70. Kapitola

1.7K 233 84
                                    

Všichni si den náramně užili. Atrakce, jídlo i nakonec pohodový večer, který strávili společně na hotelové posteli, kde hráli karty.

„Ah! Zase jsem vyhrál," zasmál se Jungkook, když položil poslední kartu. Nadšeně zatleskal a vyplázl jazyk na ty dva, kteří uklízeli všechny karty zpátky do balíčku. „Jak v tom můžete být tak špatní?"

„Spíš jak ty můžeš být ve všem tak dobrý," zamumlal nechápavě Namjoon. Balíček karet zavřel a chtěl je položil na stůl, ale znovu se mu otevřel, čímž dal prostor kartám, aby vypadly ven. Jin se zasmál a pomohl mu je opět zpátky naskládat, mezitímco už Jungkookovi povolil mobil, aby alespoň popřál dobrou noc. 

Jungkook se možnosti ihned chopil, a stejně tak i mobilu. Vzal si ho do ruky a skočil na svou postel, kde se přikryl a uculil se, když rozsvítil mobil.

JK
Jsi tu? Už mám zpátky mobil c:

Odeslané 22:21

Jungkook nedočkavě vyčkával na odpověď, která mu ale nepřicházela. Povzdechl si, když si vzpomněl, že byl Taehyung unavený. Ihned mu došlo, že šel asi brzy spát, takže si mobil opatrně položil na noční stolek a posadil se. 

„Ya! Co jsem ti říkal?!" vyjekl Jin, když mu Namjoon obrátil deku tím, že zip od povlečení měl u hlavy. „Neobracej mi pořád tu deku!"

„Já to nebyl!" obhajoval se s rukama nad hlavou a nechápavým pohledem. Jin ho jen praštil polštářem, který si ihned vzal k sobě a lehl si.

„Už spát. Zítra se chci podívat a udělat si nějaké fotky v Yoyogi parku," oznámil a zhasl lampičku. „Dobrou."

„Dobrou," zamrmlal Jungkook s pohledem upřeným na mobilu, který stále ležel na stolku. Měl pocit, že se tam každou chvílí objeví zelené světélko, které jaksi oznámí novou zprávu... a moc doufal, že by byla od Taehyunga.

Když se ale pár minut nic nedělo... kromě toho, že oba starší usnuli a začali tiše chrápat, tak si vzal do ruky mobil a se skousnutým rtem najel na zprávy.

JK
Asi už spíš... přeju dobrou noc. <3

Odeslané 22:43

Uběhlo několik minut, co Jungkook unaveně zíral na displej a očekával alespoň 'zobrazeno' nebo něco, ale opět se ukázalo 'odeslané'.

S tichým povzdechem mobil odložil, přitulil se k dece a zavřel oči s přáním, aby se mu zdálo o Taehyungovi.














Locker Boy - Vkook/Taekook [k.th x j.jk]Kde žijí příběhy. Začni objevovat