we're not selfish

539 46 1
                                    

Aries pov
Dah hampir seminggu aku kat college. Aku happy sbb dpt byk kawan since aku friendly. hoho. Tapi aku still annoying dgn Taeyong tentang kejadian haritu. Time dia suruh aku pergi balik tu. Dia better senyap drpd dia cakap buat aku sakit hati je. So aku mmg tak layan langsung si Taeyong tu. Aku akan buat dia tu mcm stranger. Dia pun cold jer tak de reaction menarik..erhh boring. Tapi Jaehyun selalu ckp yg Taeyong tu actually nice man. Dia jenis yg caring. Maybe nampak cold outside but soft inside. Tak percaya aku dgn Jaehyunie ni. Menipu jer kerja.

time skip
Masa berlalu dgn pantas. Harini hari penting aku. Hari aku untuk melangkah ke era baru. Hari aku akan officially Capo Kim Mafia. Sbb harini aku akan graduation.

Mrs. Kim: Aries cepat mama tunggu kat kereta.

Aries : nak siap dh ni. Lagi lima minit.

Mr.Kim: tak siap lagi ke Aries?

Mrs.Kim: dia nak siap dah honey.

Mr.Kim: tak pe dh fhm, girls mmg selalu lambat.

Mrs.Kim: *smile

Mr.Kim dan Mrs.Kim tunggu Aries dlm kereta. Sbb harini hari graduationnya, Mr.Kim dan Suho tak pergi kerja.

Suho baru masuk kereta.

Suho: eih adik belum siap lagi?

Mr & Mrs Kim: hmpph biasa la

Suho: HAHAHAHA.

10 minit kemudian Aries muncul

10 minit kemudian Aries muncul

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Mrs.Kim: wow beautiful..are you ready?

Aries: Yes

Mr.Kim: let's gooo

time skip [graduation hall]

Aries, Irene dan Joy duduk dekat barisan hadapan dgn yg lain. Family duduk di belakang.
Majlis pun bermula. Nama dipanggil sorang-sorang. Sampai la semua nama siap dipanggil, time untuk bergambar.

Aries, Irene dan Joy ambik gambar dh tak igt dunia.

Irene: girls we made it

Joy: tiba ii aku rasa sedih pulak lepasni kita dh tak kan mcm ni.

Aries: jgn la mcm ni, kita akan berkawan sampai bila ii. Bff forever

Diorang pun peluk sambil menitis air mata. Sedih la kan. Sape tak sedih

???: oh Mr.Kim. How are you?

Mr.Kim: Sihat cara org tua je la Mr.Lee..haha

Mr.Lee: hahaha..mcm mana dgn perlantikan anak boss? Ape yg kita rancangkan masih diteruskan ke?

Mr.Kim:  Tak perlu la nak boss kan saya Mr.Lee. Awak tu yg boss..haha. Perlantikan Aries still berjalan mlm ni. Kalau Mr.Lee tak keberatan, jemputlah hadir memandangkan apa yg kita dh plan akan berlangsung 2hari lagi.

Mafia In Love | NCT TaeyongWhere stories live. Discover now