Cože jsem?!

800 40 4
                                    

"Cože jsem?", vykřikla jsem frustrovaně.
"Jsi těhotná El, blahopřeju, ale soudě podle tvé reakce si myslím, že to není na místě.", pronesl svůj krátký monolog Deaton. Začíná ve mně vřít vztek. Na mě, Isaaca, na Deatona, prostě na všechny co s tím mají co dělat. Ale je to jenom moje chyba. Měla jsem si dávat bacha. Samozřejmě, že prášky nefungují. O můj bože, jsem vlkodlak už nějakou dobu. A já blbka beru prášky. Ale překvápko, tyhle lidský prášky se "zahojí" a nefungují. Áaa proč jsem tak blbá, to je konec.
"Lexi jen klid ne.(Deaton)....já jsem kráva, kráva, kráva. Blbá,blbá.(Lexi) El to jsi nemohla..co vědět??! Jak dlouho jsem vlkodlak, měla jsem to vědět. Kruci fix. Co mám asi jako dělat. Co když.. on to pochopí El. A právě teď tě slyší asi i Stiles, protože řveš. Kruci.", a to je konec naší malé hádky. No nic, co mi zbývá. Nádech, výdech, chytím za kliku, v očích mám slzy. Vstoupím do čekárny. Rozhlídnu se a oči mi padnou na celý můj život. Na Isaaca. Rychle otočím hlavu k Deatonovi a naznačím ať je zticha. Pak se rozběhnu Isaacovi do náruče. Omotám nohy kolem jeho pasu, držím ho kolem krku a jenom si užívám jeho přítomnost. Dám mu letmý polibek a neskočím z něj. Otočím se na Dereka, ten roztáhne ruce a já se mu pověsím kole krku. On mi pošeptal že se omlouvá a já jemu taky. Otočím se zase a v tu chvíli se ke mně všichni rozběhnou a hromadný objetí je na světě. Všichni říkají jak jsou rádi, že jsem v pohodě. Kdyby jste věděli.
"Lexi, jedeme k Derekovi, už víme kdo tam dal ten oměj.", začne Scott.
"Jinými slovy, kdo tě chtěl zabít.", dodá Stiles.
"Díky Stilesi, umíš povzbudit.", odvfrknu si ironicky a už si to štráduju k Derekovi do auta. S tím individuem v jednom autě nebudu. Ještě to nabourá se mnou v autě do stromu. To určitě, kamaráde.
Po 2 hodinách u Dereka:
"Takže jinými slovy, se mě někdo snaží zabít. Ten někdo zabíjí děti Haleovi. A to už po 3 generace. Chápu to tak, že Peter a Derek žijí, protože je měli za zhořelé v domě Haleových. Háček je v tom, že někdo to zjistil, tudíž zase ten někdo jde po mně. Je tady, ale už moc názvů ten někdo. Takže kdo ten někdo je Dereku?", dokončím svoje shrnutí situace a otočím se na Dereka.
" Jason Hal", odvětí.
"To je celkem vtipný, že člověk s podobným příjmením se snaží Lex zabít.", zasměje se Stiles l, a všichni až na Dereka se uchechtnou.
"To není vtipný..", začne Derek, ale Stiles ho přeruší.
"Vím, že jsi ledovej král, ale tohle je fakt vtipný", směje se Stiles, ale Derek dost silně zavrčí a Stiles rázem sklapne.
"Není to vtipný , on je totiž Hale, ale ubral si jedno písmeno, aby se odlišil. Můj otec zabil, jeho dědu v době kdy jeho babička čekala jeho otce, protože se snažil zabít mě. On se zřekl rodiny, aby pomstil dědu. Tahle rádoby tradice se dědí. Mstí se.", dokončil Derek. Na to všichni řekli pouhé aha.
"Lidi..začala jsem a oni se na mě podívali a já se podívala na Lizzie. Co Lizzie, ona je přece taky Haleová, je to dcera Dereka, stejně jako mě tak i jí hrozí nebezpečí.", řekla jsem svou myšlenku. Tina to ví. Máme spolu takovou dohodu. Vzala si Liz do náruče, podívala se na ní a pak kývla na mě.
"O co tu jde?", zeptal si Isaac, když postřehl naše pohledy.
"Víš, já a Tina vidíme jediný řešení a rozhodně se ti to líbit nebude.."

VlčiceKde žijí příběhy. Začni objevovat