1

585 23 2
                                    

Perspectiva Song Yona

-Deci așa se simt ultimele clipe...

-As putea alege să mă gândesc la părinții mei, la momentele fericite pe care le-am trăit până acum sau chiar la cea mai bună prietenă a mea.

-În schimb...

-Mă gândesc doar la el, la ochii lui blânzi pentru cei ce nu îl cunoșteau, la părul lui moale încet închis la culoare. Până și la felul în care vorbea.

-Mi-a rămas întipărit în minte ca un vis urât....

-Și nu e de mirare....

- Pana la urmă asta a fost.... un vis urât care se simțea atât de plăcut...

-Ma jucat pe degete atât de bine.

Gândește Yona alunecând tot mai adânc în apa tulbure.

-Totul se simte așa de rece... dar așa de bine aici.

Își spune fata singură privind în spre razele de lumină ce abia ajungeau în adâncurile apei.

Blestemat să fi tu, Hyunjin...

Continuă aceasta închizând ochii acceptându-și ultimele gânduri.

                                  ⌛️****⏳️

Cu un an în urmă

S.J:-Ce tot faci Yona?

Întreabă Seo Jin observând privirea pierdută a colegei sale.

S.J:- Cei cu privirea asta? Unde îți este entuziasmul?

Întreabă din nou fata amuzată de starea celei de lângă ea.

S.Y:- Pentru câteva secunde am avut impresia că sunt prinsă in cel mai ciudat vis pe care l-am avut vreodată.

Spune fata serioasă încă privind fix.

S.J:- Ah, imi dai fiori. Uite am pielea de găină acum.

Spune Seo Jin întinzându-și mâna dramatic spre prietena ei.

S.J:- Dar serios acum, ridicăte. Mai mergem si noi acasă?

Întreabă fata plictisită, dându-și ochii peste cap.

S.Y:- Da, da... Nu știu ce ma apucat.

Spune derutată fata ridicându-și ghiozdanul. Iar de îndată ce se agață de Seo Jin, părăsește clasa încă îngândurată.

S.Y:- Ai terminat proiectul de la fizică? Ști cât de importante sunt acele exer....

Brusc toate caietele fetei cad la podea nelăsând fata să își termine propoziția.

S.Y:- Offf
- Seo Jin!
- De ce nu mai atenționat ca am ghiozdanul desfăcut?

Întreabă Yona supărată. Timp în care din spatele ei cărțile îi erau adunate de altă persoană.

S.J:- Nu am observat. Se apără scurt fata.

Yona se întoarce brusc în spre cărțile ei care aveau să fie împrăștiate pe podea, surprinsă însă la vederea parchetului complet gol.

Privirea i se ridică în mod involuntar in spre persoana alăturată, care spre surprinderea ei, avea toate manualele calculat asezate in propriile mâini.

Șatena il privea complet confuză. Nu îl mai văzuse până atunci, însă pe de altă parte, se bucura de priveliște, pentru că doamne ce bine arăta!

S.Y:- Oh! Mulțumesc. Nu era nevoie.

Spune deodată Yona roșind de îndată ce își recapătă cărțile.

Băiatul doar îi zâmbește scurt gesticulându-și recunoștința după care își continuă drumul neclintit.

După nici 2 minute de la plecarea lui, Seo Jin îi răstoarnă din nou cărțile Yonei amuzându-se de ea.

S.J:- O vaaai!
- Dă-mi voie să îți înapoiez prostiile de pe jos în cel mai sexy mod cu putință!!

Spune fata in hohote de râs.

S.Y:- Ha ha

Răspunde sec șatena, strângâdu-și din nou manualele.
S.Y:- Totuși... ai văzut ce bine arăta? Oare învață aici?

Întreabă Yona închizând-uși ghiozdanul, continuând să meargă alături de Seo Jin.

S.J:- Nu știu. Mă pot interesa dacă vrei.

Răspunde Seo Jyn clipind continuu spre prorpiul amuzament.

Fără a-i mai răspunde la glumele copilărești, fata iese grăbită din curtea liceului urmată de cealaltă.

Era timpul să se despartă dat fiind că locuiau in direcții total opuse. Astfel că de îndată ce se îmbrățișează de rămas bun, fetele o iau fiecare pe căi separate.

Drumul Yoney era unul relativ scurt însă în zilele frumoase prefera să îl lungească ocolind străzile.
Astăzi totuși se grăbea mai tare ca niciodată.

Pentru că odată ajunsă acasă, se întinde in grabă de-a lungul patului îmbrățișându-și pulșul preferat.

Nu se putea abține din a nu se gândi la acel băiat misterios. Dat fiind că în general zilele în școală erau plictisitoare.

Își spunea într-una:

- Nu pot sa cred că mai există băieți așa de drăguți.
- Oare se gândește și el la mine?
- Dar mai important. Oare o să îl mai văd?

Se întreabă fata aducându-și aminte de fiecare trăsătură facială a acestuia.

- Să mă concentrez.

Isi spune aceasta gesticulând ușor un exercițiu de respirație.

- Am prea multe teme ca să pierd timpul gândindu-mă la așa ceva.

Spune ea revenindu-și rapid, urmând să se concentreze pe eseul neterminat pentru școală.





Addicted to crime |ᴴʸᵘⁿʲᶦⁿ|Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum