Marinette pov:
Ma trezesc de dimineata si obsrrv cel mai frumos lucru din viata mea stand drept in fata mea.
M: Da?
Ad: Neata si tie! Astazi, pentru ca e Sambata , as vrea sa iesim prin oras. Vrei?
M: Mhm....
Ii dau un sarut scurt si ma indrapt spre baia care de acum va fi a noastra . Ma imbrac cu niste blugi gri ,un trocou alb, si un palton de blana gri. Desigur....e 1 Decembrie!
Ies din camera si il astept si pe Mr. Agreste.M: Mai repede Adrien!
Ad: Imediat!
Apare si el la un moment dar si iesim pe usa vilei uriase. Afara era placut. Ningea usor , cerul era acoperit de un strat mare de nori mari si gri. Soarele rasare cat sa il vezi printre aceei nori.
M: Unde mergem?
Ad: Pai,ma gandeam, sa mergem la patinuar dupa la un restaurant faimos!
M: Suna grozav!
Pornim spre patinuarul care este amenajat, anul acesta,langa turnul Eiffel . Ajunge, ne punem patinele....eu care nu prea stiam sa patinez..
M: Adrien.....Nu prea sunt asa de buna pe patine...
Ad: Haide! Te invat eu!
Imi ofera mana lui. O prinde de a mea si intram pe gheata. Era cam de 4 ori sa cad pe gheata dar Adrien era acolo sa ma sprijine!
Dupa mult timp pentrecut pe gheata mi s-a facut frig.M: A..adrien! Hai la acel restaurant! Inghet de fric aici!
Ad: *chicotit* Bine
M: Ce e asa de amuzant? :(
Ad: E amuzant faptul ca esti tu prea draguta!
M: Aww....mersi! Acum SA MERGEM!
Pornim grabiti spre restaurant. Incepuse sa bata tare vantul. Ajungem inte-un final . Ne asesaz la masa si asteptam ca , chelterul sa vina sa ne ia comanda.
Observ la o masa distanta pe..Lila si Luka...M: Mai mai....Adrien uitate in spate!
Isi intoarce si el capul si ii observa.
Ad: Se pare ca Lila si-a gasit alta tinta de joaca!
M: Saracul Luka....va suferii...
Ad: Hei!
M: Esti gelos? :)
Ad: Poate....
Vine chelnerul.
Ch: Buna seara , cu ce va pot servi?
Ad: As dorii niste pasti carbonnara .
M: Eu o supa crema. A da si doua smutiuri de ciocolata!
Ch: Imeduat vi le aduc!
Ad: Multumim.
M: Ok si acum?
Ad: Acum asteptam desigur! :)
M: Wow cum nu m-am gandit la asta =_=
Icepem sa radem. O vad pe Lila cum se indrapta spre masa noastra. Stai sa veiz ce ii fac!
Li: Buna iubi bubi!
Ad: Ce ma?! Acum ma crezi si caine?!
Li: ...c..e nu voiam..sa...
Ad: Deja ai facut!
M: A da ! Si ai grija! Daca afla Luka ca esti aici....Auch.......
Li: Veti vedea voi!
M: Vezi sa nu te impiedici de parchet!
Si fix cand da sa plece se impiedica de un sul de hartie cazut, si cade cu fata inr-un tort...
Toti incepem sa radem. Luka observa si pleaca nervos spre iesire...Li: Stai Luka nu e ceea ce pare!
Lu: Ramai acolo cu prietenul tau!
Pleaca nervoasa...
M: Vai ce rau imi pare.....*incepe sa radem*
Ad: Asta merita!
M: Vezi , roata se intoarce! Sper ca Lila sa fie calcata de o masina!
Ad: :)) Abia astept!
Peste 3 ore:
Am ajuns acasa si ne indreptam direct spre camera noastra...
Ad: Vrei sa ne uitam la un film?
M: Putem sa ii chemam si pe Alya si Nino?
Ad: Buna idee!
Peste 1 ora:
Toti 4 stam pe canapea si ne uitam la un film Horror...eu care le ,,ador" ce sa zic......Tatal si mama lui Adrien au mai venit pe la noi si ne-au mai adus biste suc si niste popcorn.
Dupa film ne bagam toti in pat ( erau doua paturi) .
Si adormim.....................................
Ello!
Ce mai faceti! Am facut un cap. mai obisnuit!
Maine e 15 Mai! UwU! Iesim afara boss!
O zi placuta sa aveti!
CITEȘTI
Iubirea invinge mereu!○ Miraculous ○
Storie d'amoreMarinette este o fata de 18 ani care dupa moartea tatalui ei intelege altfel viata...nu mai este totul roz ! Defapt totul din jurul ei i se pare fara rost...Este o fata care are greu increde in oameni dar cand o persoana speciala intra in viata ei t...