4.dio

213 17 0
                                    

-"Ne na taj nacin."Opet se opravdava.

-"Znam" Zapocinjem. "Mitchelle Kay Sitch, rodena 2. Prosinca u Liverpoolu, izgubila sam oca, nedavno...i nemam braca i sestara." Prepricavam mu ukratko. Smireno gleda u mene dok skupljam suze u ocima. Ruke mi stavlja oko struka i priblizuje me sebi. To je ono sto mi treba. Omotavam ruke preko njegovih ramena i duboko uzdisem. Kako dobro mirise, pobogu.

Udaljavam se od njega, kaziprstom brisem suze i smijesim se. Sto cu drugo?!

-"Tvoj red."

-"1.veljace, jedinac, ocuh i puno ime mi je Harold Edward." Govori kao po natuknicama.
Harold?

-"Harold?" Pitam ga u smijehu.

-"Da." Klima glavom.

-"Simpaticno." Komentiram.
Narednih sat vremena smo sjedili, pili i pricali o zivotu, snovima i faksu.

-"Ajme umorna sam." Stenjem lezuci na lezaljci, bez stikli, u zguzvanoj haljini. Uzimam s poda jos jednu casu martinija i ispijam ju. Harry se dize iz udobne lezaljke i stoji ispred mene kako bi mi dao doznanja da se ustanem. Stajem na noge te poput malenog Bambija padam u Harryeve ruke. Drzi me rukama i golica mi uho svojim toplim dahom. Primam se rukama oko njegovog vrata, skupljam noge i zatvaram oci...

Budim se s velikom glavoboljom. Mamurluk.

Polako otvaram oci te gledam oko sebe, bijele zavjese, veliki bracni krevet, nasuprot njega veliki televizor i ormar. Okrecem glavu u lijevu stranu kako bih protegla vrat.

Pokraj mene lezi poznati kovrcavac, bez majice koji samo umiljato spava na svojoj strani. Micem poplun sa sebe, srecom sam jos u haljini, a on nosi samo bokserice.

-"Harry" Tiho ga dozivam.

-"Hm?" Govori u polusnu.

-"Dizi se." Zapovijedam.

-"Mhm.."Daje znak da ne zeli.

-"Daj ajde!" Povisujem glas. On na to lijeno otvara svoje predivne zelene oci.

-"Reci." Govori jutarnjim, hrapavim glasom.

-"Sto je bilo sinoc?" Znatizeljno pitam.

-"Napila si se,nije bilo nigdje mjesta pa sam legao kod tebe." Objasnjava i nastavlja spavati.

-"To je to? Sto posto?"

-"Mhm."Mumlja. Lezim u krevetu i gledam u strop. Kovrcavi mirno spava, svako malo okrecuci se na drugu stranu.

The Green|Harry Styles FanfictionWhere stories live. Discover now