Chapter 12

54 3 0
                                    

''Babe ?'' Harry försökte väcka mig som låg och sten sov i bilen påväg hem till Harrys föräldrar.
Jag var så utmattad även fast jag sovit till klockan två idag så hade det vart flera nätter där jag bara legat vaken och tänkt på allt.

''Mmm'' var det ända ljudet som kom ifrån min mun.

''We is almost there love'' sa han och jag kände redan hur mitt hjärta började slå 10 gånger så fortare. Jag var så extremt nervös.
Tänk om dom hatade mig?
Tänk om jag inte var så som dom hade trott?

''It'll be fine,i promise'' sa han, som om att han kunde läsa mina tankar. Han smekte mitt lår försiktigt medans han körde i den mörka kvällen.

''Yeah i hope so'' sa jag och gav i från mig ett leende som jag lyckats trycka fram.

När vi kört i circka 5 min till så lyste hela gatorna upp kvällen.
Eftersom att det redan började mörkna vid fyra tiden så var det såklart så svart det kunde bli nu och det ända som lös upp var de fina ljusslingorna som satt i buskarna och träden.

Jag älskade att bo i England speciellt när det var jul, alla tog julen på stort allvar det var inte alls som i Sverige.
Jag kommer ihåg ett år där vi glömde klä granen.
Inga i Sverige förutom några få tog julen på allvar.
Så det var häftigt att komma hit och se något sådant vackert.

''Were here'' sa han och körde upp för uppfarten till ett lagom stort hus. Huset var vitt och hade guldiga ljusslingor runt taket.

Jag klev ut ur bilen och var helt tyst för att försöka lugna ner mig lite. Harry tog min väska och honoms i sina händer.
Men jag vägrade låta honom bära mim iallafall.

''I can take my bag'' sa jag och kollade upp på honom men han brydde sig inte.

''Nope your not'' sa han nonchalant

''Harry seriouse though i wont let you carry my bag'' sa jag med en liten skarpare röst.

''Too bad'' sa han och gick fram till dörren.

Det var en sak med Harry som fick mig lite irriterad han behandlade mig som om jag vore handikappad.

När Harry kom upp till dörren så öppnade den sig i ett ryck.

''Harold!'' skrek en brunhårig tjej som jag antog var Harry's syster.

''Oh and here we go again'' sa han och suckade men kramade om hans syster lika hårt tillbaka.

Jag började små skratta vid den tanken att hon kallade honom Harold som han verkligen hatade.

''Ohh you must be Sara?'' sa hon och jag klev närmare dörren.

Hon började krama mig lika hårt och när hon släppte taget så sträckte hon ut handen för att skaka min hand.

''I'm Anne, Harry's mom i've heard so much about you '' sa hon och log

jag började nästan gapskratta men höll det inom mig.
Jag trodde att hon var Harrys syster gud vad pinsamt.

''Haha nice to meet ya Anne'' sa jsg men Harry avbröt Anne från att säga något mera.

''Well can we go in or are we staying out here?'' Sa han och hon började skratta och släppte genast in oss.
******
Efter att vi hälsat på Harry's låtsas pappa och mamma så gick vi upp för det mysiga jul husets trappa som ledde oss in till Harrys gamla barndoms rum.

''Omg, look how cute you were'' sa jag i en ganska pipig röst och kände Harrys armar vira runt sig om min mage.

''So im not as cute now?'' Sa han med en viskande ton i mitt öra som fick hela min kropp att rysa till.

''Well.. You look like Tarzan with that 'massive' hair'' sa jag i en retande ton och kände i hans fluffiga kaluffs.

''HA-HA-HA'' sa han och lät sarkastisk.

''Too bad,Harold'' sa jag utmanande och kollade in med en retsam blick i honoms ögon.

Han kastade mig ner i sängen och började kittla mig så att jag skrek av skratt, hans familj tycker säkert att jag är dum i huvudet eller något.

Han fortsatte att kittla mig tills jag tog tag i hans tröja och viskade att jag gav upp. Han började istället pussa mig i pannan sedan ner till min vänstra kind som övergick till den vänstra, han pussade mig på näsan och till sist på munnen.
Kyssen gick till hångel och hångel gick till smekningar.
Han satte sig upp och jag satt mittemot honom i hans knä och han hade sin hand över hela min kropp. Mina händer virade jag in i. Honoms hår som fick han att stöna till. Han drog av min tröja och smekte sedan min mage med sina bara händer vilket gjorde att jag lät lika så. Jag drog av hans tröja och kastade iväg den så att den hamnade precis på insidan dörren.
Jag visste att jag inte kunde gå längre än detta inte just nu iallafall. Men jag kunde inte sluta.
Jag ville ha en ända sak. Honom.

Han låg över mig i kalsonger och jag låg där i trosor och bh.
Han börja kyssa mig ner från munnen, ner till halsen och precis på ovansidan av mitt bröst.
Hans händer strävade efter mitt bh band.

''I cant do this Harry'' sa jag och han slutade direkt och gick in på badrummet som hörde till vårat rum.

Blev han arg?
Vad hade jag gjort?
Gjorde jag fel?
Vad gör jag nu?

Jag hade så många frågor men jag visste att jag inte var redo för att ta det steget ännu.

Jag tog på mig tröjan som Harry tog av sig. Jag bäddade sängen och gick och la mig. Jag vet att klockan bara var 21:00 men jag var så extremt trött efter denna händelsen och jag visste helt ärligt talat inte vad jag skulle göra.

Jag kröp ner under täcket och snart så somnade jag in.

******* Harry's pov******

Harry what the hell?

I know i should take it slow but i need to feel her.

What if she thinks im mad at her?

What if she doesnt want me the same way?

I have so many questions but only one answer ''i need her''.

I walked out of the bathroom and saw her snuggled up in my shirt asleep.
I lay down beside her and wrapped my arms around her and whispered in her ear " I love you"
And before i knew it i was sleeping.

Pretty Lies.Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt