○Taehyung pov.○
Már régóta tetszik Hoseok, és most hála Jimine csodálatos ötletének végre közelebb kerülhetek hozzá. Míg a megállóig sétáltunk, egész végig azon tűnödtem, hogy vajon Hoseoknak tetszem-e vagy egyáltalán meleg-e. Már szállunk fel a buszra, ahol csak két szabad ülőhely volt. Hoseok leült az egyikre, engem meg Jimin odalökött a másik ülésre. Imádom Jiminet, nem ítél el és még segít is nekem.
- Tudsz titkot tartani ? - Kérdezte Hoseok suttogva. Nekem pedig már ettől hevesebben kezdett dobogni a szívem.
- P-persze, m-miért ? - Ilyenkor átkozom a dadogásomat.
- Jungkook szerelmes Jiminbe, ezért jött velünk. - Mondta továbbra is suttogva. Hát...ez...most ledöbbentett. Jungkook meleg ? Szerelmes Jiminbe ?
- Jimin meleg. - Árultam el neki.
- Ez egyre jobb. Akarsz segíteni nekem ? - Kérdezte izgatottan.
- Miben ? - Kérdeztem, mire közelebb hajolt hozzám, engem pedig a szívroham kerülgetett.
- Hozzuk össze őket. - Duruzsolta fülembe. Én pedig elvigyorodtam. Végülis, Jiminnek nem ártana egy pár.
- Benne vagyok. - Mondtam, majd előre bukott a fejem, akkorát fékezett a sofőr. Majd Hoseokkal már csak azt látjuk hogy, Jungkook Jimin derekát fogva beszél hozzá. Hobival egymásra néztünk, majd vissza rájuk és somolyogva figyeltük tovább őket. Jimin ránk nézett, én meg elnevettem magam ijedt arckifejezésétől.○Jungkook pov.○
Úgy dobog a szívem, miközben átkarolom, mint mikor ideges leszek ha fúrnak az utcában. Na jó, nem ez volt a legjobb hasonlat, de nem is ez a lényeg. Mentünk még egy kicsit, mikor az egyik megállónál még többen szálltak fel, így tömve volt a busz. Kivételesen örültem hogy ennyien felszálltak, ugyanis Jiminnel még jobban egymáshoz préselődtük. A fejem most kb. olyan vörös lehet, akár egy túlérett paradicsom. Igen, Hoseok és Namjoon már megszokta azt, hogy ha Jimin szóba jön én rögtön pirulgatok mint egy szende szűz kislány. Sajnálatos módon, innen már hamar odaértünk. Leszálltunk a buszról és Hoseok vezetett minket az épülethez. Szerencsére nem kellett sokat sétálni, bementünk és a recepciónál egy velünk egykorú lány állt a pult túloldalán. Ami viszont nem tetszett az, az hogy a lány úgy méregette Jimint, mint egy öregnő az akciós újságot. És ez nem tetszett, nagyon nem.
- Szia, egy termet szeretnénk bérelni két órára. - Mondta Hobi a csajnak, ki továbbra is Jimin bámulta, aki csak zavartan megdörzsölte tarkóját. Kezd az idegeimre menni ez a lány. Magamhoz rántva Jimint fogtam derekára, amit ő egy meglepett nyögéssel reagált. Közben a lányt szemmel fojtogattam. Zavartan köhintett egyet, és ide adta az egyik terem kulcsát, Jimin közben a fülemhez hajolt.
- Köszönöm. - Súgta fülembe. Mire én csak egy apró mosolyt megejtve bólintottam.○ Jimin pov.○
A termet hamar megtaláltuk szerencsére, bementünk, lepakoltunk és elkezdtem átöltözni. Igen. Elöttük. Nem vagyok egy szégyenlős ember, Tae elött is öltöztem már át számtalanszor. Nekik háttal kezdtem öltözködni. Kigomboltam a nadrágom és levettem. Amikor viszont lehajoltam a másikért, a hátam mögül erőteljes köhögést hallottam. Hátra néztem és Jungkookot láttam egy üveg vízzel a kezében, miközben kb. már fulladozott, közben Hobi ütögeti a hátát.
- Minden rendben ? - Néztem rá, szemöldök ráncolva.
- Persze, csak félrenyelt. - Válaszolt helyette Hoseok. Taehyung pedig csak vihogott. Hát ez egy elég érdekes próba lesz.
- Na, a lassabb zenére van valami ötleted ? - Érdeklődött Hoseok.
- Van egy zene, Pin-up Girl a címe. Az pont modern tánchoz való.
- Te tanultál modern táncot ? - Lepődött meg Jungkook.
- Igen, méghozzá csodálatosan táncol. Imádom nézni ahogy zene ritmusára mozog. - Válaszolt helyettem Taehyung.
- Na, kezdjük is. - Csapta össze tenyerét Hoseok.
A próba 2 óra múlva ért véget. A tánc eleje már meg van, a gyorsabb részhez még nem döntöttük el, hogy melyik zene legyen. Így azzal még nem foglalkoztunk. A próba egyébként nyugisan zajlott, Taehyung ábrándozva figyelte a próbát, míg Jungkook kerek szemekkel bámult. Egyre furább ez a srác.
Kifele menet a lány, lehajtott fejjel állt a pult mögött, és mikor odaadtuk a kulcsot, akkor sem nézett ránk. Valószínűleg zavarban volt. Elköszöntünk majd a buszmegállóban várva vártuk a buszra, ami hamar itt is volt. Hazafele nem voltak sokan a buszon, letudtunk ülni. Taehyung mellett ültem, de ami fura volt az, az hogy állandóan vigyorgott.
- Te hallod, miért vigyorogsz úgy mint egy kisgyerek mikor nyalókát kap ? - Hajoltam hozzá, a fülébe súgva, hiszen Jungkookék mögöttünk ültek, nem akartam hogy halljanak egy bizar beszélgetést. Taehyung néha elég fura, és nem biztos hogy ilyenkor jó dolog sül ki belőle, ha ennyire vigyorog.
- Csak hallottam ma valamit, de az nem fontos. Mellesleg köszönöm hogy elintézted nekem a mai napot. Jó volt Hoseokkal beszélgetni.- Súgta vissza.
Csak fáradtan rámosolyogtam, majd vállára hajtva fejem, lehunytam szemeimet.
Arra ébredtem hogy valali szólongat, így arra következtettem hogy megérkeztünk. Szemeim kinyitva, Taehyungot pillantottam meg, aki amint meglátta hogy ébren vagyok, elmosolyodott. Leszálltunk a buszról, és elköszöntünk Hobiéktól, mert a másik irányba mentek. Taehyung nálam alszik ma, mert nincs kedve most haza menni. Mikor haza értünk anya már aludt, mert holnap korán reggel megy dolgozni.
Megfürödtünk, majd aludni mentünk. Taevel ilyenkor egy ágyban alszunk, a kanapén nem engedem hogy aludjon, ő meg azt hogy én aludjak ott, vendég szobánk meg nincs. Ez a választás maradt.○ Jungkook pov.○
A táncpróba elképesztő volt. Jimin gyönyörűen táncol, persze Hoseok is jó táncol. Viszont a buszon mikor Jimin Taehyunghoz hajolt és súgott valamit neki, majd Taehyung ugyan ezt csinálta, és mikor Jimine Taehyung vállára hajtotta a fejét és úgy aludt, megint elkapott a féltékenység. A kezem ökölbe szorult és fújtattam egyet. Hobi rám nézett, felhúzta az egyik szemöldökét.
- Mi bajod van már megint ? - Kérdezte erélyesen, én pedig rögtön csitítgatni kezdtem, hogy szerelmem fel ne kelljen.Már hazafele tartunk Hopival, mikor megtörte a csendet.
- Tényleg szerelmes vagy belé ? - Kérdezte, halkan.
- Igen, úgy érzem hogy ő a másik felem. - Mondtam lehajtott fejjel. Nem szoktam nagyon az érzéseimről beszélni, inkább magamban döntök el mindent.
- Tudod, örülök hogy szerelmes vagy. Jimin egy kedves, aranyos fiú. Jól választottál. - Mosolygott rám.
- De hát, az sem biztos hogy vonzódik a saját neméhez. - Akadtam ki egy kicsit.
- Talán elfelejtettem említeni valamit.- Húzta el száját.
- Mi ? Mit ? - ráncoltam szemöldököm.
- Beszéltem Taehyunggal a buszon. Azt mondta hogy Jimin meleg. - Nézett rám a végén.
- És ez hogy jött szóba ? - Érdeklődtem.
- Hát talán elmondtam Taehyungnak hogy szerelmes vagy Jiminbe. - Halkult el a végére. De...mivan ha elmondja Jiminnek, és kerülni fog, nem fog hozzám szólni, és nem leszünk együtt.
- Mégis miért mondtad el Taehyungnak ? És ha elmondja Jiminnek ? - Már szinte kiabáltam vele.
- Nyugodj már le. Taehyung azt mondta titokban tartja, és még segít is nekem. Ne aggódj, Jimin nem tudja meg. - Próbált nyugtatni, ami nem nagyon sikerült.
- Miben segít neked ? - Néztám rá értetlenül.
- Összehozni titeket. - Nyögte ki végül.
- De ha belegondolsz, nem olyan rossz ez. TaeTae Jimin legjobb barátja. Ha van valami fejlemény, akkor azt ő rögtön elmondja. - Jó, talán igaza van.
- Te mióta becézed Taehyungot ? Tán tetszik neked ? - Néztem rá, egy félmosolyt villantva.
- M-mi ? - Dadogott.
- Szóval igen. Tudod mit ? Akkor én majd Jiminnek fogom ezt elmondani, és összehozunk titeket.
- Nehogy meg merd csinálni Jeon Jungkook mert kinyírlak. - Kiabált, és futott utánnam, mert közben futásnak eredtem.Sziasztok. Ez egy kicsit jóval hosszabb rész lett, mint amilyen szokott lenni.
Szeretnék kérni véleményt hogy jó-e az ahogyan én írok. Hogy változtassak e valami.
De remélem tetszett nektek.
További szép estét mindenkinek.
YOU ARE READING
Félreismertelek Jikook ff. Befejezett✔
Fanfiction- Szeretlek, hát nem érted ? - Kérdezte megtört hangon. Fejét felemelte, könnyes szemeivel rám nézett. - M-mi ? - Ledöbbentem válaszát hallva. Egy kicsit sem számítottam rá hogy ő...pont ő... akit elvileg utálok, szerelmes belém. Jézusom...Jungkook...