12

664 49 4
                                    

Ieri dupa ce am luat masa,impreuna cu Black,toata seara ma batut la cap.

-Aici e biroul tau.spune unul dintre colegii de la companie.

-Multumesc.

Deschid usa,incepand sa imi asez lucrurile,intre timp venindu-mi si cateva foi de rezolvat.Cand am terminat m-am indreptat spre secretarul Ben,inmanandu-i actele.

-Asistent Sky.Ceo te cheama in biroul sau.spune o fata nu foarte inalta,cu parul blond si ochi roz.

Merg spre usa lui Black,lasand aerul sa iasa si sa intre,repetand putin,am batut la usa.Cand am intrat,am fost surprins cand practic m-am trezit sarutat cu flamanzime.

-Mhm...B-bla...ck...ah...

-Shiro...

-Nu...

Acesta incepu sa imi sarute gatul,chiar si muscandu-ma de el.

-Nu aici...mhm...

-Dl.presedinte?

O voce se auzi de dupa usa,lasandu-mi libertatea de a putea respira cu usurare ca a sosit la momentul potrivit.

-Intra.

Anunta,dupa ce se aseaza la birou,iar eu in picioare langa dansul.Pe usa intra nimeni altul decat Jihuo,care ramane socat la vederea mea.Isi drege glasul si spune.

-Buna.Sunt directorul Jihuo de la compania Structy.

-Compania de produse make-up.

-Da.

-Uite,vom discuta in particular,posibil sa accept oferta,din cate am citit din celelalte rapoarte,daaaar nu te atinge de Shiro.Clar?!

-Cum?!

-Nimik.Shiro,iubire dute te rog si fa doua cafele.

Ma uit la el uimit,atat cat si Jihuo dupa a auzit si el apelativul "iubire".

-Dulce sau amara?

-Eu dulce.spune Black.Ca si tine!continua ranjind prizandu-ma de fund.

Tresar,plecand stiind ca si Jihuo vrea aceeasi comanda.Bea cafea din clasa a 9-a,deci e normal sa se stie ce fel de cafea bea.Le-am pregatit,incepand sa ma indrept spre birou,o liniste ca de morminte se lasa in incapere.

-Multumesc.

-Eu ma voi retrage.spun usor vrand sa scap.

-Shiro?cum sa nu taca el.Deseara sa fi pregatit.ranjeste acesta.

Fata mea ia instinctiv foc,incepand sa ma balbai.

-Perversule!

The bad guy and bed boy (boy x boy)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum