Çalan saati eline aldı."05.12".
Yine güneşle birlikte uyanmıştı.Sabahlığını üzerine geçirip büyük cam kapıyı açtı.Balkona çıktığı an sabahın soğuk rüzgarı tenini sarıp-sarmaladı.Saçlarıysa rüzgarla canlanmıştı adeta.Derin bir nefes aldı ve içeri yürüdü.Yürüdükce elini komidinin üstünde gezdirdi."Tam 28 yıl" dedi elindeki fotoğrafa bakarken." 28 koca yıl..." fotoğrafı bırakıp aşağı indi.Bu gün memleketine dönecekti...ölü olarak bilindiği memlekete.......Zaman dolmuştu..
Yavaşca kapıyı aralayıp uyuyan kızına baktı...yaklaşarak saçlarına öpücük kondurdu."Efsun'um...uyan güzelim...bu gün büyük gün!" Kızı gözlerini ovuşturarak kalktı."Günaydın anneciğim" dedi neşeli sesle ve annesinin boynuna sarıldı."günaydın kelebeğim! hadi hadi hazırlanmamız lazım" dedi kadın da neşeli bi sesle.Kızının odasından çıktı ve hazırlanmaya başladı.
Uçağa bindiler ve Türkiyeye doğru yola çıktılar.
Sıcağıyla yakıp kavuran Çukurovadaysa başka bir hayat yaşanıyordu...Adnan bahçede dolanırken düşünmeye başladı...14 mayıstı bugun.Hünkarın doğum günü...ya da ölüm günü..Adnan 28 yıl önce bu gün kurtulmuştu Hünkarda..ya da o öyle sanıyordu.Bu düşüncelerle kafasını meşkul ederken karnına sarılan ellerle kendine geldi..Arkasını döndü..karısı..Sevdası ona bakıyordu."Ne düşünüyorsun?" dedi kafasını Adnanın göğsüne yaslamış Sevda." Hiiç..öylesine düşünüyordum" dedi Adnan."Gel kahvaltı hazır..Demirler de uyandı" "Tamam Sevda" diyerek Sevda önden Adnan arkadan içeri girdiler
Hünkarsa uçakta yanında uyuyan kızını izliyordu.Okuduğu kitabın sayfasındaki ilk cümleye takıldı gözü."Pes ediyorum.." tanıdık geldi bu söz ona...bir o kadar da yabancı...
Peki neydi bu kelimenin Hünkarın hayatındaki anlamı,yeri? Birlikte öğreneceğiz..
Merhaba arkadaşlar...çok uzun zamandır yazmak istediğim bi hikayeydi bu.Hikayede Hünkar daha ön planda olacak...doğrusu ilk denemem bu.Ben türk değilim..Azerbaycanlıyım.Bu yüzden yazarken imla hatalarım illaki olucaktır.Umarım mazur görürsünüz.Çok heyecanlıyım...desteklerinizi esirgemezsiniz umarım çünkü her yorumunuz benim için önemli.Teşekkür ederim okuduğunuz için.en kısa zamanda yeni bölümlerle karşınızda olacaktır "EFSANE KADIN"
sevgiler Menzure
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"Efsane Kadın"
Ficção Geral"S-sen g-gerçek olamazsın...bu imkansız!" dedi adam titreyerek."Hoşbuldum...seni görmek ne güzel kocacım? Bende seni özledim" dedi kadın gülümseyerek.Kadının attığı her adımda adam geriye gidiyordu.Kadın adamın yanına geldi yavaşca kulağına yaklaşıp...