"Víš, já a Tina vidíme jediný řešení a rozhodně se ti to líbit nebude a to je, že odjedu z Beacon Hills. Tina to dělá velmi nerada, ale svěřuje mi Lizzie. Vezmu ji s sebou. Je to tu pro ni nebezpečné. Tina tu zůstane. Chce vám pomoct a ochránit svou dceru. Vy všichni víte, že jiná možnost není. Vždyť jste to viděli. To co se stalo ve škole. Ne tak na mě nekoukejte Dereku, Isaacu a Scotty, nedokážete mě, nás ochránit. Půjdu se domů vysprchovat a co. Poteče mi voda s omějem a pak mě někdo ve sprše usekne hlavu? Co teprve Liz. Je malá, neumí se bránit a nikam nechodit? Vždyť by neměla žádný dětství. Příští rok má jít do školy. Kdyby tu zůstala, tak nepůjde nikam. Není tu bezpečně. Ani nevíme jak dlouho to bude trvat. Musíme, musíte ho zabít, je poslední z rodiny. Může to trvat 3 týdny nebo taky 3 roky. Miluju vás lidi, ale když tu zůstanu budete v nebezpečí všichni. Budou se mě snažit vydírat přes vás. I tak, jestli se vám něco stane, budu si to dokonce života vyčítat..", dokončila jsem to. Všichni na mě vyjukaně koukali.
"No tak to ne, ty neodcházíš Alexis Talio Hale. Musíš tu zůstat.", začal zoufale Derek.
"To je pravda, nikam tě pustit nehodlám.", zakřičel Isaac a rozsvítily se mu oči. Přistoupila jsem před něj a podívala se mu hluboko do očí.
"Isaacu musím to udělat, není tu bezpečně hlavně pro Liz. Když s ní odjedu já, smázneme dvě mouchy jednou ranou. Odjíždíme už zítra ráno. A nekřič na mě a poslouchej. Miluju tě, tak strašně moc a vždy budu, ale musím to udělat a ty to musíš pochopit. Vy všichni musíte.", řekla jsem jemu a pak jim.
"Ah, proč je to tak těžký?!", prohrábnul si Is vlasy. Takže to pochopil.
"Musíte mě nechat jít, všichni.", otočila jsem se a všechny projela pohledem. Se slzami v očích kývli a všichni mě objali. Mrzí mě to. Strašně moc. Trhá mi to srdce. Radši bych, aby jela Tina, samozřejmě. Ale čím silnější budou, tím líp. Potřebují tu alfu. Se všemi jsem se poctivě ač nerada rozloučila. Bylo to těžký, ale ráno bych všechny nezvládla. Přijde jen Isaac, který dnes u nás přespí, Derek a samozřejmě Tina, aby mi svěřila Liz. Dnes šla vyřídit nějaký doklady o opatrovnictví. Víte, už pár dní vím, že se něco děje. To opatrovnictví není záležitost na den. Tina běhá po soudech, několikrát denně asi už týden. Žádná sranda to teda není, ale víte co. Stačí rozsvítit kukadla, říct že jsem nevlastní sestra a máte vyhráno.
Dlouho,dlouho v noci.
S Isaacem jsme si všechno vyříkali. O tom dítěti neví. Vím že dělám chybu, ale pak by mě nikam nepustil. Ještě jsem zaběhla za Deatonem potom co Isaac usnul. Vyřídila jsem všechno a mám zařízený prohlídky od jednoho jeho známýho, který ví o nadpřirozenu a je to gynekolog. Je plně seznámen s mou situací. Nikdo neví kam odjíždíme. Nechci, aby to věděli, hlavně Stiles, ještě by se prokecnul. Deaton ví jen, že je to poblíž Grean Hoaldu. Tam je ten doktor. Mám už zabaleno, už se jen vyspat a noční můra může začít. A to opuštění přátel, rodiny a lásky mého života....
ČTEŠ
Vlčice
Vârcolaci~Teen wolf fan-fikce~ 1 neobyčejná dívka. 17 let . Vlkodlačí gen. Touha najít otce - - a dost možná ho zakopat hluboko pod zem. ...................................................................... To je deja-vù. Teď tady před tebou stojí tvoje dal...