p 03
Suji " JM~ ឲលឿនឡើងប្រយ័ត្នទៅយឺតណា៎ អ្នកគ្រប់គ្នានៅសាលាគេប្រហែលជាចាប់ផ្ដើមកម្មវិធីហើយ "
នាងស្រែកហៅ JM ដែលកំពុងតែពាក់ស្បែកជើងឲរួសរាន់ប្រញាប់ទៅសាលា ព្រោះថ្ងៃនេះគេមាន Party មុននឹងការឈប់សម្រាកឈានមកដល់....JM " ខ្ញុំមកដល់ហើយ~~ "
Suji " ឆាប់ឡើងឡានមក!!! "
JK " ឃើញទេពូប្រាប់ឲ ប្រញាប់រៀបចំមិនព្រមស្ដាប់ទេឥឡូវហួសម៉ោងអស់ហើយ "
JM " ខ្ញុំក៏មិនចង់ដែរ...ពូបើកទៅ!! "
ដែលមិនចង់នេះគឺមិនចង់នៅជិះឡានជាមួយនឹង JK ទៅវិញទេ~~ ផែនការគេចមុខមិនជួបនេះវាដំណើរការបានអត់នឹង??👏 ~~~ School ~~~ 👏
នៅសាលាពេលនេះ ងាកទៅខាងណា៎ក៏ឃើញតែ
និសិត្សៗរាំរែក ស្រែកច្រៀង ស្រវឹងឡូឡាពេញនឹងតែទាំងអស់ហើយ~~ ។
តែថ្ងៃមាន Party គឺវាចឹងហើយគ្មានអ្វីចំឡេកទេ ដែលចំឡែកនោះគឺជា JK ទៅវិញទេឈរ មើល JM រហូត..
Jm ទៅណា៎ក៏តាមមើលមិនឲដាច់ពីក្រខ្សែភ្នែកដែរ ជាពូឬជាឪវើយ???TAEHYUNG " ក្រែងឯងនិយាយថានឹងគេចមុខពី ពូ Kook ឬចុះមិចបានជាជិះឡានមកជាមួយគាត់? "
គេឈរខ្សឹបសួរ JM ព្រោះបើសួរធម្មតាមិនលឺទេបើ
ម្នាក់ៗស្រែកជំទាលមិនគ្រប់នៅដាក់បាសបើកចម្រៀងបន្ថែមគឺថាថ្លង់ខ្លាំងណាស់JM " គឺស្ថានការវា បង្ខំ~ ខ្ញុំមិនចង់មកជាមួយទេតែបើមិនមកជាមួយគឺមិនកើតគាត់ទាញ "
TAEHYUNG " ជាតិនេះអាចកាត់ចិត្តពីគាត់ដាច់ស្រាច់ឬអត់នឹង? "
JM " កុំភ័យអី បន្តិចទៀតខ្ញុំគេចទៅនៅ New York ហើយមិននៅឲឃើញមុខគាត់ទេ "
TAEHYUNG " ឆ្ងាយណាស់...សម្រេចចិត្តច្បាស់ហើយឬ?? "
JM " រឹតតែច្បាស់ហើយប្រាកដជាងនឹង បើឯងទៅជាមួយខ្ញុំ!! "
មិត្តដែលល្អបំផុតគឺ Tae ទោះបីជាពេលខ្លះមាត់ឆ្កែបន្តិចតែក៏មានទឹកចិត្ត....Suji " ណែ៎....ឆាប់ទៅផឹកជាមួយគេឯងទៅ "
នាងដើរចូលមកទាញដៃរបស់ JM & Tae ទៅរកកន្លែងផឹកជាមួយគ្នាJK " JM កុំផឹកច្រើនពេកឯងមិនសូវចេះផឹកទេ "
JM " ខ្ញុំដឹងហើយ.... "
រាងតូចប្រញាប់អូស Tae ទៅផឹកកន្លែងផ្សេងជាមួយគ្នា ព្រោះមិនចង់នៅជិត JK ឡើយមួយរយះនេះគេមានអារម្មណ៍ថា JK ដូចជាខុសប្លែងយ៉ាងមិចមិនដឹង ឃ្វាលគេជាងរាល់ដង ។
YOU ARE READING
We can love one another? | Kookmin
Romanceពួកយើងអាចស្រឡាញ់គ្នាបានទេ? 《 We can love one another? Kookmin novel [ Completed ] សរសេរដោយ : អ៊ែលស៊ី