Bölüm 2: Okul

142 8 2
                                    

Çantamı almış balkona doğru ilerliyordum,balkonu gördüğüm zaman şaşırmıştım karşımızdaki eve birileri taşınıyordu 3 yıl sonra camları silinmişti ve balkondaki yapraklar süpürülmüştü. Vay canına o yaşlı çiftten sonra bir aile daha gelmişti. Koruluktan çıkıp evin yanından geçtim,ön tarafa geldiğimde gelen koskocaman kamyoneti gördüm orta yaşlı 3 adam ve korulukta gördüğüm çocuk içeriye kolileri taşıyorlardı ve en küçük parçaları taşıyan bir de küçük tontiş bir çocuk. Kapıyı açıp içeriye girdim,odama çıkıp camdan bakmaya başladım evin perdeleri olmadığı için içerdekileri görebiliyordum 2 kız ve orta yaşlı bir bayan vardı içeride toz alıyor gibilerdi. Kendimi camdan karnımın guruldamasıyla birlikte aldım çantamı yatağın üzerine atarak aldıklarımı çıkarıp yemeye başladım,yediklerim bitmişti ama karnım doymamıştı ne yapsam diye düşünürken makarna yapmak geldi zaten başka bir şey yapamıyorum da neyse. Aşağı inip mutfağa geçtim tencereye suyu koyup,içeriye geçtim koltuğa uzanıp televizyonu açtım,izlenebilecek bir şey olmadığı için saçma bir kanalda durup ses yapmasını sağladım bir süre telefon ile oyalandıktan sonra kaynayan suya makarnayı boşalttım. Odama çıkıp camdan dışarıya baktığımda kamyonet hala oradaydı ve eşyaları taşıyorlardı. Gözüme yerdeki bavulum takılmıştı fermuarını açıp eşyalarımı dolabıma yerleştirmeye başladım,15 dakika sonra bitmişti,aşağı inip makarnayı tabağıma koyup yemek masasına geçtim, evet eminim bu sefer karnım doymuştu. Tabağımı tezgaha koyup camdan baktım hava yavaş yavaş kararıyordu,odama çıkıp banyoya girdim,çıktımda aşağıdan sesler geliyordu annemler erken gelmişti ne kadar da tuhaf işlerini eve getirmişlerdir kesin genelde böyle olurda. Üstümü giyinip aşağıya indiğimde annem mutfakta babam ise laptop ile uğraşıyordu ne kadarda ailesini bilen bir Sılayım dimi. Annemin yanına gidip "yardım edebileğim bir şey var mı?""hayır tatlım babanı çağır ve yemeğe başlayalım. Babamın yanına gidip "yemek hazır baba hadi gel" "tamam tatlım" deyip laptopu kapatip koltuktan kalktı. Hep beraber masaya oturduğumuzda annemlerin gelirken pizza aldığını farkettim,dilimlerim bittiğinde masadan kalkıp,okul için çantamı hazırlayacağımı söyleyip odama çıktım. Yerde duran çantamı alıp çalışma masasının üzerine fırlattım defter,kalem ,silgi koyduktan sonra fermuarını kapattım. Yatağımın üzerine oturup karşı eve baktığımda korudaki çocuk evin üst katındaki odada bir şeyler yapıyordu. Odamda boş boş otururken canım sıkıldı ve annemlerin yanına indim dikkatle televizyondaki haberleri izliyordu,tekli koltuğa yaylanıp ilgimi haberlere çekmeye çalıştım ama başaramadım. Haberleri izleyen annemlere "iyi geceler" diyip odama çıktım. Saat fazla geç değildi ama alarmımı kurup uyumaya çalıştım,yarım saat sonra uykuya dalabilmiştim.
Sabah kalktığımda hava yeni yeni aydınlanıyordu,yataktan kalkıp banyoda işlerimide hallettim,üstüme bir şeyler bulmak için dolabımı açtım,okulda kırmızı giymek zorunlu olduğu için siyah kırmızı gömleğimi ve dar siyah pantolonumu alıp yatağın üzerine attım,dolabın kapağını kapatıp yataktaki kıyafetlerimi giydim. Çantamı yerden alıp odadan çıktım, aşağı indiğimde annemlerin çoktan işe gittiğini farkettim. Mutfağa girip masanın üzerine kahvaltılıkları koydum sandalyeyi çekip oturdum kahvaltımı hızlıca yapıp bitirdim masayı toparlayıp mutfaktan çıktım. Okul saati yaklaşıyordu,salona bıraktığım çantamı alıp ayakkabılarımı giydim harçlığımıda alıp evden çıktım. Bahçede servisi beklemeye başladım,5 dakika bekledikten sonra servis kapının önüne gelmişti hızlıca binip herhangi bir boş koltuğa geçtim. Okula geldiğimde tekrar bir küfür ettim lanet yer. Okulun kapısından girdiğimde o iğrenç gürültülü ses kulağımı çınlattı nefret ettiğim bir özelliğin daha okul. Sınıfımın olduğu koridora girdim 2 sınıf sonra sınıfımı buldum ve içeriye girdim. Cam kenarı sondan 2.sıra favorim çünkü en arkaya kimse geçmez ve bir ön sıraya kaymam istenir bu yüzden direkt oraya geçmek daha iyi,sıraya yatıp kollarımı kafamın altına aldığımda zil çaldı. Keyfimi bozasım yok şuan hoca geldiğinde kalkmayı düşündüm ama zil çaldı ve geldi. Ne yani bu yeni hocada ne demek kendimizi tanıtmamız gerek ne kadar da mükemmel. Ben tanıtma töreni olacağı için isyan içerisindeyken kapı çaldı ve evet korudaki çocuk oydu hiç şaşırmamıştım eve en yakın okul burasıydı. Öğretmen boş bir sıraya oturmasını söylediği zaman duvar kenarındaki enarka boş yere geçti ilgimi ondan çekip hocaya yönelttim

Görüşleriniz benim için önemli yanlışlarımı söylerseniz sevinirim

Korudaki ÇocukHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin