Dawno nie widziałam Grace w takim stanie. Na początku spędzała z Leo i Anderem każdą wolną chwilę, ale gdy tylko jej ukochany dowiedział się o chorobie, zaczęła pić. I jeśli wcześniej myślałyśmy, że ma problem z alkoholem to nie wiedziałyśmy jak będzie teraz. Wstawała rano i na kaca od razu brała czteropak, na obiad dwie butelki wina, podwieczorek składał się z trzech drinków, a na kolacje piła już do nieprzytomności wszelkie dostępne trunki. Ander na początku się trzymał, ale po pewnym czasie też musiał odreagować. Tylko w zupełnie inny sposób niż Grace. Codziennie rano i wieczorem biegał wiele kilometrów, a w ciągu dnia spędzał cały czas na siłowni, ćwicząc do końca swoich sił.
-To się musi skończyć - zaczęłam w końcu, wyrywając Grace butelkę szampana - Musisz przestać pić, dla siebie i dla Leo. On teraz potrzebuję matki jak nikt inny. Nie chcesz ostatnich chwil swojego życia spędzić przy synu?
-Nie masz świadomości, że za niedługo możesz umrzesz, więc nawet nie waż się mnie oceniać, ani komentować tego co robię - warknęła brunetka - Nie masz takiego prawa.
Mimo jej słów i tak codziennie próbowałam, aż w końcu byłam zmuszona wyciągnąć ciężką artylerię. Weszłam razem z Chloe do siłowni, gdzie ćwiczył Ander i zaczęłyśmy swoje przedstawienie.
-Nie wiem czy pamiętasz, ale Grace miała poważne problemy z alkoholem - powiedziała Chloe, siadając naprzeciwko niego na maszynie do ćwiczeń.
-Zostawcie mnie...
-Zostawisz ją teraz? - zapytałam chłopaka, patrząc na niego z góry - Zostawisz ją w momencie w którym najbardziej Cię potrzebuję? Ona jest chora, Ander. Miałam Cię za lepszego człowieka.
Powiedziałam po czym razem z Chloe wyszłyśmy z siłowni i wróciłyśmy do naszego domu.
-Myślisz, że to coś da? - zapytała blondynka
-Zobaczymy za parę dni.
.
Uwaga, jako że dostałam z majzy ze sprawdzianu piękną ocenę jaką jest 3 to jutro będzie maraton ❤️
CZYTASZ
Uncertainty
AdventureWydaje się, że Clara i jej przyjaciele wiodą idylliczne życie w Australii, ale co zrobią, gdy pojawią się nowe, jeszcze gorsze problemy z którymi muszą się zmierzyć. Czy przetrwają najgorszy sztorm jaki ma nadejść? III część Just a Lie