D: Bu tesadüf mü yoksa sen beni mi takip ediyorsun?
D: Bende yemek yiyordum. Neyse tesadüf diyip kapatıyorum konuyu.
D: Sen ne zamandır neredesin ya birden çıktın yoksun.
(20.37)
A: Annemle eski günleri yad ettik. Küçükken çok tatlıymışım ya.
D: Bende görebilir miyim?
A: Ya oradan beni bulursan olmaz ki.
A: Beni görmeden sevmeni istiyorum, dokunmadan yüreğine dokunmak istiyorum. Seni iyileştirmek istiyorum Doruk.
D: Buna bir şey söyleyemem ama. Seninle konuşmam sanki biraz işe yaradı. Çünkü at gözlüğü takıyormuşum onu çıkarttım. Birde şu kızın tokatını unutmayalım. Djlsözjdksöd
A: O tokat neydi ama ya kız geçirdi bildiğin ben izi kalır diyordum yazık çocuğum da ama kalmamış maşallah.
D: Çocuğum mu ne
A: Lafın gelişi o ya. Bir sevdirmiyorsun ya
D: Neyse neredeydin sen bütün gün
A: Nerede olacağım ya evde birde dışarıda yemek yedim o kadar sanki sevgilime hesap veriyor gibi hissettirdin.
D: Biraz fazla ciddi sormuyuşum kardeş pardon. Ama aklıma birşey takıldı. Ben sinemadaydım sende tam film başlarken çıktın buradan. Sonra film bitince yazdın. Sonra ne hikmetse ben yemek yerken sende yemek yedin. Hayret.
D: Sen beni takip etmediğine emin misin?
A: Ne münasebet diyemeyeceğim. Ama seni takip etmedim. O benim en merak ettiğim filmdi. Oraya geldiğini bile görmemiştim. Yani takip etmek olmuyor o. Takip etmek bilerek yapılır canım.
D: inansam mı ki acaba?
A: Zorla mı inandıracağım koçum. Ben diyeceğimi dedim. Ha birde o kız kim ya koluna girip kaldırdığın.
D: Sakarın teki ya her karşılaşmamızda ya bana birşey oluyor yada ona. Tuhaf bir kız.
A: Ne yani dikkatini mi çekti?
D: Yanii ister istemez çünkü kız sakar sakar bir yılda hep mi sakar olur insan ya
A: Hımm o kadar yani anladım. Güzel aferim. Haberlerin geliyor arkadaşlarınla aran bozukmuş.
D: Bozuk denemez çünkü ben yanlarına gitmiyorum konuşmuyorum o kadar.
A: Bence en doğrusunu yaptın. Bir insanın gerçek arkadaşları olmalı sahte değil.
A: Ya sende küçüklüğünü hatırlayamamazlık oluyor mu? Bende mesela lise anılarım var sadece. Bugün fotoğraflara bakarken bir tane çocukluk arkadaşım varmış onu hatırlayamadım.
D: Bende öyle bir durum yok bilmiyorum yani önceden kaza geçirmedin değil mi böyle şeyler kazalarda olur ancak bildiğim kadarıyla. Bende her şey çok net.
A: Geliyorum ben
"Anne" diye seslenerek girdim içeriye yemeği yiyip kaldırmıştık bile çoktan herkes odasına çekilmişti.
"Efendim kızım" diye seslendi annemde yanına gittim sarıldım.
"Anne ben kaza falan geçirmedim dimi. Çünkü hafızamda çok boşluklar var son 3 sene hariç herhangi birşey yok bende. Bana gösterdiğin çocukluk arkadaşımı bile hatırlayamadım. İnsan hatırlaması gerekir ama dimi."
"Kızım şimdi nasıl diyeceğim bilmiyorum ama evet bir kaza geçirdin bizi bile zor hatırladın ama geçmişle olan her şeyi silmiş hafızan sonradan yavaş yavaş gelir diye hiçbir şey söylemedik sana. Ama gelmedi kızım son 3 senedir."
"Ne kazası anne"
"Bisikletin ile giderken bir araç çarptı ve kafanı vurmuşsun çok kötü. Ve bilincin gitti. 1-2 haftada ancak kendine geldin."
"Anne bunları bana neden söylemezsiniz ki belki hafızam bu yüzden birşey hatırlayamadı. Keşke bana da anlatsaydınız her şeyi."
"Odama gidiyorum ben. Biraz düşüneceğim. Nerede şu aile albümü. Onu da alacağım."
Aile albümünü aldım raftan. Ve doğruca odama yöneldim. Düzgünce düşünmem gerekti. Hafızamın geri gelmesi gerekti. Çocukluğum benim için önemli bir dönem gibi hissediyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Asla Texting
Historia CortaAsla kelimesi çok tuhaf bir kelime istediğimiz bir şey içinde kullanıyoruz. İstemediğimizde de. Sen benim başıma gelen en iyi şeysin. Kalbini dinlemene yardım edeceğim sevdiğim böylelikle o üstü biraz kirlenmiş kalbin eskisi gibi olacak 8.sınıftaki...