Yatakta yatarken kapı çaldı . İçeri giren kişiyi görünce sırıttım " Ne o baya Düşünceli duruyorsun" dedi "O kadar belli oluyor mu ya ?" dedim yatağa oturup "kalk hadi okula gitmeliyiz uzun süredir derslere girmiyoruz "dedi haklıydı" zaman bulamadık ki girelim girsek de pek bir işimize yaramayacak aslında güçlerimi çok iyi kullanmaya başladım . Halbuki Sezen öğretecekti" dedim kahkaha atarak omzuma yumruk attı " bu yaşananlar kolay bir şey değil bence çok normal güçlerini bu derece ustaca kullanman" dedi yaşadıklarım gözümün önünden film şeridi gibi geçti "hadi gidelim o zaman derse aksatmayalım " dedim onaylayıp bana elini uzattı elini tutup kalktım.
***
Yolda ilerliyorduk ve tek kelime konuşmamıştık en son Fehmi dayanamayıp "sınıfta kimleri tanıyorsun " dedi sırıttım "Yıldıray ve Baran " dedim gülerek" bu kadar mı?" dedi "kaç kişiyi tanımamı bekliyorsun? " dedim " Bilmem hepsini tanıyorsun sandım ."dedi " Bu olayların üstüne mi? .Hem hiç gerek yok tanımama sizler bana yetersiniz." dedim.
***
Oda'ya girdiğimde her yer dağınıktı Yankı gözleri kızarmış bir şekilde uyuyordu. Elbise dolabına yaklaştım bavulumu hemen yanına koydum, şimdi yerleştirmekle hiç uğraşamazdım. Yatağın yanına gidip oturdum. Yankı benim yatağımda yatıyordu, yanına yatıp elimi beline koydum kendime çektim bir anda uyanıp Mavi gözlerini üstüme dikti, Göz bebekleri büyüdü ve bir anda ayağa kalktı ama tam kalkamadan onu yakaladım ve geri yatırdım "Yat" dedim "Beni affettin mi?" dedi sırıtarak " Affettim " dedim "hadi derse gidelim" dedi yüzümü buruşturarak " böyle iyi" dedim "itiraz etme uzun zamandır derse girmiyoruz sen Tanrıça torunusun ama ben değilim " dedi kahkaha atarak "Ama Gelin adayısın" dedim. Yüzü kızarınca Alnından öptüm yataktan kalkıp kapı'ya yöneldim üstümü değiştirmediğim için rahattım "beni beklesene " dedi gülerek " Ne kadar mızmız bir Kızsın" dedim yanıma yaklaşıp " Odun " dedi.
Okul'a doğru ilerlerken Ender'i gördüm yanıma yaklaşıp " Naber , bakıyorum da Affetmişsin " dedi sırıtarak "Biraz öyle oldu." dedim.
Yavaş adımlarla okul binasına girdik sıralara geçtiğimizde Sezen derse girdi bana bakıp "Ooo Araf bey bakıyorum'da derse girmeye yeltenmişsiz " gülerek "Yaşadıklarım kolay değil, bence Derslere girememem normal değil mi ?" dedim işaret parmağını şakaklarına bastırıp düşündü " haklısın" dedi sıraya yaslanıp Dersi dinlemeye başladım kapı çalınca gözüm oraya kaydı. İçeri giren Kuzenime bakıp sırıttım üstü ıslanmıştı yanımdan geçerken kolunu tuttum kendime çekip " ne oldu?" dedim sinirle İçeri sırıtarak giren Deniz'e baktı" Ders arasında anlatırım " dedi onaylayıp kolunu bıraktım.
Sezen Dersi bitirdiğinde Yankı'nın yanına gittim elimi beline atıp sınıftan çıktık okul bahçesinde gezerken yanıma Kuzenim geldi "anlat " dedim Fehmi ağzını açtı ki arkasından Deniz geldi sırıtarak "Ben anlatayım istersen" dedi . " anlatın artık şiştim " diye İsyan ettim ikiside aynı anda konuşunca sesleri karıştı hiç bir şey anlamadım " Yeter " diye bağırdım ikiside korku ile bana bakıyordu " Fehmi anlat " dedim.
Ağzını açıp " Deniz ile göl kenarında fotoğraf çekecektik, çekildikten sonra Deniz beni göle attı " dedi dayanamayıp bir kahkaha patlattım " gülme işte " gülerek" Gülmüyorum yüzüm seyriyor" dedim " Hay yalanın batsın " dedi gülmem bitince "ne var bunda Kuzen şimdi gel bak sana ne anlatacağım " dedim ve Yankı'ya döndüm kulağına"şimdi ben atacağım" dedim Yankı sırıtarak göz kırptı "Hadi gel Deniz bak sana ne diyeceğim" dedi Deniz ile gölün yakınlarında bir banka oturdular Fehmi şaşkınca bana bakıp " Ne yapacaksın lan bana " dedi.
Gülerek "Deniz'i göle atalım " dedim sinsice gülüp " Olabilir " dedi kolumu omzuna atıp göle doğru ilerledik gölün kenarına geldiğimizde onu göle yaklaştırdım " Kuzen göle telefonun düşmüş " dedim şok ifade ile bana bakarken elini cebine attı telefonu çıkartıp bana gösterdi " yok Kuzen benim telefonum burda " dedi telefonu elinden bir çırpıda alıp onu göle ittim göl fazla derin olmadığı için hemen kafasını çıkarttı gülmeye başladım karnıma ağrı girince elim karnıma gitti "Araf" diyen Yankı'ya bakıp "efendim " dedim "geçmiş olsun " dedi "anlamadım " dedim ama çok geçti Yankı ve Deniz beni göle atmıştı suya girdikten sonra kafamı çıkartıp Kuzenimin yanına gittim.
"Kader ortağız " dedim bana sinirle bakıp kafamı suya soktu " aptal mısın Araf ne diye beni suya atıyorsun " dedi gülerek "ıslak halin hoşuma gitti " dedim "ne alaka ya" diyen Yankı'ya güldüm "Ne yani beni Kuzenimden kıskanıyorsun" sinirle "Alakası bile yok " dedi kahkaha atıp" kimi kandırıyorsun sen? ,bilmiyormusun benim düşünce okuma gücüm var" dedim sinirle bakıp" kafana göre benim düşüncemi okuma ya" diye cırladığında kulağımı kapattım "Ne kadar mızmız bir kızsın" dedim sinirle göle atladı ve üstüme çıktı "Yankı kafayı mı yedin su buz gibi hasta olacaksın " dedim alınır gibi " beni düşünmene sevindim " dedi sırıtarak gölden çıkarttım Fehmi'ye elimi uzatıp onu da çıkarttıktan sonra ıslak kıyafetlerimizle yatakhaneye girdik öğrenciler garip bakışlar atsa da umursamadım.
Odaya girdiğimizde ben Banyo'ya girdim üstümü değiştirip Yankı'yı beklemeye başladım kapıyı iki kez tıklatıp " gelebilirsin" dedi kapıyı açıp dışarı çıktım kendimi yatağa atıp "Çok yorulduk bugün" dedim Yankı yanıma yatıp "Evet çok yorulduk " dedi gözlerim yavaş yavaş kapanırken kapı bir anda çaldı uykum dağılırken yataktan kalkıp kapıya yöneldim.
Kapıyı açtığımda gözlerim büyüdü içimdeki Ateş büyüdü ve taşma derecesine geldi...
Bu bölüm biraz kısa oldu arkadaşlar kusura bakmayın hiç yazmak gelmemişti içimden sizler için yazdım. iyi okumalar...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Pogi
Fantasíaİsmi Araf olan bir adam ailesi başka bir gezegende Arafı doğurduktan 3 yıl sonra öldürüldü 15 yaşına kadar o gezegende yaşayan Araf, Tanrı ve Tanrıça arasında çıkan bir tartışma dolayısıyla 15 yaşında dünyaya gönderildi hafızası silindiği için hiç b...