''KARACA GÜMÜŞ''

2.4K 61 26
                                    

Çukurun kaldığı yerden yazılacak.


Karaca,sabah güne tüm üzüntüsü ve hayal kırıklığıyla uyanır.

Aklına dün gece Azer'in söyledikleri gelir.

''Prensessin,kızım sen''.

Düşündükçe içi daralır,ağlayacakmış gibi.

Ayşe,içeri girer.

Ayşe:Kızım ben bilmiyordum.

Karaca:Bilip bilmemen önemli değil ki . Sen öylece baktın. Sen de babamda, babaannemde,Akın'da,diğer amcalarım da sadece baktınız. Ben o masada bir kez daha gördüm. Ne kadar sevilmediğimi. Yalnız olduğumu bir kez daha hatırladım. Buraya gelip ne diyeceğin umrumda değil. Lütfen gider misin?

Ayşe:Yamaç Amcan,akşama hazırlık olacak dedi. Gelinliği birazdan Saadet getirecekmiş.

Karaca,şaşkın bir ağlamaklı ses tonuyla ''Vay be, buraya bunları söylemeye gelmişsin.Odamdan çık lütfen.''

Aynanın karşısına geçer ve ''Güçlü durmak zorundasın, her zaman olduğu gibi''.

Telefonu alır ve Azer'i arar.

Azer:Günaydın Karaca.

Karaca:Günaydın. Azer gelir misin çukura? Senle bir şey konuşmam lazım.

Yamaç,kapıyı çalar.

Yamaç:Karaca,müsait misin?

Karaca:Neyse sonra konuşuruz Duygu görüşürüz.

''Evet,müsaitim''.

Yamaç:Duyguyla mı konuşuyordun?

Karaca:Evet. 

Noldu amca niye geldin?

Sert bir ses tonuyla.

Yamaç:Bu kararım hakkında ne düşündüğünü sormayacam Karaca. Bu evlilik olacak.

İster kabullen,ister etme.

Karaca:Kalbime hükmedemezsin amca

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Karaca:Kalbime hükmedemezsin amca. Her şeyime karıştınız bu zamana kadar,her dediğinizi yaptım. Ama bu kadarı ağır,çok ağır. Beni aşık olduğum adamdan uzaklaştırmak için kuzenimin kocasıyla evlendirmek istiyorsun. Bu zamana kadar hep sizin için bir şeyler yaptım,artık yapamam amca.

Yamaç,sinirlenerek ayağa kalkar ve bağırarak

''Tamam,git o zaman hadi o adama git.''

Karaca,ayağa kalkar. Kapıya doğru giderken

Yamaç:Dedenin katiline git. Hadi durma,git.

Karaca,arkasına dönüp ağlayarak ''Hayır,evleneyim diye diyorsun.Yok öyle bir şey değil mi amca?''

''YASAK AŞK'' ( AZKAR )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin