[43. Bölüm]

10.9K 561 167
                                    

Şirkette bir az çalıştıktan sonra öğle arası için Jungkook ile beraber bir yerlere gidip yemeğimizi yedik. Şirkete geri döndüğümüzde Nora Jungkook'un odasındaydı. Kim aldı bunu içeriye?!

JK: Nora? Hoşgeldin beklemiyorduk seni?

Nora: ah evet çalışanlar bu gün geri döndüğünü söyleyince bende bir gelip seni göreyim dedim. Merhaba tatlım!

Y/N: (senin tatlına...) merhaba canım!

Nora: aa Y/N parmağındaki evlilik yüzümü? Aşk olsun düğününe bile çağırmadın!

Y/N: neden çağırıyım ki?

Nora: Jungkook asistanın evlenmiş umarım haberin vardı. Patronunuda düğüne çağırdın mı?

JK: evet evet bende ordaydım.

Nora: ah öyle mi? Yalnız Y/N ciğim kocana patronunla yattığını sakın söyleme evliliğin bozulur.

Jungkook dudaklarını bir birine bastırıp gülmemeye çalışıyordu. Bende gülmemek için büyük bir çaba gösteriyordum.

Y/N: canım benim ben kocama patronumla yattığımı söylesemde kızmaz söylemesemde.

Nora: kocanda biliyor nasıl bir orospu olduğunu değil mi?

Y/N: bana bak doğru konuş almayım ayağımın altına!

Üzerine doğru atlayacakken Jungkook belimden tutarak engellemişti beni.

JK: tamam uzatmayın artık! Yeter bu kadar!

Y/N: sen bana bağıramazsın!!

JK: Y/N uzatma!

Y/N: sen gelmiş bana birde bu yer cücesini mi koruyorsun?!

JK: Y/N ben kimseyi korumuyorum!

Nora: rezil şey seni!

Y/N: ya duymuyor musun neler söylediğini? Bırak öldüreceğim ben bunu!

JK: Nora sende lütfen çeneni kapat!

Nora: Jungkook ben gerçekleri söylüyorum! Önce seninle yatıp bir hafta sonrada başkasıyla evlendi! Hızına yetişilmiyor orospunun.

JK: Nora Y/N ile ben evlendim anladın mı?!

Y/N: sen kime orospu diyorsun senin ağızını yırtarım!

JK: Y/N!!!

Jungkook birden sesini yükseltince hepimiz durmuştuk. Bana bağırdı resmen!

JK: Nora çık dışarı.

Nora: s-sen az öne Y/N ile evlendiğini mi söyledin?

JK: evet evlendik. Ve uzun zamandan beri birlikteyiz! Şimdi odadan çıkar mısın lütfen!

Nora odadan çıkınca bende koltuğa oturdum. Jungkook yanıma oturup elini bacağıma koyunca bacağımı diğer tarafa çektim.

JK: Y/N neden böyle yapıyorsun?

Y/N: neden mi? Daha evleneli 24 saat bile olmadı ama sen bana ilk günden bağırıyorsun! Sırada ne var? Dövecek misin yoksa aldatacak mısın?

JK: ne oluyor sana böyle hayatım hım? Söyle.

Y/N: ya duymadın mı? Bana or....

JK: aşkım tamam. Bizim evlendiğimizi bilmiyordu o yüzden öyle söyledi. Sen acaba bu gün regl falan olmuş olabilir misin?

Y/N: ne alaka acaba? Hayır değilim! O salak karı öyle şeyler söyledi diye sinirlendim! Ayrıca bana bağırdığını da unutmadım!

JK: sende o zaman sabırlı olsaydın ve kızın üzerine atlamaya çalışmasaydın!

Y/N: sen bana onu mu koruyorsun?

JK: hayır seni korumaya çalışıyorum.

Y/N: üff git başımdan!

JK: şş kocanım ben senin. Öyle git başımdan diyerek beni gönderemezsin. Bence senin sesizliğe ve kalabalık yerlerden uzak kalman gerekiyor. 1 ay yeterlidir herhalde?

Y/N: 1ay? Nereye gideceğim 1 aylığına?

JK: gideceğiz. 1 aylığına balayına çıkalım hiç kimsenin olmadığı bir yere sadece ikimiz.

Y/N: nereye gidiyoruz? Umarım ormana götürmezsin!

JK: yok yok merak etme. ee barıştık mı? Sinirin geçti mi?

Y/N: bakarız.

JK: kıyamazsın sen bana...

Yüzünü boynuma gömüp gıdıklamaya başlayınca gülmeye başladım. Akşam eve gidip bavullarımızı hazırladık. Yemeğimizi yiyip bir az film izleyip uyuduk.

Sabah uyandığımda Jungkook'u da uyandırmak için saçlarımla burnunu gıdıklamaya başladım. Gözlerini birden açıp etrafına bakınmaya başladı.

JK: diğer kadınlar kocalarını öperek uyandırıyor benim karım burnumu gıdıklayarak uyandırıyor.

Gülümseyip dudağımı öpüp yataktan kalktı bende kalkıp yatağı düzelttim sonrada kahvaltıyı hazırlamaya gittim. Kahvaltıdan sonra üzerimizi değiştirip bavullarımızı alıp evden çıktık....

Bu bölüm hiç güzel olmadı bence umarım sonraki bölüm daha güzel olur. 😕

ÜVEY BABAM JJK/*TAMAMLANDI*Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin