EVET BİR BÖLÜM DAHA GELDİ :)
NASILSINIZ?
VOTE ATAR mısınız?
DESTEKLERİNİZİ BEKLİYORUM :)
İYİ OKUMALAR...
*********************
Cem uyanmıştı. Cem özle odaya alındığı zaman herkes girmişti. Geçmiş olsun diyen bir çok kişi çıkmıştı odada sadece Demir, Hayal ve Canan kalmıştı. ''Hayal, bana ne oldu?''
Canan, Cem'in onu görmezden geldiğini düşünmüştü. ''Abi kaza geçirdin. hatırlamıyor musun?'' merakla sormuştu.
Cem gözlerini odada gezdirip bir süre Canan'a bakmıştı. ''Sen kimsin?'' Canan için bucak etkisi yaratan sözlerdi bunlar gözleri dolsa bile ağlamadı. ''B-Ben Demir'in kardeşi hatırlamıyor musun?''
Hayal ağzı açık Canan'a bakmıştı. Odaya doktor girmişti. ''Cem ben en son ne hatırlıyorsunuz?'' Cem biraz düşünüp ''Demirle onların evine gidiyorduk en son.''
O gün Canan ile tanışmışlardı ama hatırlamıyordu. O zamanlar yirmi dört yaşındaydı Cem, Canan on yedi yaşında. Şimdi biri otuz yaşında diğeri yirmi üç.
Doktor geçici hafıza kaybı demişti ama ne zaman tam olarak hatırlayacağının beli olmadığını söylemişti.
Doktor gidince oda sessizleşti. Hayal bu sessizliği bozarak ''Abi o sadece Demir'in kardeşi değil!'' deyivermişti hafif sinirle.
Cem kaşlarını çatıp kardeşine baktı. ''Başka ne olabilir ki? Senin en yakın kankan mı?'' dalga geçiyordu kardeşiyle Canan'ı ne kadar yaraladığını bilmeden.
Hayal ''ABİ!'' sesini alçaltarak devam eti. ''Nasıl hatırlamazsın? O senin tek sevdiğin kişi! Aşık olduğun kişiyi nasıl unutabilirsin?'' sinirle söylemişti.
Cemin kaşları daha çok çatılarak Canan'ı süzdü ''İyi şaka! Hiç sanmam arkadaşımın kardeşi ile çıktığımı. Hemde küçük bir kız çocuğu ile.''
Canan'ın göz yaşları yanaklarını ıslatmaya başlamıştı. Ağzından bir hıçkırık çıktığı zaman odada ki herkes ona bakmıştı. Demir, Hayal'i alıp odan çıkarmıştı.
Cem, Canan'a bakıp ''Ben seni gerçekten hatırlamıyorum.'' demişti. Canan sanki daha çok ağlaya bilirmiş gibi daha çok ağlamaya başlamıştı.
Cem bir süre düşünerek tekrar konuştu ''Ben senle öylesine çıkıyorumdur, hani ben aşık olduğumu sanmıyorum. Küçük kız çocuğu lütfen uzatma.''
Canan yere eğdiği kafasını kaldırıp ''BANA AŞIK OLDUĞUNU SÖYLEDİN!'' demişti.
Cem bir süre susup sonra konuştu. ''Yalan söylemişimdir. Aşık olsaydım unutur muydum sence?''
Canan sustu göz yaşlarını silip ''Hatırlamadığın için böyle diyorsun! Sana hatırlatacağım!'' demişti.
*************
Hayal okulu için Mardin'e geri dönmüştü, Cem taburcu olmuştu, Demir şirket ile ilgileniyor, Asya hastaneyi idare ediyordu.
Canan, Cem'e evde bakıyordu. Tabi Cem sürekli zehirli sözler söylüyordu ama Canan unuttuğu için yoksa demez diyordu kendi kendine.
Canan aklına gelen şeyle Cem'i mutfağa çekti. ''Neden buraya geldik Canan? Cidden sıkıldım!'' uyarır şekilde söylemişti Canan takmayarak, eline yumurta alıp Cem'e fırlattı.
Cem kızgın kızgın Canan'ın kolundan tutu ''Neden yaptın?'' dişleri arasından tıslamıştı. Gerçekten haz etmiyordu Canan'dan.
Canan canının acısını hiçe sayarak ''Hatırlamadın mı? Senle kek yapmıştık hata kekten çok biz un olmuştuk. Annem bizi oklavayla kovalamıştı. Gerçekten hatırlamıyor musun?''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BANA AŞKI ÖĞRET ! {TAMAMLANDI}
Genç KurguOğlunu korumaya çalışan bir kadın. Demir ile aşık olmarı tamamen bir tesadüftü. aşk tesadüfleri severdi sonuçta değil mi? Tatsız bir karşılaşma ile birleşti kaderleri. "Alın yazımsın" der adam kadına, ne kadar doğru ? Gelin beraber öğrenelim. Aşk; b...