Další den jsem se spokojeně probouzel vedle něj. Cítil jsem se opravdu skvěle. Přemýšlel jsem, co to se mnou je, že se mi všechno tolik líbí. Je tu možnost, že k němu něco cítím. Jenže, sám si tím nejsem jistý. Ubližoval mi, prakticky mi stále ubližuje. To, že mu dovoluji mě líbat neznamená, že nebudu mít tresty. Ty pro mě stále platí. Netuším, o čem tohle celé bude, ale nechci se do toho moc vrtat. Jeho rty jsou dokonalé. Nemám si na co stěžovat. ,,Jimine" zachraptěl pan Jeon, a svalil mě pod sebe. Je unavený, jde to na něm vidět. Pouze jsem se mu mlčky podíval do očí, a pramen vlasů jsem mu dal za ucho. Má je už delší, měl by to ostříhat. ,,Ji-mi-ne" pousmál se, a neustále mě pozoroval. ,,Ano,pane?" optal jsem se, a lehounce jsem pootevřel ústa. Toho on však hned využil, a do úst mi strčil svůj jazyk. Takže jsme se začali zase líbat. Prsty jsem mu zamotal do jeho delších vlasů, a nohy jsem dal trochu od sebe. Pan Jeon se na mě natiskl, jak nejvíce snad mohl, takže jsem byl zabořený v matraci. Nechci komentovat to, že jsem nahý a on také. Já jsem naštěstí ale ještě trochu zakrytý peřinou. ,,Měl bych vám dělat snídani" zamumlal jsem, a na chviličku jsem se odtáhl, abych se mohl nadechnout. ,,Vážně? Sotva začnu, a ty už chceš kuchtit? Fajn" pokroutil očima, a lehl si na svoji stranu. ,,Omlouvám se" usmál jsem se, šel jsem do sprchy a poté jsem se šel obléct. Nebudu přeci po domě chodit nahý. I když si myslím, že by si pan Jeon nestěžoval. Ale mě to není příjemný. Poté jsem tedy šel po dřevěných schodech dolů, prošel jsem chodbou, a rovnou jsem šel do kuchyně. Tam jsem mu začal samozřejmě dělat snídani, a také čaj. Zaslouží si ho, a myslím si, že to bude lepší než káva. Má ji hodně často. Jakmile jsem měl hotovo, zase jsem mu to dal na tác, a šel jsem do ložnice. Je líný jak veš, bylo mi jasné, že se do kanceláře ještě nepřemístil. Netuším, co se to s ním najednou stalo. ,,Neměl byste být v kanceláři?" zeptal jsem se, a tác jsem dal na stolek vedle jeho postele. ,,Jste líný jak veš" zamumlal jsem si pod nosem, a doširoka jsem se usmál. ,,Líný? Vstáváš pozdě, než bys měl, a když jsi vzhůru, stále se válíš" začal argumentovat a pustil se do jídla. ,,Neválel bych se, kdybyste mě nedržel. Nepustíte mě, tak si pak nestěžujte" pokroutil jsem očima, a pozoroval jsem ho, jak pěkně přežvykuje. Mlčel. Takže tento argument jsem zřejmě úspěšně vyhrál. Když dojedl, šel jsem to zase do kuchyně umýt. Moc mě to nebaví, ale kdybych to neudělal, dostal bych. Následně jsem šel do svého pokoje, a začal jsem si volat s rodiči. Ukázali mi i mého bratříčka. Porostl, co jsem si tak všiml. Ale je stejně roztomilý. No, naše volání nám bohužel netrvalo dlouho, protože si mě k sobě zavolal pan Jeon. Takže jsem byl nucen náš hovor zavěsit, a cupital jsem rychle za ním. ,,Jimine" pohrál si s mým jménem na svých rtech, a kráčel si to přímo ke mně. ,,Jdeme do vany, šup, šup" otočil si mě zády k sobě, a začal mě popostrkovat do koupelny. ,,Vážně? Kvůli vám jsem musel ukončit hovor s rodiči" povzdechl jsem si a šel jsem do koupelny. Ta jako jediná z místností není ze dřeva, ale naopak z mramoru. I tak je ta koupelna moc nádherná. ,,Svlékni se" pokynul mi, a začal napouštět teplou vodu. Určitě se nebudu koupat nahý, že ano. Pomalu jsem se tedy svlékl, jak mi řekl, a posadil jsem se na menší židličku u vany. ,,Vlez si tam" řekl, když vana byla napuštěná, a já si tam vlezl. Pan Jeon si poté vlezl za mnou, hned co se svlékl. ,,Budeš u mě" zamumlal, a přitáhl si mě k sobě co nejblíže. Zády jsem se tedy opřel o jeho hrudník, a snažil jsem se ignorovat jeho penis, který jsem až moc dobře cítil na svém pozadí. Následně mě začal výskat ve vlasech, takže jsem se trošku uvolnil. ,,Potom si půjdeme lehnout, večeři vynecháme" šeptl mi u ucha, a políbil mě na spánek. Pouze jsem mlčky kývl, a nechal jsem to tak. Nějakou dobu jsme tam jen takto mlčenlivě seděli. Pak jsme se samozřejmě umyli, a šli do jeho ložnice. ,,Lehni si" plácl mě po zadku, a sám si lehl do postele. Já jsem si hned lehl vedle něj. Zahrabal jsem se pod peřinu, a automaticky jsem se k němu přitulil. Pan Jeon své mohutné paže omotal kolem mého úzkého pasu, a přisunul si mě tím ještě blíž, než jsem byl. Poté jsem se snažil usnout.
Bohužel, usnul jsem, ale jen na dvě nebo tři hodiny. Takže jsem skoro ve dvanáct večer byl zase vzhůru. Pan Jeon jen klidně oddechoval. Netuším, zda spí. ,,Pane? Jste vzhůru?" šeptl jsem, a otočil jsem k němu hlavu. Žádná odpověď. Takže jsem se zase koukal před sebe, a přemýšlel. No, po chviličce jsem ucítil jeho penis u mého vchodu. Tak jsem se mýlil. ,,Jsem vzhůru" šeptl mi do ucha, a lusknutím prstu se objevil nade mnou. ,,Nemůžeš usnout?" zeptal se, mé nohy dal od sebe a vměstnal se mezi ně. Pouze jsem na jeho otázku mlčenlivě přikývl, a sledoval jsem ho. ,,Tak se zabavíme" usmál se, a políbil mě. ,,Podle mého" dokončil svou větu a kousl se do rtu. Obávám se, že nejspíše vím, co to znamená. Takže jsem znervózněl, zrudl, a hlasitě jsem polkl. Já...já se na to teď moc necítím. ,,Neměj strach, nejdřív si tě připravím, aby tě to tolik nebolelo" doširoka se usmál, a začal mě dravě líbat. Jeho rtům se nedá nějak odolat. Takže jsem se do toho taktéž zapojil, a ruce jsem mu omotal kolem krku. Jeho neposedné ruce objevili na mých stehnech, po kterých pomaličku jezdil. Nebudu lhát, vzrušuje mě to. Ale i tak se na....no, moc necítím. Po chviličce jsem v sobě ucítil jeden jeho prst. Okamžitě jsem se odpojil, a pískl jsem. Je to divné, to za prvé. Za druhé, stejně to hodně zvláštně pálí a není to zrovna nějak příjemné. ,,Jen klid, Jimine" políbil mě, a rovnou tam dal i druhý prst. Ani jsem si nezvykl na jeden, a on už tam dává druhý. No, moje reakce se nezměnila. ,,Shhh" opět mě políbil, a začal svými prsty pohybovat. Z mých úst se linuly pouze vzdechy, začínalo to postupem času být příjemnější. Tohle snad překousnu. ,,S tebou bude zábava" ušklíbl se a začal mě líbat. Já s ním automaticky začal spolupracovat, a funěl jsem nosem. Pan Jeon postupně zrychloval, což mi vyvolávalo pocit euforie. ,,Teď hlavně nepískni" usmál se, prsty vytáhl ven, a já pak v sobě ucítil něco mnohem většího. I když si mě tedy podle jeho slov připravil, stejně to podle mě nejspíše nebylo dostatečně. Bolelo to. Sice ne moc, ale bolelo. ,,Počkám chviličku, ať si zvykneš, princezno" pohladil mě po vlasech, a začal mi pokládat motýlí polibky na krk. Po nějaké te chviličce si mé nohy dal na ramena, a začal pohybovat svou pánví. Chviličku jsem kňučel, protože jsem stále cítil tu bolest. Jakmile však začal zrychlovat, pocítil jsem tak obrovský pocit euforie, že jsem pouze jen vzdychal. Po celou dobu. Byl to opravdu příjemný pocit. Jakmile jsem se blížil ke svému vrcholu, zaklonil jsem hlavu a hlasitě jsem zvolal jeho jméno. Neměl bych jej oslovovat jménem, ale stane se. Jakmile jsem tedy vyvrcholil, pan Jeon se udělal hned po mě. ,,Tak, a teď půjdeš zase do vany. Musím to z tebe nějak dostat" pousmál se, vzal si mě do náruče, a mířil se mnou do koupelny. Jsem opravdu hodně unavený.