-Asta e camera noastra.
-Noastra?spun catre Black.
-Ti-am zis ca esti al meu.se uita la mine serios.
La naiba!Chiar trebuie sa vad cum e un yandere.
-Black?
-Mhm?
Acesta se apropie de mine tragandu-ma de talie ajungand sa stau lipit de pieptul sau.Ma simt ciudat...
-Eu...sti tu...
Nu termin de zis ca stomacul meu o ia inainte.Acesta incepe sa rada,iesind cu mine pe usa,coborand scarile pana la bucatarie unde o femeie alaturi de alte fete erau peste tot grabite.
-Atentie!spune Black,iar toata lumea se aseaza ca la ora de sport.El e Shiro!Fratele meu mai mic vitreg si totodata iubitul meu.Asa ca cine incearca ceva sau il tinge intim e ca si mort!spune dur.
-Da,domnule.
-Oke.spune oftand.Va eog sa pregatiti ceva de mancare,lui Shiro ii este foame.
-Imediat domnule spune o femeie mai invarsta.Tinere,esti alergic la ceva?
-Nu,doamna!
-E bine de stiut.Atunci iti voi prepara imediat sa mananci.
-Multumesc.
-Sa mergem.spune Black.
Ma trage pana ajungem in camera noastra,incepand sa imi de-a camasa jos.
-Black eu nu su-
-Nu te gandi asa departe.spune si imi da o palma usoara peste frunte razand.Vreau sa te schimb.
-Ma vei schima,dar eu nu vreau.
-De ce?
-Prostule.il trag de obraz.Usa e deschisa,iar tu ai plin de fete pe aici.Nu imi spune ca asa faci mereu cand te schimbi?zic enervat.
-Nu...
-Black!
-Oke oke gelosul meu.Voi face cu usa inchisa.
Dupa ce a inchis usa,a inceput sa ma imbrace,dar nu cu un tricou de al meu ci de al lui.
-O nu!Asta o fac singur.
Ma refer la pantaloni.
-Te voi ajuta.
-Nu.
Incep sa fug de el prin camera,dar cum e mai rapid ca mine ma prinde trantindu-ma pe pat,dandu-mi pantalonii jos.
-Hey!
Imi ia din valiza o preche de pantaloni de trening de ai mei,punandu-i pe mine.
-Black.
-Ce e?
-Nu sunt un copil mic!
-Ba esti!spune tragandu-ma in bratele sale.
CITEȘTI
The bad guy and bed boy (boy x boy)
Randomienterzis homofobilor 100% boy x boy cititi pe propia raspundere