuğu tekrar görebilir ve bana kaba davrandığı için ona kızabilirdim. emin değildim.
iyi geceler, bu arada ben Menemine.
.
.
.
.
.
.
.
eveeet ilk bölümümz geldi :D çok emek veriyorum vote vermeyi unutmayınnnnn.
yorum yazip fikir belirtebiilrsinizzzzz