🌺 Çınar🌺

44 6 0
                                    

Bazen aşık olduğunuzu fark edemezsiniz. Çünkü kafanız öyle karışmıştır ki bunu fark edecek kadar düşünemezsiniz. Benimde kafam çok karışıktı, hemde çok...

Okulların açıldığı gün beden dersi öğretmenimiz Gamze ile beni bayrak görevlisi yapmıştı. Bizim okulda böyle bir gelenek vardır. Son sınıflardan seçilir bayrak görevlileri. Sonra o da geldi.

Çınar...

Çınar'ı da çağırmıştı öğretmen. O zamanlar onu arkadaş olarak görüyordum bu yüzden pekte dikkat etmedim. Müzik öğretmeni yakalarımızı düzeltmemizi istedi. Kendi yakamı düzeltmiştim. Çınar da kendi yakasını düzeltiyordu. Ama bana doğru kalan kısım biraz kıvrılmıştı. Bende kıvrılan kısmı düzelttim ve hiç birşey olmamış gibi bakınmaya devam ettim. O da fark etmemişti zaten.
Son teneffüste Nisa ile kantine gittik. Sonra arkamdan ince ve gıcık edici bir ses duydum. Bu Berk'ti. Bana bakıp sırıtıyordu. "Yaka düzeltmek nasıl bir duygu?" dedi gıcık edici sesiyle. Ben sabahki anı bile unutmuştum bu yüzden anlamamıştım. "Ne?" diye sordum. "bir erkeğin yakasını düzeltmek nasıl bir duygu?" dedi tekrarlayarak. Ona boş gözlerle bakıyordum. Hızlı konuşmuştu ve yine birşey anlamamıştım. Canım arkadaşım Nisa "Öf... Amma boş yaptın. Çık önümüzden!" dedi sinirli bir şekilde. Kantinden çıktık. Arkamı dönüp Berk'e baktığımda hala sırıtıyordu." Neyden bahsediyor bu aptal?" diye sordu Nisa. Hiç birşey anlamadığım için omuzlarımı yukarı kaldırıp bilmediğimi söyledim. O bir hafta boyunca her kantine girdiğimde Berk ve Çınar - yakın arkadaşlar- yan yanaydı. Berk beni her gördüğünde sırıtıyor bense öfkeyle ona bakıyordum.
Cuma gününün akşamı okuldan çıkmadan önce yine bayrağın yanında duruyorduk. İstiklal Marşı bitince herkes dağılmaya başladı. Bende yan tarafıma koyduğum çantamı toparlıyordum. Sonra onun sesini duydum. "Elif, konuşabilir miyiz?" dedi Çınar. Çantamı sırtıma alıp ona döndüm. Tam birşey söyleyecekmiş gibi ağzını açtığında beden dersi öğretmenimiz yanımıza geldi. Çınar'la konuşmak istediğini söyledi. Bende kafamı salladım "iyi akşamlar" deyip yanlarından ayrıldım. Çınar futbolu seviyordu. Zaten okul takımındaydı. Büyük ihtimalle öğretmen bunu konuşacaktı. Otobüs durağına doğru koştum ve bekledim. Çınar da konuşmasını bitirmiş bekleyen servisine koşuyordu. Bir kaç saniye onu izledim. Acaba benimle ne konuşmak istemişti? Servisi hareketlenmişti. En arkaya cam kenarına oturmuştu. Ufaktan ona baktım. O da bana bakıyordu. Hemen gözlerimi kaçırdım ve başımı eğdim. Gözlerimi tekrar ona çevirdim. Utandığımı fark edecek ki gülümseyip başka tarafa bakmaya devam etti. O an kıvırcık saçlarıyla, gülümsemesinin birbirleriyle ne kadar uyumlu, ne kadar hoş gözüktüğünü fark ettim. Ne söylemek istediğini o kadar fazla düşünmüştüm ki otobüsün geldiğini fark etmemiştim.

Bölüm sonu

🌺YAĞMUR🌺 (TAMAMLANDI) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin