Ajung in bucataria de la etaj, si vad o tipa inalta, blonda, cu cracii lungi, era intoarsa cu spatele la mine, avea pe ea un hanorac lung negru, foarte fain si un cutit in mana.
~Ahaam, ce faci?
~Tu esti alta curva de a lui? spuse blonda nervoasa, intorcandu.se la mine, si observ ca era plina de sange pe maini si pe fata.
~Nu scumpa, stai calma. Tu cine esti?
~Ramona, dar tu?
~Amy, ce s.a inatamplat aici?
~Pai e o poveste lunga
~Am destul timp, i.a zi, ce ai facut?
~Deci, cretinu' m.a abordat pe strada, cica avea chef de vorba la o prajitura.
Si am stat de vorba, din gluma in guma m.a adus la el acasa.
Abia cand am intrat in casa si.a dat arama pe fata.
Dupa ce a incuiat usa, s.a apropiat de mine si s.a dat la mine...ca un mare porc ce este m.a lipit agresiv de perete si a incercat sa ma sarute , dar l.am refuzat si l.am dat laoparte.
Apoi m.a tarat pana in bucatarie, ma tragea de par si ma palmuia unde nimerea.
Cand am ajuns in bucatarie a vrut sa ma lege de masa, dar mai intai a preferat sa incepa sa ma dezbrace.
Atunci am rabufnit si l.am lovit la “comori“ apoi am luat cutitul si l.am amenintat.
Dar daca nu m.a ascultat si s.a ridicat i.am bagat cutilul in cap.
~Ahaaa. am inteles, esti tare tipa, dar doar atat ai facut?! *Ceea ce ma socase pe mine, era un cadavru, barbatesc presupun, ce era agatat cu capul in jos pe o masa intoarsa ca un perete. “Tipu“ era legat de maini si de picioare, repet, cu capul in jos, gol, cu cateva zeci de taieturi...pe tot corpul, avea “copilul“ decapitat, era ars pe membre si pe capau...si cel mai mult m.a socat faptul ca cineva mi.a luat.o inainte, ca s.a distrat inainte, si
fara mine, ca mi.a omorat victima, iar eu am ramas masca, mai ales dupa ce urma sa se intample!*
~Paaaiii... eram foarte nervoasa, iar ultimile lui cuvinte au fost “curva ordinara“, deci m.am razbunat! Oricum o merita *spuse ea lejer, gesticuland intr.un mod hilar. *
~Okk. Faina gandirea, bravo ca ai actionat *initial ma gandeam daca sa o omor, sau sa o crut*
~Dar tu ce cauti aici? zice ea curioasa...
~ *Hmm,nu ii zic adevarul, o sa o pacalesc si vad ce iese, daca nu.mi convine o omor!* Pai am venit sa.mi iau datoria de la el, ma duc sa.mi iau plicul repede. Tu curata.te si hai sa plecam de aici.
~Ok. dar grabeste.te. *de ce e asa autoritara cu mine, cat de tare se crede in fata mea? nu stie de ce sunt eu in stare!*
———————————————————————
Sunt de o jumatate de ora in camera idiotului aluia si nu gasesc seiful. Imi bat capul si ma gandesc unde mama mamutului lu' tata o fi!?
Insa gandurile mele sunt intrerupte de un ciocanit.
~Daca vrei sa sti unde e seiful, e in noptiera de langa pat.
Cifrul e 29488.
De unde stiu?
Mi.a zis cand se mandrea, beatu' la masa.
Si daca intentionezi sa ma omori, nu.ti sugerez!
Ai mare nevoie de mine Amy.
Ii stiu si contul de la banca...e un mare idiot, credea ca poate face ce vrea cu mine, mi.a raspuns la orice intrebare, si credea ca voi cadea la picioarele lui.
Insa eu vroiam sa.i fac vant frumos dar daca a fost jegos...
~Tu esti cititoare de ganduri?! okey...dar tu ce vrei de aici?
~Simplu, sa plec, sa nu ma gaseasca nimeni...sa dispar, si cativa banuti!
~Hmm, nu vrei tu sa vi sa stai cu mine? si poate facem echipa! ii zic zambind, facandu.i cu ochiul.
~Bine, hai sa luam tot atunci, si sa plecam odata!
————————————————————
Am fost cu Ramona la banca, normal ca am golit conturile, deoarece, atunci cand am ajuns la banca ne.au intrebat pe care din cele doua conturi il preferam, iar noi le.am preferat pe a
ambele, hihi.
Apoi am facut niste cumparaturi de baza pentru casa..... Am gasit 2 perechi de blugi asa de geniale pentru mine, cateva plovere, am vazut un hanorac negru mare, pufos, cu urechi de pisica si codita. Mi.am luat accesorii, bratari, un medalion superb, moate :3 clame...hmm numai prostiuare dastea.
Ramona a dat.o in geci, genti, blugi,ghete, cizme, bluze, a gasit multe bandane, si find rockarita a luat si pentru ea si pentru mine. Se pare ca ascultam aproximativ aceleaşi trupe. Find doar noi in oras, la mall...ne.am cunoscut mult mai bine. E foarte nebuna tipa, cred ca daca nu ii ziceam eu pas, dupa ce goleam magazinele dadeam foc la cladire...mi.ar fi convenit...daca goleam magazinele. dar na, cumparaturi cu limite. Ca doar am de terminat o casa.
Si acum suntem pe drum. sa va mai spun ca Ramo si.a luat o masina, ok...a “gasit.o“ pe drum *:))*
“bine copii, eu m.am simtit bine sa scriu, dar conteaza sa va placa, imi doresc asta. Ma scuzati pt greseli. Va multumesc ca imi cititi cartea. va salut ;) :3 *
CITEȘTI
~De la victima La criminal~
RandomBuna, numele meu e Amy. am 17 ani si de curand politia si anchetatorii m.au poreclit “sange negru“. De ce? pentru ca am facut niste prostioare minore. Din cauza unor cercetari, am ajuns treptat un criminal... Dar daca nu se intampla acea nenorocire...