deel 3

67 8 0
                                    


dit btw zelfde dag als dat van Sallah maar dan met Amina haar pp

Pp Amina

Vandaag ga ik naar de ouders van Noura en Alex ze willen met mij spreken over iets ik heb geen idee waarover maar ze klonken serieus. Ik besloot ook nog even voorbij de boksclub te gaan ik ga soms daar een beetje trainen vroeger ging ik met mijn beste vriendin Aleyna daar heb ik geen contact meer mee duurt te lang om uit te leggen waarom. Ik kwam de boksclub binnen en alle ogen waren op mij gericht ze hebben me lang niet gezien coach Abdel was wel blij om mij te zien en gaf me een knuffel lang niet gezien kleine hoe gaat het met jou en je zusje? Hmdl alles gaat goed ik heb een goed betalende job en Manar gaat gewoon rustig naar school en met jou alles oke? Ja gaat wel nog steeds single as fuck maar ja zei hij ooit komt de juiste wel ik lachte ik ben ook single hoor maar ik zoek niemand zei ik snel voor hij verkeerd gaat denken. Ik ken jou toch je denkt teveel aan je zusje enz en aan geld verdienen om rond te komen maar aan jezelf denken kan ook geen kwaad en misschien zou een man wel goed uitkomen voor je maar kom we gaan nu trainen want daarvoor kwam je hier. Ik trainde lang tot ik opeens door had dat het al zo laat was en ik moest gaan klaarmaken voor vanavond ik liep snel en guess what in de gang van de boksclub liep ik tegen iemand toen ik op keek zag ik dat het Aleyna was. Amina wat doe jij hier? Uhmm trainen wat zou ik hier anders doen ? Ze begon te lachen alsof we terug goed waren mhm ik moet door zei ik snel en vertrok zo snel ik kon naar buiten zou ze van vroeger vergeten zijn? Thuis pakte ik eerst een douche en erna deed ik een rode jurk aan net over me knieën en me haar stijlde ik gewoon terwijl Manar voor een zwarte strakke rok ging over der knieeën en een witte blouse. Ik nam snel de bloemen die ik onderweg naar huis nog ging kopen en samen vertrokken we naar daar ben benieuwd waarover ze me willen spreken Manar keek uit het raam en was still waarschijnlijk omdat ze Alex gaat zien maar ze weet dat Alex eig soort van broer voor der is niet letterlijk maar hun ouders zien ons als dochters. Noura deed de deur open en nam de bloemen aan ik vroeg haar of ze wist waarover ze me wouden spreken maar ze wist ook van helemaal niets Alex knuffelde mij en Manar ik zag echt een smile op der face en bij hem ook. Haar ouders vroegen de andere om ons even alleen te laten ze wouden alleen met mij spreken echt raar waarover wouden jullie me spreken? Kijk we weten dat je niet op zoek bent naar een boy maar financieel zou dit goed van pas komen we houden het kort we hebben een boy voor je gevonden WAT? Kijk ik snap dat je boos bent zei hun vader maar die boy is heel rijk en heeft nooit een vaste relatie gehad.. oh dus bitches heeft hij wel gehad vroeg ik? Let op je taalgebruik jonge dame zo hebben wij je niet opgevoed klopt jullie hebben me ook ni opgevoegd dat deden me ouders en die zouden dit nooit doen! Hij komt morgen je hand vragen en jij zal er zijn zei de vader van noura boos! Manar kom we gaan naar huis! Nu al? Ja! Onderweg in de auto was het heel erg stil je hoorde alleen Manar soms met der hand op de raam tikken voor de rest was het still toen we thuis kwamen begonnen me tranen meteen te gaan wat is er gebeurd vroeg Manar? Ze willen dat ik trouw! Je hebt geen vriendje zei ze ja maar ze hebben iemand gevonden van me en ik moet verplicht trouwen morgen komt hij me hand vragen ik ken hem niet Manar wat moet ik doen? Niet gaan? Manar dat wil ik doen maar haar vader hij dwingde me te komen en alles wat ze voor ons deden ja ik weet Amina zei Manar toen maar wil je jou eigen geluk aan de kant schuifen om hun gelukkig te maken? Het zal moeten Manar ik ben boven ik liet me vallen op me bed wie is hij ze hebben me niet eens een naam gegeven of iets allleen hij komt morgen moet ik gaan of niet?

Veraad jij me🔪of blijf je me trouw🥰Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu